Sinds 9 uur vanmorgen krijg ik geen internet connectie meer. In de log staat er iets van 'PPoe Server not found.' Heeft er nog iemand dit probleem?
Ik woon in de zone 013/33....
Jurgen
Geen Connectie
- netdata
- Elite Poster
- Berichten: 1677
- Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
- Twitter: wdhaeseleer
- Locatie: Turnhout
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
JurgenP schreef:Sinds 9 uur vanmorgen krijg ik geen internet connectie meer. In de log staat er iets van 'PPoe Server not found.' Heeft er nog iemand dit probleem?
Ik woon in de zone 013/33....
Jurgen
Ja, Telenet Sollutions heeft de link volledig down gehaald.
Wordt dus wachten tot je gemigreerd bent naar Full
- netdata
- Elite Poster
- Berichten: 1677
- Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
- Twitter: wdhaeseleer
- Locatie: Turnhout
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
JurgenP schreef:En hoelang gaat dit duren?
Jurgen
om eerlijk te zijn geen idee.
Ik heb geen zicht op de migraties.
Maar ik hoop dat dit niet te lang zal zijn.
- netdata
- Elite Poster
- Berichten: 1677
- Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
- Twitter: wdhaeseleer
- Locatie: Turnhout
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
JurgenP schreef:Ik geef ze tijd tot morgenavond. Als het dan niet in orde is stap ik over naar dommel. Ik ga hier geen 30 dagen zonder connectie zitten zoals sommige...
PM me even je login ik zal eens polsen
Veel succes, wij zitten al down sinds 07-12 en ze weten ook niet wanneer er eventueel eens naar gekeken zou kunnen worden.
Op hun eigen support site is GEEN ENKELE info te vinden, alles is daar up and running en volgens de meldingen zijn er op een jaar tijd eigenlijk geen problemen geweest. De realiteit is anders en zeker de laatste tijd...
Dit is echt onwaarschijnlijk amateuristisch en als je belt sturen ze je wandelen, beloven terug te bellen maar doen niets, beloven een fax met een bevestiging te sturen dat ze je NIET kunnen helpen, maar ook dat gebeurt niet... maw er gebeurt compleet NIETS ...
Heb ondertussen een aansluiting bij Dommel en als Realdsl/Realroot of andere bedrijven in opdracht van Realdsl/realroot nu nog aan onze lijn raken wegens reeds eerder doorgegeven migratie of dergelijke zal het hun beste dag niet zijn... Bende prutsers !!!
Op hun eigen support site is GEEN ENKELE info te vinden, alles is daar up and running en volgens de meldingen zijn er op een jaar tijd eigenlijk geen problemen geweest. De realiteit is anders en zeker de laatste tijd...
Dit is echt onwaarschijnlijk amateuristisch en als je belt sturen ze je wandelen, beloven terug te bellen maar doen niets, beloven een fax met een bevestiging te sturen dat ze je NIET kunnen helpen, maar ook dat gebeurt niet... maw er gebeurt compleet NIETS ...
Heb ondertussen een aansluiting bij Dommel en als Realdsl/Realroot of andere bedrijven in opdracht van Realdsl/realroot nu nog aan onze lijn raken wegens reeds eerder doorgegeven migratie of dergelijke zal het hun beste dag niet zijn... Bende prutsers !!!
-
- Premium Member
- Berichten: 504
- Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
SSB schreef:Heb ondertussen een aansluiting bij Dommel en als Realdsl/Realroot of andere bedrijven in opdracht van Realdsl/realroot nu nog aan onze lijn raken wegens reeds eerder doorgegeven migratie of dergelijke zal het hun beste dag niet zijn
En daar zijn ze toch ohh zo goed in toevallig
Je zou bena denken dat ze t met opzet doen.
Ja, Telenet Sollutions heeft de link volledig down gehaald.
Wordt dus wachten tot je gemigreerd bent naar Full
Wat betekent dit dan, zelfs diegene die blij waren met hun oude contract en erbij gebleven waren gaan nu me die belachelijke limiet zitten van 75GB dat iedereen hier over praat? Want ik ben nooit akkoord gegaan met een nieuwe contract of een nieuwe contract aangegaan. Dus in principe zou ik mogen vertrekken met gemak?
posessor schreef:Ja, Telenet Sollutions heeft de link volledig down gehaald.
