Mijn overstap van Belgacom naar Dommel +ervaring in 089 zone

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Ja, gisteren schreef ik nog in onderstaand topic dat ik mijn Dommel aansluiting gisteren heb aangevraagt en NU surf ik op het Dommel netwerk :-D

http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 0&start=20

Verbijsterend hoe snel ik aangesloten ben :eek: op 1 dag en dan nog van zondag op maandag.

Dikke proficiat aan Dommel :P

Mijn ervaring tot nu toe, goed, perfect.

Maarja ben pas 30 minuten online.

Als mijn ervaring zo blijft, heb ik spijt dat ik niet eerder ben overgestapt.

Groeten.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Die overstappen gaan in de regel vrij vlot omdat er geen enkele fysieke wijziging moet gebeuren.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Ja, en je moet je contract en betaling natuurlijk snel doen.

Dit is meestal toch de grote fout heb ik hier zo gelezen.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Even een testje gedaan op www.speedtest.nl

Download

387.3 KByte/sec (=3098 kbps)

Upload

49.5 KByte/sec (=396 kbps)

Connection per minuut

588.0 Conn/min

Ping test Nederland

20.0 ms


Ter info lig op 1017 meter van de centrale.
Chevy454
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 nov 2006, 13:47

Ik hoop dat het bij jou zo blijft. Ik ga over een goede maand of 2 ook overstappen. Ik twijfel nog tussen EDPnet en dommel. Op pLan werd/is het internet via EDPnet en daar was het goed.

/me twijfelt nog
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Alles is nog goed.

Alleen begin ik mij zorgen te maken of Dommel mijn abonnement van Skynet opzegt :?

Belgacom belde vorige week of ik mijn abonnement wou verlengen met 1 jaar dan kreeg ik 2 maanden gratis.

Heb nee gezegt. Dus normaal word het zowiezo niet verlengt.
eniac
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 jul 2006, 00:04
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Abusimbal schreef:Belgacom belde vorige week of ik mijn abonnement wou verlengen met 1 jaar dan kreeg ik 2 maanden gratis.

Heb nee gezegt. Dus normaal word het zowiezo niet verlengt.


Tenzij je dat niet specifiek opzegt wordt dat volgens mij dan gewoon doorverlengd. Dat telefoontje dat je kreeg gaat over een specifieke verbintenis van 1 volledig jaar, waarin je je abbo dus niet meer kan opzeggen wanneer je dat wil.

Nu weet ik niet of Dommel dat zelf opzegt of niet, maar ik zou er toch eens navraag naar doen.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

eniac schreef:Tenzij je dat niet specifiek opzegt wordt dat volgens mij dan gewoon doorverlengd. Dat telefoontje dat je kreeg gaat over een specifieke verbintenis van 1 volledig jaar, waarin je je abbo dus niet meer kan opzeggen wanneer je dat wil.

Nu weet ik niet of Dommel dat zelf opzegt of niet, maar ik zou er toch eens navraag naar doen.

Ze gingen mij een brief sturen dat er geen verlenging zou zijn.

In de FAQ's van Dommel staat dat zij het Belgacom contract zullen afsluiten zodra Dommel haar verbinding heeft.

Ik heb nog een email gestuurd naar Dommel, maar nog geen reactie.
dreamrocker
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 15 nov 2006, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

ik heb vandaag mijn contract naar dommel gemaild en zou ook wel willen weten of dommel mijn bgcabo opzegt dus hou me op de hoogte
alvast bedankt
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Dommel zegt normaal je BGC op. Toen ik in mei van Easynet verplicht BGC klant werd heeft Dommel alles vlot geregeld. BGC heeft wel geprobeerd om nog extra ADSL aan te rekenen maar vermits ik hun login nooit gebruikt had was dat ook vlug opgelost. Dus, Dommel regelt alles maar hou wel je BGC factuur in de gaten.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Abusimbal schreef:
eniac schreef:Tenzij je dat niet specifiek opzegt wordt dat volgens mij dan gewoon doorverlengd. Dat telefoontje dat je kreeg gaat over een specifieke verbintenis van 1 volledig jaar, waarin je je abbo dus niet meer kan opzeggen wanneer je dat wil.

Nu weet ik niet of Dommel dat zelf opzegt of niet, maar ik zou er toch eens navraag naar doen.

Ze gingen mij een brief sturen dat er geen verlenging zou zijn.

In de FAQ's van Dommel staat dat zij het Belgacom contract zullen afsluiten zodra Dommel haar verbinding heeft.

Ik heb nog een email gestuurd naar Dommel, maar nog geen reactie.

Gisterenavond een email gekregen dat Dommel Skynet heeft opgezegt.
Nysos
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 nov 2006, 10:38

on4bam schreef:Dommel zegt normaal je BGC op. Toen ik in mei van Easynet verplicht BGC klant werd heeft Dommel alles vlot geregeld. BGC heeft wel geprobeerd om nog extra ADSL aan te rekenen maar vermits ik hun login nooit gebruikt had was dat ook vlug opgelost. Dus, Dommel regelt alles maar hou wel je BGC factuur in de gaten.


Dit kan ik bevestigen. Ik ben begin deze maand overgestapt van BGC naar Dommel en heb net mijn laatste BGC factuur ontvangen. Ik word enkel nog de eerste 2 weken van november bij BGC aangerekend (een 21 euro, ik had ADSL Plus). Zelf heb ik geen contact opgenomen met BGC om iets op te zeggen of zo.

Overstappen van BGC naar Dommel is dus supervlot gegaan (op 2 dagen zat ik op hun netwerk).
dreamrocker
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 15 nov 2006, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

ben al 6 dagen aan't wachten
om van bgc naar dommel over te stappen
heb contract + een betaling 6 dagen terug gedaan
hoop da het nu snel die mail gaat komen
Nysos
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 nov 2006, 10:38

dreamrocker schreef:ben al 6 dagen aan't wachten
om van bgc naar dommel over te stappen
heb contract + een betaling 6 dagen terug gedaan
hoop da het nu snel die mail gaat komen


Dan zou ik toch's bellen naar Dommel. Ik heb dezelfde middag dat ik de contracten per fax verstuurde nog de mail gehad met mijn ADSL login en paswoord..
dreamrocker
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 15 nov 2006, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

heb vrijdag naar dommel gebeld en de helpdeskmedewerker
zei me dat ze mijn contract nog niet hadden
heb gezegd op welke mail en rond wa uur da'k daarop geantwoord had
en ze hadden het contract dus wel , en toen zei de medewerker dat zijn collega dit ging bekijken , maar ik hoop toch dat het maandag in orde is dan ben ik van bgc af
JSC
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 okt 2006, 15:18

Ik heb na een dag na aanvraag gewoon mijn paswoord opgevraagd via control panel, en tot mijn verbazing werkte het al terwijl ik nog geen officiele bevestiging had gekregen. Na een dag of zes kwam kreeg ik dan die mail dat mijn account in orde was terwijl ik al zes dagen vrolijk aan't dommelen was :wink:

Mijn belgacom werd trouwens ook perfect opgezegd, kreeg gewoon een lagere factuur en moest niks doen.

Ging dus erg vlot die overstap :-)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”