Nieuwe ADSL Modem

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
maxicosy
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 jan 2003, 11:43

Mijn adsl modem is sinds gisteren defect en ben dringend op zoek naar een nieuwe adsl modem. De defecte modem is t.e.m morgen nog in garantie.

Welke modem raden jullie aan rekening houdende met toekomstperspectieven (voip, ...). Mijn huidige adsl modem word geconnecteerd op een draadloze linksys router (WRT54G) die de adsl verbinding van de adsl modem onderhoud en aanstuurt.

Gezien de zeer korte tijd die ik heb om een nieuwe modem te zoeken had ik graag jullie advies hieromtrent.

Alvast bedankt
Maxi
Icecubes
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 02 mar 2006, 11:37

Zo een Linksys ADSL2 modem. VOIP kun je met die WRT54g met een aparte firmware. Maja de meeste providers leveren hun eigen toestel.
maxicosy
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 jan 2003, 11:43

Na lang zoeken heb ik beslist om de FRITZBox Fon WLAN 7140 aan te schaffen. Dit toestel biedt zeer veel mogelijkheden aan tegen een redelijke prijs:
- ingebouwde adsl2+
- draadloos
- router
- aansluiting van 2 analoge toestellen
- voip
- usb (hd of printer)
- ...

Samen met de linksys wrt54gs, die ik draadloos wens aan te sluiten, lijkt me dit een geweldig duo te zijn.

Maxi
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”