RealDSL problemen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1621
- Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
- Twitter: goendi
- Locatie: Antwerpen
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Zeg nu nog eens dat RealDSL niet werkt ;) En ze posten hier zelfs vrijwillig!
Zo zie je maar... Zelfs als het niet direct goed gaat, wil dat niet zeggen dat dat zo zal blijven... :]
Kvind dat ze wel pluim verdienen met wat ze daar laatste tijd doen...
Zo zie je maar... Zelfs als het niet direct goed gaat, wil dat niet zeggen dat dat zo zal blijven... :]
Kvind dat ze wel pluim verdienen met wat ze daar laatste tijd doen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Uit mijn eerdere posting:
Blijkt een Belgacom probleem te zijn.
Ze hebben me zonder aanleiding of verzoek van het rdsl netwerk afgehaald en op Scarlet gezet.
Ik kan nu, gebruikmakend van de loginparameters van mijn 2e evonetlijn, met evonet inloggen op mijn rdsl lijn.
Kiestoon en lijnstroom heb ik nog steeds niet.
Morgen komt Belgacom langs.
Dank aan RDSLsupport voor de evonet-test-tip.
Limburg schreef:Is dit een Belgacom probleem,
of een rdsl probleem?
Blijkt een Belgacom probleem te zijn.
Ze hebben me zonder aanleiding of verzoek van het rdsl netwerk afgehaald en op Scarlet gezet.
Ik kan nu, gebruikmakend van de loginparameters van mijn 2e evonetlijn, met evonet inloggen op mijn rdsl lijn.
Kiestoon en lijnstroom heb ik nog steeds niet.
Morgen komt Belgacom langs.
Dank aan RDSLsupport voor de evonet-test-tip.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Vanmorgen 7:45 heeft Belgacom de fout hersteld en mijn lijn op Mobistar gezet.
Kennelijkwas er gisteren een fout gemaakt bij de omschakeling.
Ik heb weer kiestoon en RDSL!
Maar......
Ze hebben me nu ongevraagd op een profiel 1120/256 gezet
terwijl ik op deze lijn al jarenlang prima draai op 4096/512 met een ruime noisemarge.
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 958 kbit/s or 120 kbyte/s
- Upload speed : 206 kbit/s or 26 kbyte/s
Thu Nov 9 2006 at 08:22:12 UTC+0100
Kennelijkwas er gisteren een fout gemaakt bij de omschakeling.
Ik heb weer kiestoon en RDSL!
Maar......
Ze hebben me nu ongevraagd op een profiel 1120/256 gezet
terwijl ik op deze lijn al jarenlang prima draai op 4096/512 met een ruime noisemarge.
DSL Flavour = ADSL over POTS
Reserved Bandwidth (kbit/s) up/down = 256 / 1120
Uptime = 00:12:49
kBytes Tx/Rx = 746 / 4367
Properties
Output Power (dBm) up/down = 12.0 / 17.0
Attenuation (dB) up/down = 21.0 / 41.0
Noise Margin (dB) up/down = 31.0 / 28.0
Vendor Id (local/remote) = ALCB / ALCB
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 958 kbit/s or 120 kbyte/s
- Upload speed : 206 kbit/s or 26 kbyte/s
Thu Nov 9 2006 at 08:22:12 UTC+0100
Ben ik hier nu echt de enige die geen adsl signaal krijg? Iedereen krijgt hier precies wel adsl signaal, maar hebben login problemen.
[ http://www.xrx.be ]
May the source be with you.
May the source be with you.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
OpThaCop schreef:maakt ni uit
twerkt toch niet
DNS werkt blijkbaar prima, maar http, ftp, mail werkt allemaal niet
ze nemen wel hun tijd moet ik zeggen...
Wanneer dit klopt heb ik het gevoel dat er nu lokaal bij jou iets niet meer goed ingesteld is.
Iets veranderd?
Geef eens een stukje routerlog.
Welke dns servers zie je?
Kun je pingen naar bv 4.2.2.1 ?
- OpThaCop
- Pro Member
- Berichten: 380
- Lid geworden op: 28 maa 2006, 23:33
- Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
- Bedankt: 13 keer
MMmmmmmmm ok
was dus wel foutje bij mij
heb nog even de IP verkregen van www.google.be , maar na m'n 2de kabel echt uit te trekken van m'n ma haar kant, was het dus niet meer...
