Als eindejaarspromotie lanceert proximus het volgende :
U betaald enkel de eerste minuut, en dit met elke Smile bundel of , Pay And Go Generation kaart.
Of u nu 1 minuut of 20 belt ,enkel de eerste minuut wordt aangerekend.
Dit betekend dat u in het geval van een pay & go generation het volgende betaald :
1 gesprek in de piekuren : 50 eurocent
1 gesprek in de daluren : 25 eurocent
En dit voor alle gesprekken naar Proximus en vaste lijnen!
Bovendien SMS je gratis na 16H00 met pay&go generation.
Voor 16H betaal je 12 Eurocent per SMS.
Deze promotie wordt gelanceerd op 20/11/06.
Meer informatie kan vanaf dan verkregen worden in uw Proximus verkooppunt.
Proximus : Alle Tariefplannen voortaan met Onbeperkt Bellen!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1538
- Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
- Locatie: Gent
- Bedankt: 5 keer
Bij een smile abbonement wordt de prijs naar andere mobiele netwerken wel duurder. De gesprekken mogen ook max 60minuten zijn, daarna wordt het gewone tarief gerekend.
Minimum contract duur: 18maanden
Bij Pay&Go kan je max 500 van die gsprekken voer per maand (of max 2000min).
Minimum contract duur: 18maanden
Bij Pay&Go kan je max 500 van die gsprekken voer per maand (of max 2000min).
ZMD schreef:Bij een smile abbonement wordt de prijs naar andere mobiele netwerken wel duurder. De gesprekken mogen ook max 60minuten zijn, daarna wordt het gewone tarief gerekend.
Minimum contract duur: 18maanden
Bij Pay&Go kan je max 500 van die gsprekken voer per maand (of max 2000min).
Inderdaad.
Daar je met een Smile Proximus zit , dus geen All networks , is het tarief naar andere netwerken duurder.
Maar vooral voor de Pay&Go gebruikers is dit aanbod erg interessant volgens mij. Persoonlijk merk ik ook dat heel wat jeugd overstapt naar Proximus, en denk dat door deze actie , dit fenomeen alleen maar zal aanhouden.
Alle informatie over Proximus, feel free to ask!
Betaal al meer dan een jaar maar 10 cent voor sms terwijl Proximus nog altijd 15 cent aanrekend. Zonder nog extra bijkomende pakketten te moeten aankopen in de winkel.
Ik betaal al heel lang per seconde, bij Proxumus wordt (werd) nog altijd de eerste minuut volledig aangerekend.
Tarief per minuut tot op heden standaard ook al altijd lager dan bij Proximus met hun Smile bundel.
Proxumus lacht zijn klanten gewoon uit met die formules, vandaar ook de naam Smile
Nog niets gemerkt op de website van Proximus over de aangekondigde promoties.
Dus nog even afwachten zou ik zeggen, en heel goed rekenen en kijken wat het werkelijk kost.
Ik betaal al heel lang per seconde, bij Proxumus wordt (werd) nog altijd de eerste minuut volledig aangerekend.
Tarief per minuut tot op heden standaard ook al altijd lager dan bij Proximus met hun Smile bundel.
Proxumus lacht zijn klanten gewoon uit met die formules, vandaar ook de naam Smile
Nog niets gemerkt op de website van Proximus over de aangekondigde promoties.
Dus nog even afwachten zou ik zeggen, en heel goed rekenen en kijken wat het werkelijk kost.
De promotie en voorwaarden staan op de website.
Het is dus zoals we Proximus kennen een heel dure formule. binnen een smile bundel van 5 Euro zijn er 30 oproepen inbegrepen. Tot daar een leuk vooruitzicht.
Maar de oproepen naar Mobistar of Base zijn super duur. 0.375 per minuut. Amai dat is 0.175 duurder dan wat ik nu betaal.
Het is dus gewoon zinsbegoocheling en geldklopperij. En natuurlijk heel duur. Zelfs met een groter forfait 20 Euro betaal je naar andere netwerken nog 0.30.