Wordt dus wachten tot je gemigreerd bent naar Full
Wat betekent dit dan, zelfs diegene die blij waren met hun oude contract en erbij gebleven waren gaan nu me die belachelijke limiet zitten van 75GB dat iedereen hier over praat? Want ik ben nooit akkoord gegaan met een nieuwe contract of een nieuwe contract aangegaan. Dus in principe zou ik mogen vertrekken met gemak?
Dat was toch al geweten, dat nu iedereen in hetzelfde schuitje zit, ook degene met een oud contract.
Was ikzelf ook bij en zal vanaf morgen bij EDPnet zijn. Het gaat me niet zozeer om de limiet maar wel om de manier waarop ze tewerk gaan. Dit is erover.
Trouwens voor 75 Gb zijn ze duur, reken maar uit bij EDPnet of Dommel.
Scheelt een slok op de borrel.
Dat was toch al geweten, dat nu iedereen in hetzelfde schuitje zit, ook degene met een oud contract.
Ik wist daar niets van, ze hebben mij geen brief gestuurd, geen mail, niets!! Maar mijn contract was in augusts al teneinde en sindsdien is het een verlenging dus wettelijk gezien zou ik het mogen opzeggen wanneer ik wil, toch?
posessor schreef:Dat was toch al geweten, dat nu iedereen in hetzelfde schuitje zit, ook degene met een oud contract.
Ik wist daar niets van, ze hebben mij geen brief gestuurd, geen mail, niets!! Maar mijn contract was in augusts al teneinde en sindsdien is het een verlenging dus wettelijk gezien zou ik het mogen opzeggen wanneer ik wil, toch?
In het geval van nu kan je altijd opzeggen volgens art 5.2. Is al aangehaald in andere topics.
Dat ze geen mail of bericht sturen is ook maar normaal met die mannen.
Ik ben ook pas achter de problemen gekomen wanneer ik hier begon te zoeken.
Volgens mij zien ze dit forum als hun officiele helpdesk.
Wat betreft dat opzeggen kan je inderdaad elk moment opzeggen als je wil.
Ik zou wel uitkijken met de migratie, want wie weet wat ze weer uithalen als de administratieve dienst ook verhuist naar een andere instantie.
Iedereen zou zo moeten vertrekken bij Realroot, het zijn inderdaad enorme prutsers.
Maar wat ze WEL gedaan hebben, is na ontvangst van me aangetekend schrijven me direct afgesloten, dat kunnen ze blijkbaar wel. Nochtans stond in de brief per 1 januari 2007, maar lezen kunnen ze ook al niet.
Nu zit ik zonder internet natuurlijk. Dommel is aangevraagd, nu nog even wachten tot lijn geswitched is.
Bende prutsers zijn het allemaal van eerste tot laatste bij Realroot.
Maar wat ze WEL gedaan hebben, is na ontvangst van me aangetekend schrijven me direct afgesloten, dat kunnen ze blijkbaar wel. Nochtans stond in de brief per 1 januari 2007, maar lezen kunnen ze ook al niet.
Nu zit ik zonder internet natuurlijk. Dommel is aangevraagd, nu nog even wachten tot lijn geswitched is.
Bende prutsers zijn het allemaal van eerste tot laatste bij Realroot.
- JonathanOppeel
- Member
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 22 aug 2005, 23:07
- Locatie: nevele
- Contacteer:
ikben ook vehuisd maar naar telenet
Trek het je niet aan, de wereld gaat eraan.
Dus omdat telenet solutions niet meer wil samen werken moeten de klanten maar zonder internet zitten... mooie boel...
Ik zou het toch niet meer zo vriendelijk aanpakken... Ik zou gewoon eens naar realroot bellen en zeggen dat we elkaar zien in Tongeren (rechtbank van koophandel).
Waar trekt dat nu op??? Klanten gewoon zonder internet laten vallen omdat ze hun belofte naar Telenet Solutions niet kunnen waarmaken
Snap eigenlijk niet waarom ze nog klanten hebben er zijn toch al genoeg mogelijkheden geweest voor de gebruikers om contract breuk te plegen zonder schadevergoeding te betalen...
