Mijn schoonzuster heeft een Versatel light (indd: enkel en alleen voor de prijs, zoals iedereen die dat pakket heeft) en bizar genoeg blijft ze, als Franstalige, voortdurend haar postregeling in het Nederlands krijgen. Ik heb gechecked in haar mytele2 (of hoe dat ook noemt) en de taal staat op Frans. Ook al meerdere keren helpdesk gebeld en die zeggen eveneens: "het staat al op Frans". Daar ben je natuurlijk niet echt superveel mee als je je brieven toch in het Nederlands blijft krijgen .
Hierdoor had ze trouwens de brief m.b.t. de configuratiewijzigingen voor de modem weggegooid ("reclame") .
Ik vroeg me af of anderen ook een dergelijk probleem hebben.
Ik moet bovendien zeggen dat ik de twijfelachtige eer heb gehad om gedurende 6 maanden (september 2005 - maart 2006) verstale light te mogen "gebruiken" en daar allesbehalve tevreden over kon zijn :-S. Veel outages, was toen nog 0900-helpdesk, ... Nou ja, dit terzijde, ik hoop dat tele2 er iets meer van terecht brengt.