Pure afzetterij, hopelijk lopen er niet al te veel mensen in deze nep reclame.
Het is dus zoals we Proximus kennen een heel dure formule. binnen een smile bundel van 5 Euro zijn er 30 oproepen inbegrepen. Tot daar een leuk vooruitzicht.
Maar de oproepen naar Mobistar of Base zijn super duur. 0.375 per minuut. Amai dat is 0.175 duurder dan wat ik nu betaal.
Het is dus gewoon zinsbegoocheling en geldklopperij. En natuurlijk heel duur. Zelfs met een groter forfait 20 Euro betaal je naar andere netwerken nog 0.30.
Pure afzetterij, hopelijk lopen er niet al te veel mensen in deze nep reclame.
Misschien interessant om een degelijk overzichtje te maken ipv hier en daar een stukje. Op zich zie ik hier vanalles verschijnen maar niet wat beter is in zijn geheel ....
http://customer.proximus.be/nl/Promotio ... ximus.html
Het is héél interessant.
Natuurlijk als uw vrienden etc base of mobistar hebben , dan niet ,maar in mijn geval , heb ik iedereen kunnen doen overstappen op Proxi..
Het is héél interessant.
Natuurlijk als uw vrienden etc base of mobistar hebben , dan niet ,maar in mijn geval , heb ik iedereen kunnen doen overstappen op Proxi..
Armani_S schreef:http://customer.proximus.be/nl/Promotions/PMT_Become_Proximus.html
Het is héél interessant.
Natuurlijk als uw vrienden etc base of mobistar hebben , dan niet ,maar in mijn geval , heb ik iedereen kunnen doen overstappen op Proxi..
In mijn situatie is het absoluut niet interessant. Ik ga er nog altijd vanuit dat je moeilijk mensen mag en kan dwingen om over te stappen naar een provider gewoon uit eigen winstbejag.
Kan toch moeilijk mijn collega's; mijn werkgever, ... verplichten om om de X aantal tijd te laten overstappen dat provider a een promotie doet ...
ik ga er gewoon van uit dat je de voordeligste formule kiest die voor jezelf het best is.
En als ik dan kijk naar wat Proximus hier presteert is het echt wel ondermaats. Met hun dure tarieven naar andere netwerken. Je zou bijna een lijst moeten aanleggen, die tevens veranderlijk is in tijd; met wie waar zit. Wat Proximus hiermee betracht is het inperken van vrijheid anders wordt je gestraft met peperdure minuut tarieven, die trouwens terug doen denken aan jaren terug toen mobiel bellen nog niet ingeburgerd was.
Nergens wordt er ook nog maar iets gezegd over de SMS tarieven. Blijven die standaard op 0.15 ?? Dit terwijl die prijs de helft duurder is dan wat de anderen voorschotelen.
Een duidelijk voorbeeld van hoe misleidend reclame kan zijn. Jammer genoeg zullen er weer veel mensen inlopen en geconfronteerd worden met dure afrekeningen op het einde van de maand.
Dus die mensen zitten meer dan een jaar vast aan een peperdure tariefformule.
Het is echt een formule die typisch Proximus is. Onduidelijke structuur, misleidende reclame, terwijl de kostenstructuur de laatste jaren vereenvoudigd is geworden zullen ze het weer eens moeilijk maken. Wat kan je anders verwachten van een Belgacom dochter bedrijf.
Proximus = Belgacom = peperduur
Het is echt een formule die typisch Proximus is. Onduidelijke structuur, misleidende reclame, terwijl de kostenstructuur de laatste jaren vereenvoudigd is geworden zullen ze het weer eens moeilijk maken. Wat kan je anders verwachten van een Belgacom dochter bedrijf.
Proximus = Belgacom = peperduur
-
- Premium Member
- Berichten: 560
- Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
- Locatie: Veerle
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 36 keer
Bij mobistar krijg je de helft van de contractduur ook 500 minuten per maand naar mobistar of 1000 sms naar overal gratis. Bij Base krijg je ook gratis minuten naar eigen netwerk.