Greetz Wouter
Ik zou het toch niet meer zo vriendelijk aanpakken... Ik zou gewoon eens naar realroot bellen en zeggen dat we elkaar zien in Tongeren (rechtbank van koophandel).
Waar trekt dat nu op??? Klanten gewoon zonder internet laten vallen omdat ze hun belofte naar Telenet Solutions niet kunnen waarmaken
Snap eigenlijk niet waarom ze nog klanten hebben er zijn toch al genoeg mogelijkheden geweest voor de gebruikers om contract breuk te plegen zonder schadevergoeding te betalen...
Greetz Wouter
ANARCHY92 schreef:Snap eigenlijk niet waarom ze nog klanten hebben er zijn toch al genoeg mogelijkheden geweest voor de gebruikers om contract breuk te plegen zonder schadevergoeding te betalen...
Greetz Wouter
Ik snap ook niet dat er nog mensen zijn die gaan blijven. Ik zal er vanaf eind deze week geen last meer van hebben.
Gedaan met die miserie.
ANARCHY92 schreef:... Ik zou gewoon eens naar realroot bellen en zeggen dat we elkaar zien in Tongeren (rechtbank van koophandel).
...
Veel geluk met "gewoon eens bellen"
(mijn reactie was aangetekende zending met opzegging, ik ben nu bij dommel)
- netdata
- Elite Poster
- Berichten: 1677
- Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
- Twitter: wdhaeseleer
- Locatie: Turnhout
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
Tinke schreef:ANARCHY92 schreef:Snap eigenlijk niet waarom ze nog klanten hebben er zijn toch al genoeg mogelijkheden geweest voor de gebruikers om contract breuk te plegen zonder schadevergoeding te betalen...
Greetz Wouter
Ik snap ook niet dat er nog mensen zijn die gaan blijven. Ik zal er vanaf eind deze week geen last meer van hebben.
Gedaan met die miserie.
Er zijn er een hoop die toch wel tevreden zijn van Mobistar.
ja zelfs met de veranderde voorwaarden.
Maargoed, Zoals ik al eens gezegt heb worden bijna alle gebruikers overgezet naar signpost ( via mobistar)
er zijn er ook een paar die gewoon niet gemigreerd kunnen worden omdat Mobistar daar geen DSL levert, gelukkig zijn dit de uitzonderingen...
darkzero schreef:heb ondertussen telenet (heb een heel stabiele en constante verbinding nodig). opzeg is aangetekend verstuurd met kopij naar ombudsdienst telecom. heb al reactie gehad van ombudsdienst dat ze zelf ook een brief gestuurd hebben naar cain (geen hoofdletter want hij is het niet waard! ) en dat deze een maand heeft om te reageren. heb ondertussen de domiciliëring opgezegd en de modem uitgetrokken. ik zat al sinds 9 november zonder internet, nu dik 6 weken dus. ze kunnen nu dus bij realdsl vierkant mjn kl*ten kussen en ik hoop voor hen dat ze niet moeilijk gaan doen want de fout ligt bij hen én ik heb al een maand te veel betaald. ze hebben wettelijk toch geen poot om op te staan, de losers...
een verloste ex-klant die nu eindelijk tevreden is over zijn nieuwe connectie
Darkzero, word het dan niet eens tijd om je avatar te veranderen?
darkzero schreef:heb ondertussen telenet (heb een heel stabiele en constante verbinding nodig). opzeg is aangetekend verstuurd met kopij naar ombudsdienst telecom. heb al reactie gehad van ombudsdienst dat ze zelf ook een brief gestuurd hebben naar cain (geen hoofdletter want hij is het niet waard! ) en dat deze een maand heeft om te reageren. heb ondertussen de domiciliëring opgezegd en de modem uitgetrokken. ik zat al sinds 9 november zonder internet, nu dik 6 weken dus. ze kunnen nu dus bij realdsl vierkant mjn kl*ten kussen en ik hoop voor hen dat ze niet moeilijk gaan doen want de fout ligt bij hen én ik heb al een maand te veel betaald. ze hebben wettelijk toch geen poot om op te staan, de losers...
een verloste ex-klant die nu eindelijk tevreden is over zijn nieuwe connectie
moet je dat nu in elke realdsl topic gaan spammen...