(beetje schaamtelijk he? )
Tkomt erop neer dat zelfs de DNS niet werkt...
Vanaf hier netwerkkabel van skynet uitgetrokken en die van realdsl steekt nog in
was dus wel foutje bij mij
heb nog even de IP verkregen van www.google.be , maar na m'n 2de kabel echt uit te trekken van m'n ma haar kant, was het dus niet meer...
(beetje schaamtelijk he? )
Tkomt erop neer dat zelfs de DNS niet werkt...
Pingen naar 195.238.2.21 met 32 byte gegevens:
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Ping-statistieken voor 195.238.2.21:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 0, verloren = 4
(100% verlies).
C:\Documents and Settings\Kryptor>
C:\Documents and Settings\Kryptor>ping 217.22.50.3
Pingen naar 217.22.50.3 met 32 byte gegevens:
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Ping-statistieken voor 217.22.50.3:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 0, verloren = 4
(100% verlies).
C:\Documents and Settings\Kryptor>
C:\Documents and Settings\Kryptor>ping www.google.be
Pingen naar www.l.google.com [66.249.85.99] met 32 byte gegevens:
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Ping-statistieken voor 66.249.85.99:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 0, verloren = 4
(100% verlies).
C:\Documents and Settings\Kryptor>
Vanaf hier netwerkkabel van skynet uitgetrokken en die van realdsl steekt nog in
C:\Documents and Settings\Kryptor>ping www.cnn.com
Ping-aanvraag kan host www.cnn.com niet vinden. Controleer de naam en probeer he
t
opnieuw.
C:\Documents and Settings\Kryptor>
C:\Documents and Settings\Kryptor>ping www.hbvl.be
Ping-aanvraag kan host www.hbvl.be niet vinden. Controleer de naam en probeer he
t
opnieuw.
C:\Documents and Settings\Kryptor>
C:\Documents and Settings\Kryptor>ping www.google.be
Ping-aanvraag kan host www.google.be niet vinden. Controleer de naam en probeer
het
opnieuw.
C:\Documents and Settings\Kryptor>
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
OpThaCop
Bedoelde geen route list maar log van je router, bv
Bedoelde geen route list maar log van je router, bv
00:00:51 PPP link up (PPPoA_1) [83.217.93.16]
00:00:51 PPP CHAP Chap receive success : authentication ok
00:00:51 PPP CHAP Receive challenge (rhost = BAS-ANT-01)
00:00:45 xDSL linestate up (downstream: 1120 kbit/s, upstream: 256 kbit/s)
- OpThaCop
- Pro Member
- Berichten: 380
- Lid geworden op: 28 maa 2006, 23:33
- Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
- Bedankt: 13 keer
ooooooooh
zo bedoel je
De eerste 2 log stukken laten zien hoe mijn router gisteren van voor de middag al zat te "spammen" voor een connectie, die telkens onderbroken werd ("LCP terminated by peer"). Wat het moge zeggen, weet ik niet.
Blijkbaar is dat om +/- 2:53 voorbije nacht gestopt. Dus, ik ben nu geconnecteerd, heb een IP, een DNS en al wat je wil, maar het werkt gewoon niet ...
