Nog iemand die slechte ervaringen heeft met inkten.com (Romane bvba) ?
Bij een vroegere (kleine) bestelling geen probs maar bij deze order betaald met Mastercard wacht ik bijna al een maand op de levering, ergste is dat ze niet antwoorden op de verschillende mails noch op faxen… (gezonden de laatste 2 weken).
Gsm krijg je voortdurend de voicemail *ik ben er toch niet*
Wat kan ik het best doen, bij een ombudsdienst voor internetaankopen aankloppen?
http://www.inkten.com/?gclid=CLPRsZ-ElIcCFRHtVgodcXAhqQ
slechte ervaring inkten.com
-
- Member
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 25 dec 2005, 15:25
Neem contact op mastercard, doe een aanvraag tot terugbetaling van het bedrag.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1158
- Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 16 keer
Als je nog niet hebt betaald, dan annuleer je de aankoop via de kredietkaartmaatschappij. Een klacht (of dreigen tot) bij hen doet soms wonderen
en anders vraag je een terugbetaling...
Verder kan je terecht bij FOD Economie, hoe je klacht kunt indienen kan je vinden op http://mineco.fgov.be/protection_consum ... nl_001.htm
Kijk ook even op http://www.internetoplichting.nl/cgi-bi ... 1165953899

Verder kan je terecht bij FOD Economie, hoe je klacht kunt indienen kan je vinden op http://mineco.fgov.be/protection_consum ... nl_001.htm
Kijk ook even op http://www.internetoplichting.nl/cgi-bi ... 1165953899
-
- Premium Member
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 08 mei 2006, 19:56
- Twitter: ttown2
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 22 keer
nu ja erg slim zijn ze daar ok niet hè
ga maar eens naar betalingen en kijk dan naar online betalen.
cbc bank bestaat in vlaanderen niet enkel in wallonië: voor het geval je het niet wist het is hier kbc
ga maar eens naar betalingen en kijk dan naar online betalen.
cbc bank bestaat in vlaanderen niet enkel in wallonië: voor het geval je het niet wist het is hier kbc
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Het is een ING (master)Card.Het bedrag is nog niet afgetrokken van de rekening dacht ik, dus kun je dat dan nog annuleren ? of anders een aanvraag tot terugbetaling dan (ga me es moeten gaan informeren bij de bank denk ik…)khsw schreef:Als je nog niet hebt betaald, dan annuleer je de aankoop via de kredietkaartmaatschappij. Een klacht (of dreigen tot) bij hen doet soms wonderenen anders vraag je een terugbetaling...
Verder kan je terecht bij FOD Economie, hoe je klacht kunt indienen kan je vinden op http://mineco.fgov.be/protection_consum ... nl_001.htm
Kijk ook even op http://www.internetoplichting.nl/cgi-bi ... 1165953899
Tnx voor de link(s) zal er gebruik van maken als het niks wordt…
(ziet er naar uit dat ik niet alleen ben met dat bedrijf *gvd*)