Dit zonder dat de eerste minuut nog wordt aangerekend.
Als je gewoon snel iets moet vragen of op een antwoordapparaat terecht komt betaal je ook gewoon die eerste minuut nog.
Hoe lang duurt een gemiddeld gsm-gesprek. Eigenlijk zou je je factuur moeten nemen, alle gesprekken van meer dan 1 minuut moeten nemen naar proximus of vast en dan kijken wat je voor de beltijd boven de minuut betaalt.
Vrienden overhalen om naar proximus te gaan lijkt me helemaal absurd. Al helemaal als het is om een promotie. Een actie die dus beperkt is in de tijd. De tweede helft van je promotie zit je trouwens terug met de dure proximus-tarieven.
Voor een gemiddelde gebruiker:
50 procent van de gesprekken loopt naar proximus en vast. De promo telt eigenlijk al voor de goedkoopste gesprekken maw. Een gemiddeld gesprek duurt 1,5 minuten. De promo loopt gedurende de helft van de periode waarvoor je tekent. Dat wil dus zeggen dat je ongeveer 4 procent bespaart met dergelijke promo voor de gemiddelde klant.
50 procent van de gebelde oproepen vertegenwoordigen 25 procent van de totale kostprijs van het factuur. Van die 25 procent wordt ongeveer 330 procent gratis. Dat is een 8 procent. Die 8 procent krijg je maar de helft van de periode waarvoor je intekent. Dat is dus 4 procent. Dit alles dan nog in de veronderstelling dat je je contract na exact 24 maanden afzegt.
Steven
Dit zonder dat de eerste minuut nog wordt aangerekend.
Als je gewoon snel iets moet vragen of op een antwoordapparaat terecht komt betaal je ook gewoon die eerste minuut nog.
Hoe lang duurt een gemiddeld gsm-gesprek. Eigenlijk zou je je factuur moeten nemen, alle gesprekken van meer dan 1 minuut moeten nemen naar proximus of vast en dan kijken wat je voor de beltijd boven de minuut betaalt.
Vrienden overhalen om naar proximus te gaan lijkt me helemaal absurd. Al helemaal als het is om een promotie. Een actie die dus beperkt is in de tijd. De tweede helft van je promotie zit je trouwens terug met de dure proximus-tarieven.
Voor een gemiddelde gebruiker:
50 procent van de gesprekken loopt naar proximus en vast. De promo telt eigenlijk al voor de goedkoopste gesprekken maw. Een gemiddeld gesprek duurt 1,5 minuten. De promo loopt gedurende de helft van de periode waarvoor je tekent. Dat wil dus zeggen dat je ongeveer 4 procent bespaart met dergelijke promo voor de gemiddelde klant.
50 procent van de gebelde oproepen vertegenwoordigen 25 procent van de totale kostprijs van het factuur. Van die 25 procent wordt ongeveer 330 procent gratis. Dat is een 8 procent. Die 8 procent krijg je maar de helft van de periode waarvoor je intekent. Dat is dus 4 procent. Dit alles dan nog in de veronderstelling dat je je contract na exact 24 maanden afzegt.
Steven
-
- Premium Member
- Berichten: 560
- Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
- Locatie: Veerle
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 36 keer
Bij mobistar krijg je de helft van de contractduur ook 500 minuten per maand naar mobistar of 1000 sms naar overal gratis. Bij Base krijg je ook gratis minuten naar eigen netwerk.
Dit zonder dat de eerste minuut nog wordt aangerekend.
Als je gewoon snel iets moet vragen of op een antwoordapparaat terecht komt betaal je ook gewoon die eerste minuut nog.
Hoe lang duurt een gemiddeld gsm-gesprek. Eigenlijk zou je je factuur moeten nemen, alle gesprekken van meer dan 1 minuut moeten nemen naar proximus of vast en dan kijken wat je voor de beltijd boven de minuut betaalt.
