Telenet naar Belgacom

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Bugged
Starter
Starter

Vroeger lag er onder onze voortuin (+/- 4m) een telefoonkabel voor Belgacom telefonie. Toen zijn we overgestapt naar Telenet voor Telefonie en Internet. De kabel onder onze voortuin is weggehaald. Nu zouden we terug willen overschakelen naar ADSL en Belgacom telefonie. Natuurlijk moet er nu terug een telefoonkabel getrokken worden van aan de straat (?), onder onze voortuin, in ons huis.

Iemand een idee hoeveel dit zou kosten? (Kabel trekken onder onze voortuin, door Belgacom?)

Mvg
[MJ]
Member
Member

Ben je zeker dat ze de telefoonkabel weggehaald hebben? Heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord dat ze de kabel fysiek weghalen...
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Weet wel dat je duurder af zal zijn met Belgacom. Nog even bekijken of de kabels effectief weg zijn of ze er nog liggen?
Het is natuurlijk afhankelijk van je persoonlijke behoeften.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

heeft belgacom dan die kabel weggehaald.
anders kan het niet hoor. ik twijfel er aan. is het niet de binnenbekabeling ofzo dat verwijderd is?
Bugged
Starter
Starter

Even ter verduidelijking:

Ik heb een Belgacom telefoonlijn nodig om bij Dommel adsl te kunnen hebben ;)

De kabel is indertijd blijven liggen onder de voortuin maar toen ze de water- en gasleiding kwamen vernieuwen onder de grond hebben ze die telefoondraad ook weggenomen omdat die er niets lag te doen. Ik weet het, da was ni slim, maar ikzelf kon er niks aan doen.
Joris84
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 2 keer

Bugged schreef:Even ter verduidelijking:

Ik heb een Belgacom telefoonlijn nodig om bij Dommel adsl te kunnen hebben ;)

De kabel is indertijd blijven liggen onder de voortuin maar toen ze de water- en gasleiding kwamen vernieuwen onder de grond hebben ze die telefoondraad ook weggenomen omdat die er niets lag te doen. Ik weet het, da was ni slim, maar ikzelf kon er niks aan doen.
Voor zover ik weet: Telefoondraad tot aan het 1ste aansluitpunt in uw huis is eigendom van Belgacom. Als dit verwijderd wordt zonder toestemming van Belgacom zal je wss zelf voor kosten moeten opdraaien.
danyb
Starter
Starter

wat iets goedkoper is is de sleuf zelf te graven (min 60 cm diep) , moet je juist navragen van waar je moet graven
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”