Gedownloade maar niet verwijderde mails ophalen

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Leen

Hallo,

Ik ben net terug uit vakantie en heb tijdens die 18 dagen lange periode regelmatig mijn mail gecheckt. Wellicht had ik zo ongeveer 100 boodschappen die ik NIET gedelete heb, maar nu ik thuiskom, kan ik die blijkbaar niet meer opvragen. Het enige wat ik krijg zijn de mails van vandaag, gisteren en eergisteren.

Nochtans zaten er nogal belangrijke mails tussen degene die ik op reis gelezen maar niet beantwoord heb en dus zou ik nu graag opnieuw in contact treden met de mensen die mij deze gestuurd hebben, maar ik heb zelfs geen enkel e-mailadres meer.

Daarom dus mijn vraag: is het op een of andere manier mogelijk om mail die je op een andere plaats via webmail hebt bekeken (daar zijn de berichten intussen trouwens ook verdwenen), thuis weer te kunnen downloaden om er op te kunnen antwoorden? Zo ja, hoe doe ik dat?

Leen
Leen

Ik kan alleen mijn bericht niet wissen aangezien ik als gast ingelogd was (neem ik aan).

Leen
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

je kan j ebericht idd niet wissen omdat je guest bent, waarom wil je het wissen? is ihet opgelost?

zo ja, hoe heb je het opgelost of is het automatisch ineens in orde gekomen?

normaal gezien wordt er via webmail niets gewist tenzij je het uitdrukkelijk aanduid

ben je zeker dat je mailbox niet over de limiet was want dan worden de oudste mails gewist

wat ook kan is dat de baas van het cybercafe waar je gechesckt hebt (of iem die na jou inet daar heeft gebruikt) voor de grap je emails gexist heeft. op veel van die pc's staan namelijk key loggers, die loggen dus elke lettertje dt je intipt dus ook je password!

op reis raad ik aan om alleen een hotmail account te gebruiken die je niet gebruikt voor belangrijke (proffesionele) zaken

zo kan je bv thuis je pc elke dag ofzo laten opstarten, alle mails oproepen en den via een rule instellen dat hij ale mails forward naar je hotmail accoutn
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Titel blijkt te zeggen probleem opgelost.....

Tzou wel leuk zijn moesten we weten wat het exacte probleem was.

Ik vermoed (indien met skynet) dat iemand de pop-verbinding eens thuis al had laten lopen...
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”