Vrienden overhalen om naar proximus te gaan lijkt me helemaal absurd. Al helemaal als het is om een promotie. Een actie die dus beperkt is in de tijd. De tweede helft van je promotie zit je trouwens terug met de dure proximus-tarieven.
Voor een gemiddelde gebruiker:
50 procent van de gesprekken loopt naar proximus en vast. De promo telt eigenlijk al voor de goedkoopste gesprekken maw. Een gemiddeld gesprek duurt 1,5 minuten. De promo loopt gedurende de helft van de periode waarvoor je tekent. Dat wil dus zeggen dat je ongeveer 4 procent bespaart met dergelijke promo voor de gemiddelde klant.
50 procent van de gebelde oproepen vertegenwoordigen 25 procent van de totale kostprijs van het factuur. Van die 25 procent wordt ongeveer 330 procent gratis. Dat is een 8 procent. Die 8 procent krijg je maar de helft van de periode waarvoor je intekent. Dat is dus 4 procent. Dit alles dan nog in de veronderstelling dat je je contract na exact 24 maanden afzegt.
Steven
Dit zonder dat de eerste minuut nog wordt aangerekend.
Als je gewoon snel iets moet vragen of op een antwoordapparaat terecht komt betaal je ook gewoon die eerste minuut nog.
Hoe lang duurt een gemiddeld gsm-gesprek. Eigenlijk zou je je factuur moeten nemen, alle gesprekken van meer dan 1 minuut moeten nemen naar proximus of vast en dan kijken wat je voor de beltijd boven de minuut betaalt.
Vrienden overhalen om naar proximus te gaan lijkt me helemaal absurd. Al helemaal als het is om een promotie. Een actie die dus beperkt is in de tijd. De tweede helft van je promotie zit je trouwens terug met de dure proximus-tarieven.
Voor een gemiddelde gebruiker:
50 procent van de gesprekken loopt naar proximus en vast. De promo telt eigenlijk al voor de goedkoopste gesprekken maw. Een gemiddeld gesprek duurt 1,5 minuten. De promo loopt gedurende de helft van de periode waarvoor je tekent. Dat wil dus zeggen dat je ongeveer 4 procent bespaart met dergelijke promo voor de gemiddelde klant.
50 procent van de gebelde oproepen vertegenwoordigen 25 procent van de totale kostprijs van het factuur. Van die 25 procent wordt ongeveer 330 procent gratis. Dat is een 8 procent. Die 8 procent krijg je maar de helft van de periode waarvoor je intekent. Dat is dus 4 procent. Dit alles dan nog in de veronderstelling dat je je contract na exact 24 maanden afzegt.
Steven
Met andere woorden een schandalige promotie van Proximus.
Ik blijf erbij alles wat uit die stal komt is gewoon boerebedrog. Net zoals het weigeren van Belgacom om ADSL2+ te lanceren, net zoals hun hoge abb prijzen voor ADSL, net zoals hun dure vaste telefonie abb.
Deze promotie is terug een duidelijk voorbeeld hiervan.
Snel even rekenen en voor smsen zou deze formule al 5.6 Euro duurder zijn dan wat ik nu heb.
Voor telefoons ben ik gestopt op een een bedrag die al over de 20 Euro zit. Zegt genoeg zeker?????
Proximus = Belgacom = duur = boerebedrog
Ik blijf erbij alles wat uit die stal komt is gewoon boerebedrog. Net zoals het weigeren van Belgacom om ADSL2+ te lanceren, net zoals hun hoge abb prijzen voor ADSL, net zoals hun dure vaste telefonie abb.
Deze promotie is terug een duidelijk voorbeeld hiervan.
Snel even rekenen en voor smsen zou deze formule al 5.6 Euro duurder zijn dan wat ik nu heb.
Voor telefoons ben ik gestopt op een een bedrag die al over de 20 Euro zit. Zegt genoeg zeker?????
Proximus = Belgacom = duur = boerebedrog