Het grote Netconnect Plus topic

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Hallo,

Ik ben een tevrede dommel gebruiken. Ik was verheugd om te lezen dat er een netconnect plus abonement gaat uitkomen. Ik heb dan ook vandaag naar de support desk van dommel gebelt om mij aan te laten sluiten.

Ze vertelde mij dat het op dit moment nog niet mogelijk was om je op een 'lijst' te zetten voor overstap. Ze werken hier heel hard aan. En verwachten dat dit binnen enkele dagen mogelijk zal zijn.

Waarom ik dit topic nu eigenlijk open, misschien is het niet zo slecht om hier een soort van statestiek te maken van mensen die willen overstappen naar het plus abonement, en hun reden.

Ik begin, ja ik stap over, reden is dat ik dan beschik over een vast ip adres, een hogere upload en meer traffic. Waarom een vast ip adres? om een lokale exchange te kunnen draaien. Hogere upload omdat ik de upload nogal vrij krap vind bij dommel (256Kbit is wat weinig).

Ik hoop dat dit een mooi en informatief topic word :)

Greetz Wouter
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 77 keer
Contacteer:

Ik ben ook aan het twijfelen om zo'n netconnect plus abo te nemen ter vervanging van men realdsl.
(tijd om dat schip te verlaten als blijkt dat ik ook met een limiet van 75gb zit)

ik ben enkle nog aant het tijfelen tussen een netconnect+ lijn of een tn solutions xpert line. (deze kost met 100€ wel bijna het dubbel maar bied onbeperkte trafiek zonder fup en heeft 8ip's) maar het blijft wel veel geld.
en deze netconnect van dommel lijk me wel verlijdelijk voor deze prijs.

Weet er trouwens wat er met de 5gig backup acount wordt bedoeld ?

ik dacht als ik het las. dat het over een reserve account van 5gb ging voor het geval dommel eruit lag. je hier mee kon inloggen en verder surfen.

maar als ik de comentaren zo lees gaat het maar over een soort ftp met 5gig space om wat files op te plaatsen.
Greetz cyberbug

Afbeelding
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

cyberbug schreef:maar als ik de comentaren zo lees gaat het maar over een soort ftp met 5gig space om wat files op te plaatsen.
Aangezien ze laatstgenoemde ook als aparte service verkopen vermoed ik eerder dat het iets in die richting is. Nu, met onbeperkte upload is dat nog niet zo onhandig lijkt me.
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Dat is om een ghost image van je besturingssysteem, drivers, toepassingen op te zetten. Mocht je Harde schijf het begeven heb je toch nog een back-up.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”