zo bedoel je
Nov 9 02:52:58 pppd[11480]: pppd 2.4.1 started by root, uid 0
Nov 9 02:52:58 pppd[11480]: Using interface ppp0
Nov 9 02:52:58 pppd[11480]: Connect: ppp0 <--> /dev/pts/0
Nov 9 02:52:58 pppoe[11484]: Changed pty line discipline to N_HDLC for synchronous mode
Nov 9 02:52:58 pppoe[11484]: PADS: Service-Name: ''
Nov 9 02:52:58 pppoe[11484]: PPP session is 4691
Nov 9 02:52:59 pppd[11480]: Remote message: CHAP authentication success, unit 445
Nov 9 02:52:59 pppd[11480]: local IP address 83.217.94.119
Nov 9 02:52:59 pppd[11480]: remote IP address 212.65.33.115
Nov 9 02:53:00 pppd[11480]: primary DNS address 83.217.75.130
Nov 9 02:53:00 pppd[11480]: secondary DNS address 217.22.50.3
Nov 9 02:53:32 pppd[11480]: LCP terminated by peer
Nov 9 02:53:46 pppd[12303]: pppd 2.4.1 started by root, uid 0
Nov 9 02:53:46 pppd[12303]: Using interface ppp0
Nov 9 02:53:46 pppd[12303]: Connect: ppp0 <--> /dev/pts/0
Nov 9 02:53:46 pppoe[12307]: Changed pty line discipline to N_HDLC for synchronous mode
Nov 9 02:53:46 pppoe[12307]: PADS: Service-Name: ''
Nov 9 02:53:46 pppoe[12307]: PPP session is 11834
Nov 9 02:53:47 pppd[12303]: Remote message: CHAP authentication success, unit 260
Nov 9 02:53:47 pppd[12303]: local IP address 83.217.94.119
Nov 9 02:53:47 pppd[12303]: remote IP address 212.65.33.115
Nov 9 02:53:48 pppd[12303]: primary DNS address 83.217.75.130
Nov 9 02:53:48 pppd[12303]: secondary DNS address 217.22.50.3
Nov 9 15:35:57 udhcpd: sending OFFER of 192.168.1.150
Nov 9 15:35:57 udhcpd: sending ACK to 192.168.1.150
Nov 9 15:36:00 udhcpd: sending OFFER of 192.168.1.150
Nov 9 15:36:00 udhcpd: sending ACK to 192.168.1.150
De eerste 2 log stukken laten zien hoe mijn router gisteren van voor de middag al zat te "spammen" voor een connectie, die telkens onderbroken werd ("LCP terminated by peer"). Wat het moge zeggen, weet ik niet.
Blijkbaar is dat om +/- 2:53 voorbije nacht gestopt. Dus, ik ben nu geconnecteerd, heb een IP, een DNS en al wat je wil, maar het werkt gewoon niet ...
bjansens schreef:Stefan- schreef:bjansens schreef:Stefan- schreef:Ik kan nu inloggen maar krijg een verkeerde ip toegewezen
This is not a bug, it's a feature! Aangezien Mobistar onze ip-range nog altijd niet routeert krijgt iedereen voorlopig (!!!) een dynamisch ip-adres. Ik kan je natuurlijk altijd je vast ip-adres teruggeven, maar daar kan je niet mee surfen, dus ja...
En wanneer gaat dit ongeveer op gelost zijn? Want ik zou dringend want dingen moeten doen op mijn switchen + servers maar daar geraak ik alleen op met het juiste IP
Sinds enkele minuten zouden fixed IP's terug moeten werken op mobistar. Gewoon even reconnecten en you're back in business. Enige caveat is dat mobistar user en tn solutions/broba2 users mekaar niet kunnen bereiken.
Hello Bjanssens,
Indeed I have my fixed IP back
But about my ADSL Sync profile ?
I still have a 4096/384 in place of 4094/512 ...
Thanks,
Arnaud.
bjansens schreef:Probleem zou opgelost moeten zijn, lag aan firewall tussen bas en radius.
Amehoela... Ik kom vanavond thuis van het Microsoft seminarie, GEEN INTERNET!!! M'n router slaagt er niet in verbinding te maken. Reden: Geen IP adres te verkrijgen!
Ik moet normaal morgen en maandag van thuis werken. Erg makkelijk als je geen internet hebt...
Zone: 016
Account: rdsl0386
Ik ben nu aan het surfen op het netwerk van een vriend, ga zometeen een ticket aanmaken op de site van RDSL.
Gelieve met enige spoed te behandelen, ik heb m'n internet ook professioneel nodig... En heel die historie met m'n dommiciliering breekt me ook nog altijd zuur op
sdemey schreef:bjansens schreef:Probleem zou opgelost moeten zijn, lag aan firewall tussen bas en radius.
Amehoela... Ik kom vanavond thuis van het Microsoft seminarie, GEEN INTERNET!!! M'n router slaagt er niet in verbinding te maken. Reden: Geen IP adres te verkrijgen!
Ik moet normaal morgen en maandag van thuis werken. Erg makkelijk als je geen internet hebt...
Zone: 016
Account: rdsl0386
Ik ben nu aan het surfen op het netwerk van een vriend, ga zometeen een ticket aanmaken op de site van RDSL.
Gelieve met enige spoed te behandelen, ik heb m'n internet ook professioneel nodig... En heel die historie met m'n dommiciliering breekt me ook nog altijd zuur op
Je laatste login is op zondag; je staat nog niet ingepland voor de fulladsl migratie, dus het probleem ligt denkelijk ergens anders...
sdemey schreef:Gelieve met enige spoed te behandelen, ik heb m'n internet ook professioneel nodig...
