Routering veranderd bij dommel?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
NoFate
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 04 mei 2006, 12:00

Ik download dus heel veel van buitenlandse ftp sites, maar nu ongeveer al een dikke maand is mijn downoad speed echt de klote
Ik zit op sommige ftp sites te klooien tegen 40 kb ofzo , terwijl ik vroeger op dezelfde ftps wel tegen 420 kb downloaden
Andere ftps gaan dan weer wel goed

Zou het kunnen dat ze bij dommel de routering veranderd hebben?

ALs ik met een skynet account inlog heb ik dus geen probleem, alsook weet ik 2 mensen die identiek dezelfde problemen hebben, ook al ongeveer een dikke maand....


grtz
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

doe is een trace van de route en stuur het door naar dommel met een vergelijking van de route via skynet
Please help, looking for a way to get rich and fast
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

NoFate schreef:Ik download dus heel veel van buitenlandse ftp sites, maar nu ongeveer al een dikke maand is mijn downoad speed echt de klote
Ik zit op sommige ftp sites te klooien tegen 40 kb ofzo , terwijl ik vroeger op dezelfde ftps wel tegen 420 kb downloaden
Andere ftps gaan dan weer wel goed

Zou het kunnen dat ze bij dommel de routering veranderd hebben?

ALs ik met een skynet account inlog heb ik dus geen probleem, alsook weet ik 2 mensen die identiek dezelfde problemen hebben, ook al ongeveer een dikke maand....


grtz


Ik ben nu 11 maanden bij Dommel en ik heb dit probleem ook de eerste 2 weken gehad. Nu altijd normale snelheid vanaf ftp servers.Test is vanaf belnet ftp server voor te zien welke speed je dan hebt.
NoFate
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 04 mei 2006, 12:00

vanaf belnet gaat het natuurlijk goed, maar belnet is geen referentie voor routering naar buitenland
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

NoFate schreef:vanaf belnet gaat het natuurlijk goed, maar belnet is geen referentie voor routering naar buitenland


Ik had toen ook geen goede snelheid op belnet server :?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

NoFate schreef:vanaf belnet gaat het natuurlijk goed, maar belnet is geen referentie voor routering naar buitenland


Doe een traceroute naar het ip en kijk waar het misgaat ( vaak kan de ISP hier zelf niets aan doen omdat ze via een exteren partij hun verkeer in het buitenland doen ).
magicalme
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 dec 2006, 15:19

ditCh schreef:
NoFate schreef:vanaf belnet gaat het natuurlijk goed, maar belnet is geen referentie voor routering naar buitenland


Doe een traceroute naar het ip en kijk waar het misgaat ( vaak kan de ISP hier zelf niets aan doen omdat ze via een exteren partij hun verkeer in het buitenland doen ).


maar de isp kan het wel aankaarten bij de betreffende partij.
meestal word er dan ook iets aan gedaan. (als het beleefd gemeld word)
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Geef anders de gegevens van de ftp, kunnen we eens testen :lol:

Misschien login en passw op een ander board komen te staan en daardoor te populair geworden??
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Block schreef:Geef anders de gegevens van de ftp, kunnen we eens testen :lol:

Misschien login en passw op een ander board komen te staan en daardoor te populair geworden??

tss tss, wat insinueert u daar? :twisted:
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”