Hallo,
Kan iemand mij aub helpen.
Ik ben geabonneerd bij fulladsl en had voordien een thomson 330 modem. Nu heb ik mij gisteren een belgacom adsl wireless philips modem aangeschaft omdat ik namelijk ook via wifi met mij laptop op nternet wou.
Ik heb gewoon de cd er ingestoken en gedaan wat hij vroeg (de cd hé) en geen probleem alles werkte ik kon op internet met mijn pc via kabeltje en met de 2 laptops via wifi. Nu komen de eerste problemen bovendrijven. De internet verbinding van de pc valt soms gewoon weg en de inbelverbinding zegt dan dat hij geen verbinding kan maken... Wie kan mij hierbij helpen om de verbinding staande te houden... Als ik de pc opnieuw opstart is er soms wel terug een verbinding.
Is mij modem dan goed ingesteld of aan wat kan da liggen??? Moet ik nog iets met de oude modem doen, ik bedoel instellingen verwjderen de modem volledig van de pc verwijderden???
PLease help me...
FULLADSL en Belgacom adsl wirelees philips
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1903
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Uiteraard moet je die oude instelling van die Thomson weghalen, want die 'inbelverbinding' waar je over spreekt, is van die modem. Aangezien je nu niet via USB maar via Ethernet met de modem verbonden bent, gaat die inbelverbinding uiteraard niet lukken.
Het internet op de laptops werkt perfect?
En die van de desktop pc slecht?
Als het zo is, dan ligt het niet aan de instelling van de Philips, maar aan jouw configuratie van de desktop pc.
Het internet op de laptops werkt perfect?
En die van de desktop pc slecht?
Als het zo is, dan ligt het niet aan de instelling van de Philips, maar aan jouw configuratie van de desktop pc.
Hoi, ik heb hetzelfde probleem met de nieuwe Belgacom adsl wireless modem van philips..
Die valt steeds uit.. 1minuut online en hup.. weer uit.
Wie kan me helpen.
Vooraleer ik draadloos wou internetten, nooit eerder problemen gekend.. en nu.. echt nie te doen
Help..!!
gerda
Die valt steeds uit.. 1minuut online en hup.. weer uit.
Wie kan me helpen.
Vooraleer ik draadloos wou internetten, nooit eerder problemen gekend.. en nu.. echt nie te doen
Help..!!
gerda
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
gerda kijk eens links bij Adsl settings -> status
kopieer eens de noise margin en attenuation en plak hier
kopieer eens de noise margin en attenuation en plak hier
Laatst gewijzigd door Patje 07 jan 2007, 19:39, in totaal 1 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1903
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Dat probleem was al opgelost eh pat!patje schreef:verwijder ook alle software die je hebt staan van die thompsonvangel13 schreef:OK bedankt
maar kan u mij hierbij helpen?
IK verwijder dus alles wat met de ude verbinding te maken heeft en ik maak een nieuwe verbinding??
grtz
Hmm, het kan goed zijn dat er problemen zijn bij FullADSL, giseren had mijn vriendin ook problemen.gerda schreef:Hey,
tis het adsl signaal dat telkens uitvalt.
Kan jij me helpen?
alvast bedankt
gerda
Als dit morgen nog zo is, bel je best even naar hun klantendienst voor meer uitleg.