meensee ik heb een vervelend probleem, mijn toetsenbord werkt niet meer(geen enkel eig).
alleen buiten windows werkt dus nog mijn ttoetsenborden.
nu moet ik via mijn vader zijn account werken met schermtoetsenbord, in mijn account raak ik niet omdat ik mijn pass niet kan invoeren.
heb al via safe mode getracht mijn stuurprogramma te herinstallleren ,maar win zegt telkens dat ie beschadigt is.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen , dank bij voorbaat!
toetsenbord probleen
maar is er een manier om het schermtoetsenbord automatisch te laten opsstarten
Beste, heb je de beide tips wel getest alvoor hier een reply te zetten?
Misschien start het dan wel automatisch op.
Je zal dan toch een bericht kunnen zien. (bvb dat herstellen mislukt ofwel lukt het)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
mja, besef net dat je moeilijk vlaggetje+u kan doen terwijl je toetsenbord niet werkt eh
.
Is het een USB-of PS/2-toetsenbord? In het geval van USB, steek 'm eens in een ander gat?

Is het een USB-of PS/2-toetsenbord? In het geval van USB, steek 'm eens in een ander gat?

-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
het is een usb die eerst via usb naar ps2 plug was aangesloten, nu ie op men hub aangesloten is(andere apparaten werken erop) werkt ie nog niet.
mijn oude ps2 packard bell toetsenbord werkt ook niet.
via de admin account in safe mode heb ik getracht mijn driver te herinstalleren maar win zegt dat die beschadigt is.
hij mel dit.
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.
het stuurprogramma is logitech hid-compliant keyboard
mijn oude ps2 packard bell toetsenbord werkt ook niet.
via de admin account in safe mode heb ik getracht mijn driver te herinstalleren maar win zegt dat die beschadigt is.
hij mel dit.
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.
het stuurprogramma is logitech hid-compliant keyboard
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
mensen het probleem is opgelost!
Ik hen via safe-mode de administrator-account het passwoord van mijn account blanco gemaakt.
Waarna ik heb heropgestart en mijn account ben binnengegaan, stuurprogramma verwijderd , keyboard herinstaleerd.
En hij doet het terug!
Ik vraag me alleen af waarom hij het stuurprogramma in men adminstrator-account niet goed wou installeren.
En mensen toch bedankt voor de snelle hulp he.
Ik hen via safe-mode de administrator-account het passwoord van mijn account blanco gemaakt.
Waarna ik heb heropgestart en mijn account ben binnengegaan, stuurprogramma verwijderd , keyboard herinstaleerd.
En hij doet het terug!
Ik vraag me alleen af waarom hij het stuurprogramma in men adminstrator-account niet goed wou installeren.
En mensen toch bedankt voor de snelle hulp he.