philips belgacom sna6600 crasht om het half uur

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
fleu
Starter
Starter

Hey

heb net dommel aangeschaft en een belgacom philips ADSL router

van dommel niets slecht

maar als ik op bitcomet ben aan het downlaoden zie ik de snelheid van 350 kb/s zienderogen dalen en tenslotte valt het internet uit

inloggen op de momem lukt ook niet tenzij ik hem dan aan en uit zet. en is dit op te lossen met die 'gehackte' firmware upgrade naar 0.50 naar philips

zoniet moet ik hem ASAP terugbrengen en een andere kopen. hebben jullie een ander model dat jullie mij kunne aanraden die STABIEL is en draadloos ook met veel compatibel is want dit wil ook wel eens tegenslaan

mvg

Tom
fleu
Starter
Starter

heb ondertussen gevonden dat dit wss komt door 'te veel' connecties dat die binnenkrijgt.dus zal ik wss iets zqaarder moeten zoeken
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

fleu schreef:heb ondertussen gevonden dat dit wss komt door 'te veel' connecties dat die binnenkrijgt.dus zal ik wss iets zqaarder moeten zoeken
Is een probleem dat je bij alle "routertjes" zal hebben en is het resultaat van het beperkte geheugen voor de NAT tabellen. Feit is wel dat hij normaal niet zou mogen crashen. (andere firmware ?)
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”