rdsl0361 schreef:Ik heb gemerkt dat er hier heel wat mensen zijn die toch terug connectie hebben gekregen. Sommigen hebben ook allerlei veranderingen gedaan, wie heeft zijn connectie terug aan de praat gekregen door een aantal dingen te proberen en wat werkte zoal? Ik heb al gehoord dat mensen @realdsl.be hebben toegevoegd, anderen zijn met pppoa ipv pppoe aan de slag gegaan. Kunnen we hier misschien een lijstje maken, zodat iedereen diezelfde dingen kan proberen, wie weet hebben nog mensen geluk en geraken ze er zo terug op. Ik zit nu met een gewoon modemke te werken om te zien of er toch niks meer binnen komt wat nuttig is, maar voorlopig is het nog steeds doodse stilte wat informatie betreft...
Tim
Zeker eens proberen om je PC rechtstreeks met de modem te linken (ipv een router ertussen). Mijn router ondersteunt blijkbaar het juiste protocol niet, ik krijg hem niet aan't werken
en @realdsl.be achter de user toevoegen zal zeker wel noodzakelijk zijn, aangezien je user op een mobistar ding toekomt en geforward/geredirect wordt (verbeter indien nodig )