Wacht eens ik "probeer" je te begrijpen.
1. Je hebt professioneel je internet nodig
=> ik ben mee
2. Er komt een unlimited ISP aan waarop je weet dat alle groot verbruikers zullen overstappen
=> ik ben mee
3. Jij stapt over naar realdsl
=> ik ben totaal niet meer mee!
Ik vraag me echt wel af hoe "professioneel" je ECHT je internet nodig hebt, want mocht ik het "professioneel" nodig hebben zou ik DIRECT belgacom nemen. Aangezien ik aanneem dat je stabiliteit en beschikbaarheid als belangrijkste punten aanziet en niet het filmpjes downloaden.
flt schreef:3. Jij stapt over naar realdsl
=> ik ben totaal niet meer mee!
Ik vraag me echt wel af hoe "professioneel" je ECHT je internet nodig hebt, want mocht ik het "professioneel" nodig hebben zou ik DIRECT belgacom nemen. Aangezien ik aanneem dat je stabiliteit en beschikbaarheid als belangrijkste punten aanziet en niet het filmpjes downloaden.
Er is één grote reden waarom ik niet wou overstappen van Easynet naar skynet of telenet: poort 25.
Zowel belgacom als telenet sluiten deze poort af (telenet gaat nog veel verder en verbiedt poort 80, 21 en andere...), zodat je geen (mail)server kan draaien. Bij mij staat een poweredge te draaien met daarop m'n mail en websites. Heeft helemaal niks te maken met filmpjes downloaden
Ik geef het toe, ik heb me laten verleiden door het fixed ip
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
sdemey schreef:Ik vraag me echt wel af hoe "professioneel" je ECHT je internet nodig hebt, want mocht ik het "professioneel" nodig hebben zou ik DIRECT belgacom nemen.
Ik geef het toe, ik heb me laten verleiden door het fixed ip [/quote]
Als ik diverse forums lees vind ik het altijd grappig om te lezen hoeveel mensen professioneel bezig zijn en massa's geld verliezen als hun internet verbindingen eruit ligt... maar langs de andere kant mag het niet meer dan 50 euro kosten
Als je echt professioneel bezig bent dan neem je geen RDSL... zelfs geen BGC consumer abonnement !
r2504 schreef:Als ik diverse forums lees vind ik het altijd grappig om te lezen hoeveel mensen professioneel bezig zijn en massa's geld verliezen als hun internet verbindingen eruit ligt... maar langs de andere kant mag het niet meer dan 50 euro kosten
Hier slaag je de nagel op de kop. Ik heb eens iemand gezien, die 1500 euro schadevergoeding vroeg per dag dat zijn ADSL aansluiting van 40 euro niet werkte. Het enige dat hij gekregen heeft is 1 maand gratis
r2504 schreef:Als ik diverse forums lees vind ik het altijd grappig om te lezen hoeveel mensen professioneel bezig zijn en massa's geld verliezen als hun internet verbindingen eruit ligt... maar langs de andere kant mag het niet meer dan 50 euro kosten
Als je echt professioneel bezig bent dan neem je geen RDSL... zelfs geen BGC consumer abonnement !
Zo'n onkostennota laat m'n baas echt niet toe
En ik ben in de eerste plaats "op aanraden van" bij RDSL terecht gekomen.Ik ben op het moment aan het bekijken of hij wel opslag gaat krijgen bij z'n evaluatie (hij werkt bij mij op het bedrijf..)
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
sdemey schreef:Zo'n onkostennota laat m'n baas echt niet toe
Dan zal je baas er ook geen probleem mee hebben dat je momenteel niet kan werken Ik veronderstel dat je dan trouwens wel even naar kantoor kan rijden om daar te werken... of heeft je bedrijf ook geen professionele aansluiting en backup ?
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Limburg schreef:r2504, had jij destijds iemand ook niet een provider "aangeraden"?
Ja, beklaag me dat nog altijd... al is de persoon ondertussen dolgelukkig bij EDPnet. Nu aanraden of niet, als je professioneel bezig bent neem je gewoonweg geen consumer dienst, wie je dat ook moge aanraden.
