2 maanden gratis telenet internet.

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
thomax
Starter
Starter

Okay,

Ik veronderstel dat niemand er een probleem mee heeft om van 2 maanden gratis internet te genieten, je moet er enkel een klein beetje moeite voor doen, maar niet veel. :)

We beginnen met een mailtje naar de telenet facturatie dienst, via een form op de site.

Hier: http://www.telenet.be/nl/klantendienst/ ... _info.page

Bij "Waarover gaat je vraag?" kies je gewoon "Ik heb een vraag over mijn factuur"

In dat mailtje zet je gewoon de vraag, Hoe zeg ik mijn telenet abonnement op?

Vergeet ook je telefoonnummer niet op te geven.

Enkele dagen later zal je een telefoontje van telenet krijgen met de vraag waarom je je abonnement wil opzeggen. Dan antwoord je gewoon dat je niet tevreden bent met Telenet en dat je wil overschakelen omdat alle nieuwe klanten bij telenet speciale promoties krijgen en dat jij daar als trouwe klant nooit van hebt kunne genieten. En dat de voorwaarden bij andere providers gewoon beter zijn en dat het schandalig is dat wij in België het meeste betalen voor internet in heel Europa met telenet en belgacom op kop. Als ze vragen naar welke provider je wil overschakelen kies je gewoon een andere provider naar keuze.

Het is heel belangrijk dat je blijft volharden (ik veronderstel dat jullie nog wel meer negatieve toestanden kunnen bedenken bij telenet) tot het antwoord komt waarop je hebt zitten wachten. "Wij kunnen U wel 2 maanden gratis internet aanbieden." Daar ga je gewoon op in.

Dit komt allemaal uit eigen ervaring, mij is het dus gelukt, maar ik heb volhard in de boosheid en ben toch overgeschakeld naar HappyManny (www.happymany.be) omdat de voorwaarden er gewoon beter zijn als je met 4mbit geboeg hebt.

Enjoy, en post de resultaten als het kan :)

Greetz

thomax
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Is het niet "we kunnen je wel 2 maanden gratis internet geven als je daarmee akkoord bent om nog voor een extra jaar je abonnement te verlengen" ?
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 763 keer
Te Koop forum

Is dat contract en verbinding met happymany (wtf) al in orde dan?
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
moaneute
Starter
Starter

ik heb van men voeten gemaak en zij dat ik naar een andere ging over stappen en kreeg voor een jaar 4€ korting op het internet en kreeg nog eens 5€ korting op de telefoon hihihijavascript:emoticon(':lol:')
Laughing
thomax
Starter
Starter

meon schreef:Is het niet "we kunnen je wel 2 maanden gratis internet geven als je daarmee akkoord bent om nog voor een extra jaar je abonnement te verlengen" ?
Kan ik niet op antwoorden, heb het niet te horen gekregen.
thomax
Starter
Starter

selder schreef:Is dat contract en verbinding met happymany (wtf) al in orde dan?
jup, voor €37.95/mnd => 4mbit/384kbit en 50GB, na de aanvraag heeft het een dag of 10 geduurt vooraleer ik mijn gebruikersinformatie otvangen heb, wat binnen hun voorziene termijn van 7-20 dagen is. Alleen hun nederlands kan beter :)
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

moaneute schreef:ik heb van men voeten gemaak en zij dat ik naar een andere ging over stappen en kreeg voor een jaar 4€ korting op het internet en kreeg nog eens 5€ korting op de telefoon hihihijavascript:emoticon(':lol:')
Laughing
:eek: Daar heeft iedereen met een internet (expressnet) en telefoonlijn recht op, dit is namelijk een standaard pack.

Waarom ze niet gewoon alle klanten met internet en telefonie die korting niet automatisch geven weet ik ook niet, want als je er voor belt krijg je ze wel.
thomax
Starter
Starter

ZMD schreef:
moaneute schreef:ik heb van men voeten gemaak en zij dat ik naar een andere ging over stappen en kreeg voor een jaar 4€ korting op het internet en kreeg nog eens 5€ korting op de telefoon hihihijavascript:emoticon(':lol:')
Laughing
:eek: Daar heeft iedereen met een internet (expressnet) en telefoonlijn recht op, dit is namelijk een standaard pack.

Waarom ze niet gewoon alle klanten met internet en telefonie die korting niet automatisch geven weet ik ook niet, want als je er voor belt krijg je ze wel.
de klanten die niet bellen = extra winst ;)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

thomax schreef:
selder schreef:Is dat contract en verbinding met happymany (wtf) al in orde dan?
jup, voor €37.95/mnd => 4mbit/384kbit en 50GB
Voor dezelfde prijs heb je bij EDPnet een 6.6 Mbit/640 Kbit en eveneens 50 GB (en als je minder verbruikt betaal je ook minder).
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”