Usenet nzb searchengines
-
- Member
Ik gebruik gewoonlijk binsearch om nzb files af te halen maar aangezien die soms niet behoorlijk werkt vroeg ik mij af of er alternatieven bestonden.
- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
spacekiek schreef:ik gebruik de nieuwste versie van newzbin : http://v3.newzbin.com/ maar die is wel betalend.
Is die beter als de gewone? ale, vind dieje meer? Meestal gebruik ik de supersearch van newsleecher. werkt zeer goed.
metal schreef:spacekiek schreef:ik gebruik de nieuwste versie van newzbin : http://v3.newzbin.com/ maar die is wel betalend.
Is die beter als de gewone? ale, vind dieje meer? Meestal gebruik ik de supersearch van newsleecher. werkt zeer goed.
gewoon andere interface
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
- spacekiek
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
hm er zijn blijkbaar wel al een paar leuke gratis alternatieven beschikbaar! Spijtig dat je bij deze enkel kan zoeken op bestandsnamen, en niet op posts ... dan heb je nog steeds iets nodig als FTD/FTA om te weten WAT er gepost wordt. Denk toch nog even bij newzbin te blijven ... heb ooit een ingetekend met een mega promo en zit tot half 2008 goed voor bijna geen geld
spacekiek schreef:hm er zijn blijkbaar wel al een paar leuke gratis alternatieven beschikbaar! Spijtig dat je bij deze enkel kan zoeken op bestandsnamen, en niet op posts ... dan heb je nog steeds iets nodig als FTD/FTA om te weten WAT er gepost wordt. Denk toch nog even bij newzbin te blijven ... heb ooit een ingetekend met een mega promo en zit tot half 2008 goed voor bijna geen geld
Newzbin blijft ook zowiezo de beste in mijn ogen.
Altijd lekker snel en kost bijna niets
- KaiZas
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
Newzbin in combinatie met SabNZBD en het greasemonkey scriptje voor Newzbin en je bengt gesteld.
One-click downloading vanaf de newzbin site. Achteraf alles netjes uitgepakt in een mapje, dat ding download en repairt zelf met par's indien nodig. Beter kun je het niet krijgen
One-click downloading vanaf de newzbin site. Achteraf alles netjes uitgepakt in een mapje, dat ding download en repairt zelf met par's indien nodig. Beter kun je het niet krijgen
- brooklyn
- Elite Poster
gewoon FTD en de supersearch van usenetserver zelf, meer heb ik niet nodig
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
- spacekiek
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
brooklyn schreef:gewoon FTD en de supersearch van usenetserver zelf, meer heb ik niet nodig
FTD is wel leuk, maar tegenwoordig kan je de shit van deftige releases niet meer onderscheiden ... of éénzelfde release wordt 95 keer gespot. Ze zouden daar dringend werk moeten van maken of FTD wordt het slachtoffer van zijn eigen succes. Kan trouwens niet geloven dat Brein die server nog niet offline gehaald heeft ??
- brooklyn
- Elite Poster
FTD is wel leuk, maar tegenwoordig kan je de shit van deftige releases niet meer onderscheiden ...
Daar heb je wel gelijk in , je moet echt beginnen filteren op bekende namen.
daarom kijk ik ook naar hier http://www.nldvdr.info/ voor release info
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Van mag er een slotje op dit warez thread ...