heb nu ook zo'n wifibox en wil wel es rondfoefelen erin
ne1 know da pass?
weet er iemand het passwoor vd modem/router?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Je geeft niet eens een merk/model
Heb je hem zelf geinstalleerd of werd dat gedaan? Als het gedaan werd moet je het vragen aan de installateur (die waarschijnlijk niets zal vrijgeven). Anders is de manual een goede plaats om te beginnen.
Ik zou het al zeker niet normaal vinden dat iemand op een forum MIJN paswoord zou kennen.
Heb je hem zelf geinstalleerd of werd dat gedaan? Als het gedaan werd moet je het vragen aan de installateur (die waarschijnlijk niets zal vrijgeven). Anders is de manual een goede plaats om te beginnen.
Ik zou het al zeker niet normaal vinden dat iemand op een forum MIJN paswoord zou kennen.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
@grox
vind dat die handtekening op niks trekt, beetje grove taal ... die niet staat op een forum!
vind dat die handtekening op niks trekt, beetje grove taal ... die niet staat op een forum!
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Handleiding of doos wordt niet meegeleverd bij installatie door installateur.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Niks natuurlijk, kzeg gewoon dat zo'n taal niet past op een forum, je ziet toch wel dat het niet met zijn vraag te maken had he, maar een reactie op die welgemeende F*** ***ketter schreef:patje wat heeft dit nu met zijn vraag te maken ???patje schreef:@grox
ik hoef toch niet te reageren op zijn vraag... om iets te posten
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
Zo'n (terechte) opmerking kan ook via PM of een bericht aan moderator/administrator behandeld worden.patje schreef:Niks natuurlijk, kzeg gewoon dat zo'n taal niet past op een forum, je ziet toch wel dat het niet met zijn vraag te maken had he, maar een reactie op die welgemeende F*** *** ik hoef toch niet te reageren op zijn vraag... om iets te posten
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Is nochtans gewoon een vrij geïnterpreteerde quote van een song (of was het een album?) van Flip Kowlier .patje schreef:@grox
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 3 keer
Bepaalde mensen nemen aan alles aanstoot, gewoon zielig. Het is een goede handtekening, meer kan ik er niet over zeggenDeej_1977 schreef:Is nochtans gewoon een vrij geïnterpreteerde quote van een song (of was het een album?) van Flip Kowlier .patje schreef:@grox
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Het is een song "Welgemeende" (lyrics). Staat op het album "Ocharme Ik".Deej_1977 schreef:Is nochtans gewoon een vrij geïnterpreteerde quote van een song (of was het een album?) van Flip Kowlier .
If you can't beat them, confuse them.
iddDeej_1977 schreef:Is nochtans gewoon een vrij geïnterpreteerde quote van een song (of was het een album?) van Flip Kowlier .patje schreef:@grox
euh tis zo'n fritzbox maar welk model ??
en idd doos&manual werd door de installateur meegenomen
Ik heb gewoon dat ding naar z'n factory defaults gezet, en m'n accountgegevens opnieuw ingevoerd + m'n eigen paswoord ingesteld
Vooral als ge de telefonie hebt van Dommel is het interessant om op dien box te kunnen inloggen, zit bomvol handige opties...
Vooral als ge de telefonie hebt van Dommel is het interessant om op dien box te kunnen inloggen, zit bomvol handige opties...
- Mette
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
probeer gewoon
admin/admin
<leeg>/admin
admin/<leeg>
<leeg>/<leeg>
en al die mogelijkheden en waar admin staat dit vervangen door administrator
als ge die hebt geprobeerd hebt ge denk ik alle default passwords
als ge zelf u passwoord hebt aangepast is er geen enkele manier waarop iemand van dit forum kan weten welk het is
admin/admin
<leeg>/admin
admin/<leeg>
<leeg>/<leeg>
en al die mogelijkheden en waar admin staat dit vervangen door administrator
als ge die hebt geprobeerd hebt ge denk ik alle default passwords
als ge zelf u passwoord hebt aangepast is er geen enkele manier waarop iemand van dit forum kan weten welk het is
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Heb je die box gekocht of gehuurd?Spir4 schreef:Ik heb gewoon dat ding naar z'n factory defaults gezet, en m'n accountgegevens opnieuw ingevoerd + m'n eigen paswoord ingesteld
Jan
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
gehuurd.devilkin schreef:Heb je die box gekocht of gehuurd?Spir4 schreef:Ik heb gewoon dat ding naar z'n factory defaults gezet, en m'n accountgegevens opnieuw ingevoerd + m'n eigen paswoord ingesteld
Jan
Ik weet dat het in principe niet mag, maar dat het niet mag ben ik maar te weten gekomen nadat ik dat gedaan had
En waarom zou dat eigenlijk niet mogen, kvind dat pure bullshit. In die box staan al onze inloggegevens, maar die hebben we toch gekocht, waarom zouden we dien niet mogen weten ? Als je hem reset zijn die gegevens trouwens toch weg.
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Mijn zaak nie hoor - 'k maakte me eerder de bedenking wat Dommel erover zou zeggen. Kan zijn dat ze er geen punt van maken, maar ik heb hier al van andere ISP's gehoord die er wel moeilijk over doen.Spir4 schreef:En waarom zou dat eigenlijk niet mogen, kvind dat pure bullshit. In die box staan al onze inloggegevens, maar die hebben we toch gekocht, waarom zouden we dien niet mogen weten ? Als je hem reset zijn die gegevens trouwens toch weg.
En over het niet mogen: is idd wel zever.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
- Kokki
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 2 keer
Wat voor handige opties zitten daar dan zoal in?Spir4 schreef:Ik heb gewoon dat ding naar z'n factory defaults gezet, en m'n accountgegevens opnieuw ingevoerd + m'n eigen paswoord ingesteld
Heb je trouwens genoeg aan alleen je login en pw? Ook voor de telefonie?
Ik heb er ook al aan zitten te denken om die box eens te resetten, maar het is voorlopig bij denken gebleven