Snelheidsproblemen

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Gebruikersavatar
jonas_dg
Member
Member
Berichten: 82
Lid geworden op: 13 okt 2003, 16:32
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

en jawel hoor, voor de zoveelste dag/nacht op rij, traag surfen, traag downloaden, ik begin langzaam spijt te krijgen dat ik ben overgeschakeld, het was nochtans volledig in orde in het begin (maart 2006) maar de laatste maanden, sjeez
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

jonas_dg schreef:en jawel hoor, voor de zoveelste dag/nacht op rij, traag surfen, traag downloaden, ik begin langzaam spijt te krijgen dat ik ben overgeschakeld, het was nochtans volledig in orde in het begin (maart 2006) maar de laatste maanden, sjeez


inderdaad, de eerste maanden (april 2006 and so on) geen probleem alles vlotjes en nu haal ik 's nachts als we chance hebben 100k/sec. overdag haal ik tegenwoordig nog zo'n 300k/sec..als je weet dat 6Mbit adverteren....
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

sailormars2k schreef:
jonas_dg schreef:en jawel hoor, voor de zoveelste dag/nacht op rij, traag surfen, traag downloaden, ik begin langzaam spijt te krijgen dat ik ben overgeschakeld, het was nochtans volledig in orde in het begin (maart 2006) maar de laatste maanden, sjeez


inderdaad, de eerste maanden (april 2006 and so on) geen probleem alles vlotjes en nu haal ik 's nachts als we chance hebben 100k/sec. overdag haal ik tegenwoordig nog zo'n 300k/sec..als je weet dat 6Mbit adverteren....


Maar geen 6Mbit garanderen ...
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

Sja, alle superleechers van RealDSL zullen ondertussen al bij EDPnet zitten, met alle gevolgen vandien :?
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

brooklyn schreef:Dan gaan de meeste hier op dit forum schreeuwen dat EDPNET de beste is, awel ik moet zeggen na al dit lezen zijn ze even groote prutsers als al de rest.


Dus op basis van enkele posts concludeer jij dat?

Ik heb continu 660 kB/s down en 67 kB/s up, zo'n gepruts vind ik dat toch niet.
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Tja, Ik ben in februari naar EDP gegaan en heb daar goede snelheden gehaald tot augustus. Toen is het hier een tijdje naar beneden gegaan tot ongeveer 300KB/s. Halverwege oktober is het dan weer omhoog gegaan naar overdag 650KB/s en 's nacht 550KB/s wat weer zeer goed is.
Ik blijf wel denken dat EDPnet maar op het randje zit wat beschikbare bandbreedte betreft.
Het lijkt alsof Dommel wat dat betreft zijn zaakjes toch iets beter voor elkaar heeft.
Ik kijk maar naar 1 ding. In februarie is mijn contract weer ten einde en ik kijk vanaf dan wie het interessantste aanbod heeft.
Blijkt op een gegeven moment Dommel interessanter te worden zal ik niet twijfelen.
Ik ben dan ook nooit ergens een trouwe klant geweest.
Maar ik ben op dit moment dus wel tevreden over EDPnet
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

flakey schreef:Sja, alle superleechers van RealDSL zullen ondertussen al bij EDPnet zitten, met alle gevolgen vandien :?


Ze zijn zich aan het spreiden over Dommel & EDPNet godzijdank. Alleen naar EDPNet zou teveel van het goede zijn denk ik :lol:.
Fietsventje
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 21 nov 2006, 21:44
Bedankt: 1 keer

Hier blijkt eens te meer dat de effectieve kwaliteit heel erg van persoon tot persoon (lees DSLAM tot DSLAM) afhangt. Inderdaad, de statistiek kan toeslaan en ge moet maar pech hebben ...

Maar 't lijkt mij dat EDPnet wel de mogelijkheid heeft om extra bandbreedte op die DSLAM te kopen. Natuurlijk kost dat geld, en waarschijnlijk zelfs veel geld, maar 'k vind het toch zonde dat de extremen zo ver uit elkaar liggen.

En kan dat zowat bevestigd worden dat Dommel minder last heeft van deze statistiche grillen?

Groeten,
Fietsventje
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

Deej_1977 schreef:
flakey schreef:Sja, alle superleechers van RealDSL zullen ondertussen al bij EDPnet zitten, met alle gevolgen vandien :?


Ze zijn zich aan het spreiden over Dommel & EDPNet godzijdank. Alleen naar EDPNet zou teveel van het goede zijn denk ik :lol:.
naar de posts op het dommel forum zou ik durven zeggen vooral naar dommel.
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

Fietsventje schreef:Hier blijkt eens te meer dat de effectieve kwaliteit heel erg van persoon tot persoon (lees DSLAM tot DSLAM) afhangt. Inderdaad, de statistiek kan toeslaan en ge moet maar pech hebben ...

Maar 't lijkt mij dat EDPnet wel de mogelijkheid heeft om extra bandbreedte op die DSLAM te kopen. Natuurlijk kost dat geld, en waarschijnlijk zelfs veel geld, maar 'k vind het toch zonde dat de extremen zo ver uit elkaar liggen.

En kan dat zowat bevestigd worden dat Dommel minder last heeft van deze statistiche grillen?

Groeten,
Fietsventje


is gewoon omdat ze minder klanten / bandbreeddehebben.
het enigste wat je best wilt is dat isp's hun bandbreedde tijdig (laten)upgraden . ze weten maar al te goed wat hun clienteelaantal, prognoses zijn. hoe langer ze wachten met meer klanten op een dslam hoe meer geld ze uitsparen. als klant wil je dit natuurlijk juist niet ;)
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”