Deze week werden/worden de BelgacomTV geupdate met een nieuwe firmware (194.noprv). De verschillen met de oude firmware zijn enorm!
- Sneller zappen.
- Veel sneller door de menu's scrollen.
- Optical sounduitgaan geäctiveerd.
En de nieuwe firmware maakt de decoder ook klaar voor de extra diensten (nieuws, lotto, gouden gids, nmbs, jobat, ...) die er vanaf januari zouden komen.
Update firmware Belgacom TV
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
En hoe staat het met het opnemen ?
Nog geen nieuws. De huidige nieuwe versie heet "nopvr", dus we kunnen er vanuitgaan dat de volgende versie de pvr-firmware wordt (waar je dus mee kan opnemen). Hopelijk januari, maar het blijft voorlopig bij hoop...r2504 schreef:En hoe staat het met het opnemen ?
Lion schreef:Hoe kunnen we zien of die update is uitgevoerd?
Als je op die dienst ziet dat je een 6 op de Lotto hebtAnthony schreef:En de nieuwe firmware maakt de decoder ook klaar voor de extra diensten (nieuws, lotto, gouden gids, nmbs, jobat, ...) die er vanaf januari zouden komen.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ah, nu ge het zegt. Het overstemde de hdd van m'n hdd/dvd-recorder gelukkig nog nietSiglo schreef:En nu hebben ze die vervloekte hdd 24/24 7/7 actief gezet. Erg leuk als je een decoder in de slaapkamer hebt!
Bende knoeiers, hebben ze voor zoiets een jaar de tijd nodig gehad?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zappen gaat een fractie van een seconde sneller, maar het VOD-menu is een serieuze verbetering. Het is zowaar bijna volledig responsief!
- Xplod
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Het zappen gaat hier ook sneller sinds de belgacom technieker er hier nieuwe firmware heeft ingeflasht.
De gewone manier van zender kiezen niet echt,.. eerste indruk
Versie van de firmware vind je in het menu onder instellingen / info
Bij mij zit er nu SW-versie 3.7.1-194 nopvr in.
... en ja... hier staat de interne HD ook constant te draaien maar gelukkig hoor ik hem niet echt.
De gewone manier van zender kiezen niet echt,.. eerste indruk
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Versie van de firmware vind je in het menu onder instellingen / info
Bij mij zit er nu SW-versie 3.7.1-194 nopvr in.
... en ja... hier staat de interne HD ook constant te draaien maar gelukkig hoor ik hem niet echt.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Tja, TN heeft dezelfde ziekte... daar staat je HD ook constant te draaien (kwestie van de aarde op te warmen zeker).Xplod schreef:... en ja... hier staat de interne HD ook constant te draaien maar gelukkig hoor ik hem niet echt.
- Xplod
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Vanavond,.. weer prijs
Overal " no information" in de programmagids maar toen ik er er dus weer eens de stekker uithaalde achteraan en weer aankoppelde kwam er een scherm tevoorschijn,... iets met mijn interne HD die voorbereid werd ofzo.
Daarna kwam de software update, ben benieuwd.
Zappen en scrollen door de menu's gaat nu wel echt snel hier,.. nice![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Het lijkt wel dat Belgacom er nu echt wel werk van aan het maken is.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Overal " no information" in de programmagids maar toen ik er er dus weer eens de stekker uithaalde achteraan en weer aankoppelde kwam er een scherm tevoorschijn,... iets met mijn interne HD die voorbereid werd ofzo.
Daarna kwam de software update, ben benieuwd.
Zappen en scrollen door de menu's gaat nu wel echt snel hier,.. nice
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Het lijkt wel dat Belgacom er nu echt wel werk van aan het maken is.