TV Vlaanderen?
-
- Pro Member
- Contacteer:
-
- Pro Member
- Contacteer:
Tevreden.
Probleem TV Vlaanderen was dat begin juni het beeld 2 of 3 maal is weggevallen daar tijdens de graafwerken in Luxemburg de kabel meermaals is beschadigd.
Best dubbele LNB’s plaatsen voor opnemen en terzelfder tijd TV kijken of tweede TV.
Bij ontvanger letten dat deze EPG (elektronische programmagids) bevat.
Bij Telenet zal wanneer de analoge uitzendingen wegvallen het ook niet meer mogelijk zijn om met de bestaande toestellen zonder digitale tuner op te nemen.
Bij schotel meer keuze van ontvangers zelfs HDTV ready met 2 tuners en harde schijf.
Beter beeld.
Met relatieve kleine kost één of meerdere LNB’s bij te plaatsen of motor zodat U meerdere satellieten ontvangt.
Nadeel geen interactieve TV en net gemist waar ge naar de Telenet gewoonte extra moet betalen.
Weegt mijn inziens niet op tegen de meer kanalen.
Met een kaart van Canal Digital ontvangt U ook alle Nederlandse Nationale en commerciële zenders.
Opnemen via EPG is bij Telenet ook extra betalen wat schandalig is.
Probleem TV Vlaanderen was dat begin juni het beeld 2 of 3 maal is weggevallen daar tijdens de graafwerken in Luxemburg de kabel meermaals is beschadigd.
Best dubbele LNB’s plaatsen voor opnemen en terzelfder tijd TV kijken of tweede TV.
Bij ontvanger letten dat deze EPG (elektronische programmagids) bevat.
Bij Telenet zal wanneer de analoge uitzendingen wegvallen het ook niet meer mogelijk zijn om met de bestaande toestellen zonder digitale tuner op te nemen.
Bij schotel meer keuze van ontvangers zelfs HDTV ready met 2 tuners en harde schijf.
Beter beeld.
Met relatieve kleine kost één of meerdere LNB’s bij te plaatsen of motor zodat U meerdere satellieten ontvangt.
Nadeel geen interactieve TV en net gemist waar ge naar de Telenet gewoonte extra moet betalen.
Weegt mijn inziens niet op tegen de meer kanalen.
Met een kaart van Canal Digital ontvangt U ook alle Nederlandse Nationale en commerciële zenders.
Opnemen via EPG is bij Telenet ook extra betalen wat schandalig is.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Moogt gij daar wel een schotel laten zetten?Kurt Breezer schreef:Graag had ik wat reacties gehad van mensen die TV Vlaanderen in huis hebben gehaald. Ik verhuis begin volgend jaar en zou dan ook wel gaag TV Vlaanderen willen, maar had graag even geweten hoe en wat of het de moeite is, waar er mankementen zitten etc... Laat maar komen!
- alfadude
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 7 keer
Het enige probleem dat je kan tegenkomen is dat wanneer je je huis huurt je dat huis natuurlik niet mag beschadigen.Moogt gij daar wel een schotel laten zetten?
Dus zet je de schotel op een tegelvoet of zo.
Schotel onder 1M diameter mag je zowat overal zetten zonder dat je last krijgt.(Met uitzondering van beschermde stadszichten etc.)
Er is nog altijd één of ander europees verdrag(was het Rome) dat je het recht geeft op vrije nieuwsgaring.
Nu, ik kijk graag naar BBC news en SKY news.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
'n Appartement in de stad kan ook collectieve gemeenschaps antenne hebben.
Dit werd al eens gepost op userbase.
(in dit voorbeeld was dit Polytron)
Dit werd al eens gepost op userbase.
Vanzelfsprekend zijn er meerdere maatschappijen welke zo'n installaties doen.Dat zou nog al een zicht zijn voor een appartements gebouw in een grootstad.
Overal bespikt met parabool spiegels, lees de voorschriften uitgevaardigd door de stad in kwestie.
De enige goede oplossing om buildings te verzorgen kan je hier vinden.
Daar kan je ook lezen: Gemeenschappelijke satellietontvangst biedt bewoners niet alleen meer keuzevrijheid, maar voorkomt tegelijkertijd gevelontsiering door individuele schotelantennes.
(in dit voorbeeld was dit Polytron)
Ik zou graag TVV willen aanschaffen voor mijn Dreambox 7025s Twin tuner. Ik op de TVV website zie ik dat je kunt kiezen voor een smartcard of een all CI Module set.
Wat is het best aangeraden voor mijn dreambox, want dat scheelt toch wat in de kostprijs:
Smartcard= 79euro
CI Module= 129euro
Wat is het best aangeraden voor mijn dreambox, want dat scheelt toch wat in de kostprijs:
Smartcard= 79euro
CI Module= 129euro
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
Koop gewoon de smartcard van 79 euroRadix schreef:Ik zou graag TVV willen aanschaffen voor mijn Dreambox 7025s Twin tuner. Ik op de TVV website zie ik dat je kunt kiezen voor een smartcard of een all CI Module set.
Smartcard= 79euro
CI Module= 129euro
en download NewCS met evocam ofzo
normaal lukt het.
Anders met GBOX lukt het altijd.
Initiele activatie heb ik in de winkel laten doen want dat ging niet in dreambox ...
- alfadude
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 7 keer
Met CCcam werkt het ook zonder CI module en daarmee heb je ook geen enkel probleem met 2 kanalen tegelijk opnemen.(werkt dat bij u goed prodata?)
De initiële aktivatie kan je inderdaad het beste in de winkel laten doen.
Een beetje winkel doet daar niet moeilijk over.
De initiële aktivatie kan je inderdaad het beste in de winkel laten doen.
Een beetje winkel doet daar niet moeilijk over.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum