Vandaag lijkt mijn internet een nieuwe soort supersnelheid te behalen
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
met de userbase speedtest haal ik:
- download 42kbits/sec
- upload 27kbit/sec
realdsl '[email protected]' is mijn account HELP
Wat mij betreft hebben jullie allemaal veel geduld... het is net of RDSL is een sekteelldiablo schreef:want ben deze verhaal moe aan het worden :o)
Ach wat moet je doen? Er bestaat gewoon geen goed internet in België. Als je ergens goede voorwaarden vindt, maw een deftige of geen limiet en een goede snelheid, mag je er zeker van zijn dat er binnen het jaar al een kink in de kabel komt.Wat mij betreft hebben jullie allemaal veel geduld... het is net of RDSL is een sekte
Mistake number 1: unlimited zijn net slechte voorwaarden. Als je een provider hebt die unlimited belooft, blijf er dan VER vandaan... je kent de voorbeelden ondertussen wel A2F en RealDSL.flakey schreef:Ach wat moet je doen? Als je ergens goede voorwaarden vindt, maw een deftige of geen limiet en een goede snelheid, mag je er zeker van zijn dat er binnen het jaar al een kink in de kabel komt.
Niet te voorbarig... zolang de voorwaarde nog hetzelfde zijn heb je geen reden tot klagen, al is het inderdaad beangstigend om te weten dat je TN klant wordt.flakey schreef:Eerst kom ik van deze RealELLENDE om naar chello extreme te gaan en dan krijg je te horen dat je telenet klant gaat wordenwat ik persoonlijk nog erger vind dan RealDSL...
En... is het nu ook goedkoper geworden ? Ik denk het niet, trouwens overal waar de staat zich in mengt loopt slecht af.flakey schreef:Op de energiemarkt is dat toch ook mogelijk