afgesloten van tele2allin

Plaats reactie
dirkdeferme
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 12 sep 2006, 12:32

ik ben afgesloten van tele2allin!! zonder mededeling, gewoon de internetlijn dichtgesmeten!

thuis al drie dagen zonder internet en telefoon, en op het werk kan ik namelijk niet meer inloggen op internetmail, en FTP kan ook niet inloggen, nochtans wordt alles automatisch ingevuld dus gebruikersnaam en paswoord is altijd correct...

wat kan ik nu doen? waarom ben ik gelockt & wanneer zullen ze mij unlocken??? :-(
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Je kan misschien al eens de moeite doen om te bellen naar de klantendienst van Tele2.
dirkdeferme
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 12 sep 2006, 12:32

heb ik al gedaan, ze gingen een technieker sturen maar heb nu pas ontdekt dat het geen technisch probleem is...
vreemd dat ze zelf niet zien dat ze mij afgesloten hebben???
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Dan moet je terugbellen hé. Misschien heeft er iemand je wachtwoord gewijzigd?
dirkdeferme
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 12 sep 2006, 12:32

mja iemand van tele2 zelf dan?en waarom???
dirkdeferme
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 12 sep 2006, 12:32

heb gebeld, paswoord was gereset om te kijken of het probleem daar nie aan lag...

niet dus :-(
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

... dit klinkt weer verdacht als "ongewaarschuwd gemigreerd", maar ik kan mis zijn.

Ik neem aan dat je de modem zelf al gereset hebt.
dirkdeferme
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 12 sep 2006, 12:32

bedoel je dan softwarematige/ hard reset? heb dit tweede nog NIET gedaan, ik heb idd ook vermoeden van migratie, maar tkan ook even goed zijn van niet, want niemand van de helpdesk zegt er iets over, en ze spreken van een "technische interventie", zouden ze mij dan zo beliegen?

zal dat dan terug "internet brengen", die hard reset?
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Wel, mogelijk. In 1 jaar tijd heb ik mijn 716 2x met de resetknop terug tot de orde moeten roepen, soortgelijk probleem (geen internet, net alsof ze je abo hadden opgezegd).

Gewoon die rest knop indrukken : baat het niet ....
dirkdeferme
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 12 sep 2006, 12:32

en wat als mn router de firmware nie kan downen van de tele2server?? blijft ie dan ook onbruikbaar voor netwerktraffiek? :s want da werkt wel nog
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

na een gewone reset wordt er geen firmware afgehaald voor zover ik het weet : ophalen en reflashed van firmware duurt bij een 716 toch wel een redelijke tijd. Ik drukte in mijn geval gewoon op de reset knop, de modem resette, en na de normale sync periode was ik gewoon terug volledig online, inclusief telefoon.

Ietwat pragmatischer gesteld : wat heb je nu te verliezen ? Niets toch ?
dirkdeferme
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 12 sep 2006, 12:32

ja had gelijk,heb reset gedaan en het internetlampje ging alweer, mr telefoon bleef nog steeds tuten. na wat draden los te koppelen en terug aankoppelen deed ie het wel. wel vreemd dat de mijne na de panne van zaterdag zich nie herstelde

in elk geval iedreen bedankt :)
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

tot zo ver "technische interventie". :roll: Erg eigenlijk (niet van jouw, maar van de helpdesk).
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”