Ik zou graag mijn contract met skynet opzeggen.
Na een paar jaar heb ik er genoeg van.
Ik kijk bij "solution center" hoe ik dat moet opzeggen.
Vraag
Hoe kan ik mijn Belgacom-abonnement opzeggen?
Antwoord
Als u uw Belgacom contract wil opzeggen kan u dit doen via "Stel een vraag". Hier selecteert U dan onderaan "Opzegging van Belgacom ISP Contract".
Dus zo gezegd, zo gedaan.
En dit is mijn antwoord:
Vraag & antwoordverloop
Automatische reactie 08/03/2003 07:03 PM
Titel: Beveiligen van Open proxy-servers ?
Koppeling: http://skynet-nl.custhelp.com/cgi-bin/s ... 1052835291
Titel: Hoe de Xbox aansluiten op de PC? (interne- of USB ADSL modem)
Koppeling: http://skynet-nl.custhelp.com/cgi-bin/s ... 1047547812
Titel: Kan ik meerdere accounts aanmaken in Outlook Express?
Koppeling: http://skynet-nl.custhelp.com/cgi-bin/s ... 1022259047
Titel: Hoe configureer ik Netscape Messenger 6.0?
Koppeling: http://skynet-nl.custhelp.com/cgi-bin/s ... 1022763353
Titel: Hoe configureer ik Netscape Messenger 4.7?
Koppeling: http://skynet-nl.custhelp.com/cgi-bin/s ... 1022173906
Volgens mij is dit niet het gepaste antwoord.
Wat denken julie hiervan ? en hoe moet je nu degelijk je adsl abbo opzeggen ?
Opzeggen van contract
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Ik denk dat als je je abo wilt opzeggen, dat je dit best doet via een aangetekend schrijven. De anderen gaan hier meer over weten dan ik. Zij zullen je wel een deftig antwoord kunnen geven over het hoe het in zijn werk gaat.
Het solutioncenter van BGC draait al weken in de soep. Ze werken precies met 2 versies door elkaar. Soms krijg je een page not found en zo. En sommige dingen werken niet echt goed.
Cheers
Het solutioncenter van BGC draait al weken in de soep. Ze werken precies met 2 versies door elkaar. Soms krijg je een page not found en zo. En sommige dingen werken niet echt goed.
Cheers
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Free,
de reden dat je zoveel hits krijgt is vanwege je onzorgvuldige zoekopdracht. Té veel woorden. Je beperkt een search-string altijd tot korte (klein in aantal) kernwoorden.
Jouw search string gaat immers alles zoeken op contract, opzegging, belgacom,...
Een search op "abonnement opzeggen" levert mij bij solution center namelijk direct de info. zie antwoord
Indien je zelf nog eens zoekt op die search string zal je nog verwante onderwerpen vinden.
de reden dat je zoveel hits krijgt is vanwege je onzorgvuldige zoekopdracht. Té veel woorden. Je beperkt een search-string altijd tot korte (klein in aantal) kernwoorden.
Jouw search string gaat immers alles zoeken op contract, opzegging, belgacom,...
Een search op "abonnement opzeggen" levert mij bij solution center namelijk direct de info. zie antwoord
Indien je zelf nog eens zoekt op die search string zal je nog verwante onderwerpen vinden.
I love it when a plan comes together!
The Oddity schreef:Free,
Ondertussen is mij bevestigd geweest dat het contract opgezegd is.
Op naar een andere provider...
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Free,
goed dat je erin geslaagd bent je contract op te zeggen.
Zorg er ook voor dat je overal je emailadres aanpast of melding maakt van een wijziging.
Want hier in je account staat bvb nog je skynet-account, die 99% zeker niet meer werkt/raadpleegbaar is
Zorg er ook voor dat je overal je emailadres aanpast of melding maakt van een wijziging.
Want hier in je account staat bvb nog je skynet-account, die 99% zeker niet meer werkt/raadpleegbaar is
I love it when a plan comes together!
The Oddity schreef:Free,
Ahja, ik zie het... eens snel wijzigen
Wel raar dat mijn msn nog altijd werkt met mijn skynetadres.
Mja das nie erg, zolang dat het werkt, blijf ik eraf.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Free schreef:Wel raar dat mijn msn nog altijd werkt met mijn skynetadres.
Mja das nie erg, zolang dat het werkt, blijf ik eraf.
MSN gebruikt uw mailbox niet, tenzij om een bevestiging te sturen van wachtwoord wijzigen en zo.
Dat betekent wel dat mocht je je wachtwoord kwijt raken op geen enkele manier meer daar aan kan komen; je mailbox is immers verdwenen bij skynet.
Wat je best kan doen is een nieuwe passport maken met je nieuw emailadres, nog inloggen met je oude, lijst exporteren, aanmelden met nieuwe account en daar je opgeslagen lijst importeren.