Ben op zoek naar een intenet oplossing voor +/- 50 euro, daar valt net VDSL bij.
Echter vind ik het in mijn zoektocht alleen terug bij Skynet.
Zullen andere ISP's dit ook in de toekomst aanbieden, indien zo, wanneer?
Momenteel zit ik bij Telenet en wil daar zo snel mogelijk weg. Echter wil ik wel de stabiliteit kunnen behouden die Telenet mij biedt, want de connectie is echt super stabiel!
Of moet ik mijn toevlucht zoeken bij ADSL2/3, wanneer zijn deze beschikbaar en hoe vergelijken deze zich tov VDSL.
Misschien interessant dit toe te voegen als Sticky...
vdsl - ADSL2/3
VDSL is voorlopig enkel beschikbaar bij BGC.
ADSL2+ is voorlopig enkel beschikbaar indien je Belgacom TV neemt.
het is wachten tot 2007, en ik gok dan nog op Q2 of Q3 voor er een provider (Belgacom, Scarlet) ADSL2+ gaat aanbieden als dienst of wholesale.
ADSL2+ is voorlopig enkel beschikbaar indien je Belgacom TV neemt.
het is wachten tot 2007, en ik gok dan nog op Q2 of Q3 voor er een provider (Belgacom, Scarlet) ADSL2+ gaat aanbieden als dienst of wholesale.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Dommel zal in (de tweede helft van) 2007 waarschijnlijk ADSL2+ of VDSL gaan aanbieden. EDPnet waarschijnlijk ook. Officiele aankondigingen zijn er helaas nog niet.
Maar in afwachting kan je natuurlijk een van deze twee gebruiken, want bhalve de snelheid zijn ze op alle vlakken (volume, prijs,voorwaarden,...) beter dan Telenet en Belgacom. Daar heb je dan natuurlijk wel een contract van 1 jaar, dus als je liever wacht om de provider die dit het eerste aanbied te kiezen, blijf je nog even wachten bij Telenet.
Maar in afwachting kan je natuurlijk een van deze twee gebruiken, want bhalve de snelheid zijn ze op alle vlakken (volume, prijs,voorwaarden,...) beter dan Telenet en Belgacom. Daar heb je dan natuurlijk wel een contract van 1 jaar, dus als je liever wacht om de provider die dit het eerste aanbied te kiezen, blijf je nog even wachten bij Telenet.
-
- Starter Plus
Staat er in het contract van Dommel/EDPNET als de downloadlimieten minstens voor 1 jaar gelden?
Ik zou niet willen dat men de condities binnen het lopende jaar gaat veranderen.
Voorlopig zit ik wel nog in de grijze zone en heb ik dus maximaal 1Mbps, terwijl VDSL wel beschikbaar is.
Moeilijke keuze...
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Ik zou niet willen dat men de condities binnen het lopende jaar gaat veranderen.
Voorlopig zit ik wel nog in de grijze zone en heb ik dus maximaal 1Mbps, terwijl VDSL wel beschikbaar is.
Moeilijke keuze...
Alvast bedankt voor de antwoorden!