Muziek op www.adsl.be

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
mobaonthemoon
Starter
Starter

Goede morgend,

En echte poster ben ik niet, maar wel een regelmatige bezoeker. Chapeau voor dit geslaagde forum.
Ik heb een vraagje/opmerking ivm www.adsl.be ... Toen ik een provider aan het zoeken was, ben ik uiteindelijk bij skynet terechtgekomen daar ik het vrij interessant vond om af en toe een concertje mee te pikken op www.adsl.be.
In de beginne van mijn abonnement was er toch een ruime keuze: deus, hooverphonic, keane, moby, werchter, dour, pukkelpop, ...
Nu 2 maanden later moet ik echter merken dat ze dit item aan het afbouwen zijn. Momenteel kan je enkel een paar songs terugvinden van Marktrock en een paar interviews van Pukkelpop.
Weet er iemand of we deze concerten (en andere) nog gaan terugkrijgen want voor mij was dit uiteindelijk het punt waarom ik voor Skynet heb gekozen. Waarvoor ik dus ook een meerprijs wil betalen, wetende dat Skynet duurder is dan vele andere.

OOK heel belangrijk: Over de lijn zelf ben ik heel tevreden en de service (winkel Wijnegem) ook.
Krekkie
Premium Member
Premium Member

Beetje off-topic: is het wel verstandig om een internet provider te kiezen op basis van deze 'extraatjes'?
Want zoals je nu zelf merkt, kunnen ze dit op elk moment afbouwen zonder dat je daar veel tegen kan doen.
Bergie
Plus Member
Plus Member

We moeten het Belgacom toch wel nageven : ze hebben het principe van de reclame perfect begrepen.
Hou een ezel een wortel voor en hij zal er wel achter lopen. :-D
bf62
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Bergie schreef:We moeten het Belgacom toch wel nageven : ze hebben het principe van de reclame perfect begrepen.
En Belgacom heeft het geluk dat er veel ezels in België rondlopen :).
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster

bf62 schreef:
Bergie schreef:We moeten het Belgacom toch wel nageven : ze hebben het principe van de reclame perfect begrepen.
En Belgacom heeft het geluk dat er veel ezels in België rondlopen :).

jammer dat er voor de ezels enkel een duopolie is in Belgie.
Maar ze moeten opletten want ezels kunnen koppig worden.
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Belgacom is wel verplicht van te werken met die wortels. Want eigenlijk zijn ze statistisch gezien maar een kleine internet aanbieder. Daar ze ongeveer 950.000 ADSL klanten zouden hebben in België, dat is dus op een bevolking van 10 miljoen. Natuurlijk kan je daar nog hun reseller lijnen bijtellen.
Telenet zit op een veel kleiner grondgebied reeds aan 700.000.
(bron:http://www.zdnet.be/news.cfm?id=62756)

Als de Waalse kabelaars een beetje commercieel en competitief durven denken dan zal Belgacom een serieuze slag krijgen en zal men wel moeten ...

Dan zal het ex-staatsbedrijf verplicht worden zijn prijzen te laten zakken in plaats van deze met 2% opnieuw te laten stijgen.
Zullen ze verplicht worden om aan de klant snelheden en prijzen te geven vergelijkbaar met het buitenland. zonder al die extratjes om klanten te verblinden.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”