Einde van de maand trukje

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Is het einde van de maand trukje ook mogelijk bij Dommel ?
Je weet wel, je laat je pc de verbinding niet verbreken op de laatste dag van de maand zodat je nog veel meer kunt downloaden en toch niet op smalband of mediumband komt te zitten.

Heeft iemand dit al getest ?
Ben vandaag bij dommel langsgeweest in Diepenbeek en daar vertelden ze me dat dat niet mogelijk was, maarja, zei kunnen veel zeggen hé :)
Heeft iemand dit al getest ?
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

euhm... snap niet goed waarom je daar je tijd zou insteken... maar het is wel mogelijk ja, je valt pas op mediumband van zodra je gedisconnect bent geweest geloof ik. Ale, vorige maand was dat toch zo bij mij.

Greetz Wouter
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Coop schreef:Is het einde van de maand trukje ook mogelijk bij Dommel ?
Je weet wel, je laat je pc de verbinding niet verbreken op de laatste dag van de maand zodat je nog veel meer kunt downloaden en toch niet op smalband of mediumband komt te zitten.

Heeft iemand dit al getest ?
Ben vandaag bij dommel langsgeweest in Diepenbeek en daar vertelden ze me dat dat niet mogelijk was, maarja, zei kunnen veel zeggen hé :)
Heeft iemand dit al getest ?



Coop de mensen van Dommel doen er al alles aan om ons GOEDKOOP met een PAK MEER limiet van dienst te zijn en dan zal jij is de leechtruc gaan doen :roll: :roll: Ik hoop eerlijk gezegt dat ze je na de eerste verwittiging geen 2de meer geven.


Pffffff sommige mensen zijn toch echt wel gierig en proberen overal de laatste cent uit te persen. Man man man toch.
Bossie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 04 maa 2004, 14:29
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ketter schreef:
Coop schreef:Is het einde van de maand trukje ook mogelijk bij Dommel ?
Je weet wel, je laat je pc de verbinding niet verbreken op de laatste dag van de maand zodat je nog veel meer kunt downloaden en toch niet op smalband of mediumband komt te zitten.

Heeft iemand dit al getest ?
Ben vandaag bij dommel langsgeweest in Diepenbeek en daar vertelden ze me dat dat niet mogelijk was, maarja, zei kunnen veel zeggen hé :)
Heeft iemand dit al getest ?



Coop de mensen van Dommel doen er al alles aan om ons GOEDKOOP met een PAK MEER limiet van dienst te zijn en dan zal jij is de leechtruc gaan doen :roll: :roll: Ik hoop eerlijk gezegt dat ze je na de eerste verwittiging geen 2de meer geven.


Pffffff sommige mensen zijn toch echt wel gierig en proberen overal de laatste cent uit te persen. Man man man toch.


En dan nog gewoon vragen aan dommel ook. Blijkbaar is er geen schaamte meer bij sommige mensen.
Greetz Bossie
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Mannen relax hé
Ik was daar met een maat die nogal een ferme leecher is en we waren aan de praat geraakt met 1 van die kerels daar die er nogal veel van afwist.
Ze waren aan praten over welke systemen, waarom we zo achterlopen op de buurlanden, enz.
En toen kwamen we te praten over waarom Belgacom niets doet aan het eind van de maand trukje.
Hij vertelde dat Belgacom lomp was maar dat zei er een script voor hadden.
Dus hij kwam het in feite meer vertellen dan dat we het moesten vragen.

Verder ben ik heel blij dat ik telenet kan buitenstampen en overstappen op Dommel, 50 gieg is voor mij meer dan genoeg.
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

En om er dan eventjes werkelijk op te antwoorden, ik ben al iedere keer gedisconnect na een uurtje wanneer ik over mijn limiet ging, dus je kan nog een paar kleine dingen downloaden, maar verwacht niet veel.

Kan je trouwens een zeggen wat volgens dommel de reden is dat Belgie achterkomt?
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

Wegens bijzonder 'lange tenen' verwijderd.
Laatst gewijzigd door jan28 30 nov 2006, 15:23, in totaal 1 gewijzigd.
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

eldiablo schreef:Kan je trouwens een zeggen wat volgens dommel de reden is dat Belgie achterkomt?


Wat ik er van verstaan heb is dat het zich allemaal op het hoogste politieke niveau afspeelt, Dirupo zou het ook ophouden, Belgacom zou het grootste vlaamse bedrijf zijn met de meeste walen aan het werk...
Als ze over zouden stappen op ADSL2 zou de markt helemaal open vallen en dat zou Belgacom veel klanten kosten, maar het netwerk zou wel klaar zijn voor met ADSL2 te komen.
Ook als een persoon geen limiet zou hebben met ADSL2 en hij zou het maximum eruit halen kwa download/upload zou dat de provider een bom geld kosten gewoon aan traffic(weet neit meer welk bedrag, dacht 400€ ?).
Dit is wat ik ervan onthouden heb, maat was met hem aan praten en hij weet er veel meer van.

Jan28, sorry voor de i teveel, hopelijk ga je er je slaap niet voor laten.
Jij bent een leraarstype hé ?
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

eldiablo schreef:En om er dan eventjes werkelijk op te antwoorden, ik ben al iedere keer gedisconnect na een uurtje wanneer ik over mijn limiet ging, dus je kan nog een paar kleine dingen downloaden, maar verwacht niet veel.


En hier hoor ik niet dat eldiablo een ketter, goddeloze, gangster, mafia is ?
Foei eldiablo, je moest je schamen !
LOL !
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

ik heb het even uitgetest voor je. In 1.5 uur zou ik volgens de dommel meter op de eerste dag van mijn nieuwe maand 3.8 gig gedownload hebben... Waarschijnlijk werkt die truc dus niet! (nb: ik had nog meer dan 20 gig over van de 50)
kwaksalver
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:34

Praetorian schreef:ik heb het even uitgetest voor je. In 1.5 uur zou ik volgens de dommel meter op de eerste dag van mijn nieuwe maand 3.8 gig gedownload hebben... Waarschijnlijk werkt die truc dus niet! (nb: ik had nog meer dan 20 gig over van de 50)


Ik denk dat je het verkeerd begrijpt...

Hij bedoeld als je op de laatste dag van de maand bijvoorbeeld nog 1GB over hebt (dus 49GB gedownload hebt), je nog 36u vollenbak kan verder downloaden zonder extra te moeten betalen of op smallband te komen. Zodat hij op de 1e dag van de maand netjes op 0 staat en de vorige maand 50GB+ heeft gedownload zonder extra problemen qua extra kost of smallband...

Dus als je nog 20GB van de 50GB overhad kan dat natuurlijk niet...
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

ik weet het niet juist maar dommels meter wordt upgedated om de paar uur dacht een 3-4 tal ofzoiet....
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

kwaksalver schreef:
Praetorian schreef:ik heb het even uitgetest voor je. In 1.5 uur zou ik volgens de dommel meter op de eerste dag van mijn nieuwe maand 3.8 gig gedownload hebben... Waarschijnlijk werkt die truc dus niet! (nb: ik had nog meer dan 20 gig over van de 50)


Ik denk dat je het verkeerd begrijpt...

Hij bedoeld als je op de laatste dag van de maand bijvoorbeeld nog 1GB over hebt (dus 49GB gedownload hebt), je nog 36u vollenbak kan verder downloaden zonder extra te moeten betalen of op smallband te komen. Zodat hij op de 1e dag van de maand netjes op 0 staat en de vorige maand 50GB+ heeft gedownload zonder extra problemen qua extra kost of smallband...

Dus als je nog 20GB van de 50GB overhad kan dat natuurlijk niet...

ik denk dat jij het niet goed begrijpt. Ik recapituleer:
Als ik dat probeer werd het op mijn nieuwe maand aangerekend en niet op de oude. Begrijp je het zo beter?
kwaksalver
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:34

Praetorian schreef:
kwaksalver schreef:
Praetorian schreef:ik heb het even uitgetest voor je. In 1.5 uur zou ik volgens de dommel meter op de eerste dag van mijn nieuwe maand 3.8 gig gedownload hebben... Waarschijnlijk werkt die truc dus niet! (nb: ik had nog meer dan 20 gig over van de 50)


Ik denk dat je het verkeerd begrijpt...

Hij bedoeld als je op de laatste dag van de maand bijvoorbeeld nog 1GB over hebt (dus 49GB gedownload hebt), je nog 36u vollenbak kan verder downloaden zonder extra te moeten betalen of op smallband te komen. Zodat hij op de 1e dag van de maand netjes op 0 staat en de vorige maand 50GB+ heeft gedownload zonder extra problemen qua extra kost of smallband...

Dus als je nog 20GB van de 50GB overhad kan dat natuurlijk niet...

ik denk dat jij het niet goed begrijpt. Ik recapituleer:
Als ik dat probeer werd het op mijn nieuwe maand aangerekend en niet op de oude. Begrijp je het zo beter?


Ah OK, die 20GB kwam er bij de volgende maand al bij.. OK, dan werkt het truukje inderdaad niet :-D
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

kwaksalver schreef:
Praetorian schreef:
kwaksalver schreef:
Praetorian schreef:ik heb het even uitgetest voor je. In 1.5 uur zou ik volgens de dommel meter op de eerste dag van mijn nieuwe maand 3.8 gig gedownload hebben... Waarschijnlijk werkt die truc dus niet! (nb: ik had nog meer dan 20 gig over van de 50)


Ik denk dat je het verkeerd begrijpt...

Hij bedoeld als je op de laatste dag van de maand bijvoorbeeld nog 1GB over hebt (dus 49GB gedownload hebt), je nog 36u vollenbak kan verder downloaden zonder extra te moeten betalen of op smallband te komen. Zodat hij op de 1e dag van de maand netjes op 0 staat en de vorige maand 50GB+ heeft gedownload zonder extra problemen qua extra kost of smallband...

Dus als je nog 20GB van de 50GB overhad kan dat natuurlijk niet...

ik denk dat jij het niet goed begrijpt. Ik recapituleer:
Als ik dat probeer werd het op mijn nieuwe maand aangerekend en niet op de oude. Begrijp je het zo beter?


Ah OK, die 20GB kwam er bij de volgende maand al bij.. OK, dan werkt het truukje inderdaad niet :-D

tbh: 3.5 gig (daaromtrent als mijn geheugen mij niet te veel id steek laat) op 2 uurtjes, 20 gig zou nogal veel zijn:) Ik had niet heringebeld, maar het stond er toch op
JSC
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 okt 2006, 15:18

Dit truukje deed ik met plezier elke maand bij belgacom, met hun stomme limieten. Zou niet weten waarom ik dat bij dommel zou doen, ze geven genoeg gigs en daarna nog mediumband waar je ook best veel gigs uit kan persen 8)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”