Echter het neemt niet weg dat problemen meer dan een week mogen duren, zelfs bij een consumer dienst. En ook al is het een consumer product, bij TN zou je hier toch minstens één of meerdere maanden gratis internet aan overhouden... bij RealDSL ken ik het antwoord al vrees ik.
Ik zit zelf ook al sinds woensdag avond zonder internet. Wel signaal maar niet in te loggen. Heeft dit ook hiermee te maken? En wanneer zou dit opgelost zijn? Krijg op de helpdesk niemand te pakken, bel altijd naar sales en vraag daar wat, maar krijg geen antwoord.
Login: rdsl0358
Zone: 014
Login: rdsl0358
Zone: 014
girards schreef:Ik zit zelf ook al sinds woensdag avond zonder internet. Wel signaal maar niet in te loggen. Heeft dit ook hiermee te maken? En wanneer zou dit opgelost zijn? Krijg op de helpdesk niemand te pakken, bel altijd naar sales en vraag daar wat, maar krijg geen antwoord.
Login: rdsl0358
Zone: 014
Zelfde hier... Wel signaal, geen login (volgens modem krijgt die geen IP adres van de provider...) Gisteravond ticked aangemaakt, nu nog steeds geen reactie... Ik denk dat ze bij RDSL geen idee hebben wat customer satisfaction of klantenbinding wil zeggen... Het is maar een kleintje om een reactie te geven in de zin van "het zal nog XX minuten/uren duren" of "wij zijn aan het probleem aan het werken". Nu, ik had er ook niet op gehoopt van al een reactie te krijgen ginder... understaffed, prioriteiten niet kennen of gewoon te lui... Schrappen wat niet past.
sdemey schreef:Gisteravond ticked aangemaakt, nu nog steeds geen reactie... I
waaaauw. Je hebt nog geen 24 uur gewacht. Je verwacht zeker dat iedereen meteen voor jou staat te springen om je verder te helpen? Om je even wakker te schudden: Je bent niet de enige klant, en meer dan waarschijnlijk ook niet de enige klant met problemen.
Wat een onprofessionele zaak is me dat hier. Het is nooit jullie fout maar altijd iemand anders zijn fout. Een administratieve fout, die lijkt me eerder van jullie kant te komen dan van mobistar. Ik ben blij dat ik deze maand van jullie gezeik af ben. En zorg ook eens dat jullie fatsoenlijk telefonisch bereikbaar zijn.
Nja heb er geen woorden voor , jullie service is gewone een schande voor de Belgische internetmarkt. Neem jullie verantwoordelijkheid eens op en hou jullie klanten tevreden, maarja de reportage over Zatte Vrienden gaf toch al een zekere indruk over de zaakvoerder.
Als een provider goed is mag het gezegd worden maar als het slecht is moet het zeker gezegd worden voor toekomstige klanten. Bende amateurs...
Nja heb er geen woorden voor , jullie service is gewone een schande voor de Belgische internetmarkt. Neem jullie verantwoordelijkheid eens op en hou jullie klanten tevreden, maarja de reportage over Zatte Vrienden gaf toch al een zekere indruk over de zaakvoerder.
Als een provider goed is mag het gezegd worden maar als het slecht is moet het zeker gezegd worden voor toekomstige klanten. Bende amateurs...
Mr.T schreef:waaaauw. Je hebt nog geen 24 uur gewacht.
Oh, geweldig! Is het tegenwoordig de gewoonte dat je bij fail of service 24 uur gaat wachten ?!? Als ik zo met mijn klanten zou omspringen, zou ik volgende week aan de deur liggen en zou het bedrijf waarvoor ik werk de deuren kunnen sluiten. Ik neem aan dat jij niet in client relations werkt, want anders zou je zulke idiote onzin niet schrijven...
Mr.T schreef:Je verwacht zeker dat iedereen meteen voor jou staat te springen om je verder te helpen? Om je even wakker te schudden: Je bent niet de enige klant, en meer dan waarschijnlijk ook niet de enige klant met problemen.
Goh, neen, ik wist ECHT niet dat ik niet de enige klant ben... Maar wil dat dan zeggen dat ik geen recht heb op bediening? Als er hier ééntje met oogkleppen rondloopt, ben jij het wel... En om het met de èchte Mr T z'n woorden te zeggen: "Shut up, fool"
Icecubes schreef:Wat een onprofessionele zaak is me dat hier. Het is nooit jullie fout maar altijd iemand anders zijn fout. Een administratieve fout, die lijkt me eerder van jullie kant te komen dan van mobistar.
