ADSL zonder BC telefonie

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Koelreuteria
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 6 keer

Dag

Mijn zoon zou in zijn studio graag internet toegang willen hebben.
TV heeft hij al zodat een Telenet abo. geen probleem zou zijn, zolang je niet naar de prijs kijkt. :cry:

Hij is niet van plan om een klassiek telefoonabo. te nemen. (Aansluitingbakske staat er werkloos bij)
Op welke manier kan hij toch genieten van een DOMMEL Netconnect Lite ADSL aansluiting?
En zo ja, hoe gaat dit in zijn werk?
Voor zover ik weet moet je ergens over koperdraad beschikken van BC?

Mvg
bf62
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Je zal minstens een discovery lijn moeten nemen voor 6,5 euro/maand . Ooit zal het wel veranderen, maar belgacom doet er alles aan om zijn monopolie positie te behouden, dus dat kan nog wel even duren.
zaf
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 6 keer

bf62 schreef:Je zal minstens een discovery lijn moeten nemen voor 6,5 euro/maand . Ooit zal het wel veranderen, maar belgacom doet er alles aan om zijn monopolie positie te behouden, dus dat kan nog wel even duren.
ooit? ik dacht in april (neen geen aprilgrap).
bf62
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

zaf schreef:
bf62 schreef:Je zal minstens een discovery lijn moeten nemen voor 6,5 euro/maand . Ooit zal het wel veranderen, maar belgacom doet er alles aan om zijn monopolie positie te behouden, dus dat kan nog wel even duren.
Je hebt gelijk: http://www.tijd.be/mijn_nieuws/artikel.asp?id=2249067 maar er is een kans dat ze het juridisch gaan aanvechten. Hopelijk gaat dommel ook telefoon abonnementen verdelen, zodat ik niets meer te maken heb met Belgacom. Het kaartenhuisje begint stilaan in elkaar te vallen, uiteindelijk oogsten ze wat ze constant aan het zaaien zijn.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

bf62 schreef:
zaf schreef:
Je hebt gelijk: http://www.tijd.be/mijn_nieuws/artikel.asp?id=2249067 maar er is een kans dat ze het juridisch gaan aanvechten. Hopelijk gaat dommel ook telefoon abonnementen verdelen, zodat ik niets meer te maken heb met Belgacom. Het kaartenhuisje begint stilaan in elkaar te vallen, uiteindelijk oogsten ze wat ze constant aan het zaaien zijn.
je denkt toch ni dat belgacom met de toekomst van concurentie zelfde prijzen gaan hanteren? het gaat hard worden voor concurenten omdat BC "voorsprong" heeft
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Raw copper is ook een oplossing. Dan heeft hij geen discovery line nodig, en kan hij evenmin telefoneren. Dommel kan dit vermoedelijk wel aanvragen bij BGC.
grox
Plus Member
Plus Member

Goendi schreef:Raw copper is ook een oplossing. Dan heeft hij geen discovery line nodig, en kan hij evenmin telefoneren. Dommel kan dit vermoedelijk wel aanvragen bij BGC.
zal nog altijd moeten betalen aan belgacow
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster

ik dacht dat die raw copper iets van een 12 euro was terwijl discovery line iets van een 6,5 is.
Please help, looking for a way to get rich and fast
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

BungaMan schreef:ik dacht dat die raw copper iets van een 12 euro was terwijl discovery line iets van een 6,5 is.
Yep, raw copper is gewoonweg duurder dan een discovery line en bij een discovery line kan hij minstens nog gebeld worden ....
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster

verwacht trouwens maar niet al te veel van wat er in dat tijd.be artikeltje staat. het enigste wat dat aanduidt is dat belgacom wholesaler moet worden van telefoon abonnementen net zoals ze nu zijn voor adsl. we weten allemaal wel hoe fantastisch het met de adsl markt gesteld is.
Please help, looking for a way to get rich and fast
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”