beste edpnet users
zit met 1 vraag .
Wat zouw mijn snelheid +- moeten zijn , als mijn afstand tussen mijn thuis en de wijcentrale 3988 m is .
Heeft iemand een idee . Thnx
snelhied
- Mette
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
ik zit op 4.2KM van de centrale en heb een 3.3Mbit/384Kbit profiel
dwz: 350KB/s up max, 38KB/s down max (in praktijk, in theorie is het 412/48, maar door de overhead van ADSL haalt ge da dus niet )
dus ik schat da gij ook zoiets gaat hebben, heel mss een hoger profiel, maar daar ken k te weinig van om dat met zekerheid te kunne zeggen
dwz: 350KB/s up max, 38KB/s down max (in praktijk, in theorie is het 412/48, maar door de overhead van ADSL haalt ge da dus niet )
dus ik schat da gij ook zoiets gaat hebben, heel mss een hoger profiel, maar daar ken k te weinig van om dat met zekerheid te kunne zeggen
ik zit momenteel nog op REALDSL-->Fulladsl-->mobistar
mijn donwload was daar 440kb/sec <--download en 40kb/sec <--- upload
dus zouw ik daar ergens moeten rond zitten, ale t'is te hopen , :o)
mijn donwload was daar 440kb/sec <--download en 40kb/sec <--- upload
dus zouw ik daar ergens moeten rond zitten, ale t'is te hopen , :o)
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
- Mette
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
ja dan zult ge wsl wel een hoger profiel aankunnen
ik denk dat het volgende een 4.6Mbit profiel was, maar da vind ge hier wel ergens
zoek op een post van "edpnet"
die heeft hier ooit de afstanden voor de profielen gepost (bij het edpnet subforum)
ik denk dat het volgende een 4.6Mbit profiel was, maar da vind ge hier wel ergens
zoek op een post van "edpnet"
die heeft hier ooit de afstanden voor de profielen gepost (bij het edpnet subforum)