![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Weet er soms iemand ook wat meer info hoe je op ipv6 kan geraken als je provider dit niet aanbied? Al eventjes zitten zoeken maar kvind zo vooral uitleg die providerafhankelijk is.
Ik heb een paar maanden terug gemaild naar dommel mat de vraag of ze native IPv6 ondersteunden en indien niet, of ze van plan waren dat te doen.eldiablo schreef:Ondersteund dommel ipv6 of bieden zij een tunnelgateway (of hoe je dat ook noemt) ofzo aan?
Weet er soms iemand ook wat meer info hoe je op ipv6 kan geraken als je provider dit niet aanbied? Al eventjes zitten zoeken maar kvind zo vooral uitleg die providerafhankelijk is.
Bij mijn weten zijn RealDSL en Chello trouwens de enige .be providers die dit native aanbieden.Ofloo schreef:eigenlijk spijtig het is toch niet dat het zoveel moeite kost om dit te realiseren of wel soms? kan me het toch niet voorstellen...
ik dacht dat evonet dit ook ondersteunde..ditCh schreef:Bij mijn weten zijn RealDSL en Chello trouwens de enige .be providers die dit native aanbieden.Ofloo schreef:eigenlijk spijtig het is toch niet dat het zoveel moeite kost om dit te realiseren of wel soms? kan me het toch niet voorstellen...