Tuurlijk, jij weet het beter, want jij hebt aan de telefoon gehangen met mobistar... right...
neem dan een abo met sla? Of heb je daar geen geld voor?
Je moest trouwens eens weten wat ik doe. Ik hou me echt niet bezig met adsl abo's van 40 euro per maand
edit: wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik realroot hier goed praat. Dit kan gewoon niet. Zelfs als dit een administratie fout is bij Mobistar, zou dit toch binnen de 24 uur moeten rechtgezet zijn. Met deze impact zou dit zelfs binnen de 4 uur moeten zijn.
Je moest trouwens eens weten wat ik doe. Ik hou me echt niet bezig met adsl abo's van 40 euro per maand
edit: wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik realroot hier goed praat. Dit kan gewoon niet. Zelfs als dit een administratie fout is bij Mobistar, zou dit toch binnen de 24 uur moeten rechtgezet zijn. Met deze impact zou dit zelfs binnen de 4 uur moeten zijn.
bjansens schreef:Tuurlijk, jij weet het beter, want jij hebt aan de telefoon gehangen met mobistar... right...
Jij zou beter eens aan de lijn hangen met de klanten, en niet minder tijd op dit forum besteden daar hebben wij als klanten niet veel aan !!!
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
bjansens schreef:Tuurlijk, jij weet het beter, want jij hebt aan de telefoon gehangen met mobistar... right...
Ik kan me moeilijk inbeelden dat Mobistar een nieuwe klant meer dan een week in de steek laat. Verder is dit jullie klanten een zorg... sommigen hebben al meer dan een jaar geen deftige verbinding, en het is nooit jullie schuld.
Icecubes schreef:Jij zou beter eens aan de lijn hangen met de klanten, en niet minder tijd op dit forum besteden daar hebben wij als klanten niet veel aan !!!
Dat het probleem de hoogste prioriteit zou moeten zijn is duidelijk voor iedereen (nogmaals, ik kan er absoluut niet bij dat welk probleem dan ook zolang kan duren), en verder zou een mooie en actuele status update op de homepage van RDSL niet misstaan !
Aan bjansens en Icecubes:
Luister: het heeft echt geen zin met modder te gooien naar elkaar. Iedereen wordt er beter van als de problemen opgelost geraken. Maar ik begrijp de reacties (en die van mezelf ook ) van de mensen die op den duur gefrustreerd geraken. Het is op zich niet (altijd) eerlijk dat jullie (realroot support) alles met bakken over jullie heen krijgen, maar het helpt wel als mensen op een professionele manier worden geholpen en uitleg krijgen over wat er verkeerd gaat, waar het probleem zit en hoe het gaat opgelost worden. Ik ben meer dan 6 jaar klant geweest bij Easynet; daar had je ook van tijd tot tijd een klant die volledig misnoegd was, maar het merendeel van de mensen was al meer dan tevreden met het feit dat ze wisten waar ze stonden. Wees iets meer transparant, ga dialoog aan met je klanten en geef ze niet (zoals nu!) het gevoel dat ze in de kou gelaten worden. Jullie hebben een support site, post daar dan op wat er aan de hand is. De middelen zijn er toch, of niet? Het is nu al een week geweten dat er problemen zijn met Mobistar, waarom is de laatste post op de support site dan van september? Om een simpele vergelijking te geven: zouden jullie het leuk vinden dat je met hevige maagkrampen bij de dokter geweest bent, hij laat testen uitvoeren,maar die belt niet terug, antwoordt niet op je telefoontjes en laat je volledig in het ongewisse?
Just my two cents...
Enneh... Om in de goede orde te starten... Denk je dat ik dit weekend terug internet ga hebben?
Luister: het heeft echt geen zin met modder te gooien naar elkaar. Iedereen wordt er beter van als de problemen opgelost geraken. Maar ik begrijp de reacties (en die van mezelf ook ) van de mensen die op den duur gefrustreerd geraken. Het is op zich niet (altijd) eerlijk dat jullie (realroot support) alles met bakken over jullie heen krijgen, maar het helpt wel als mensen op een professionele manier worden geholpen en uitleg krijgen over wat er verkeerd gaat, waar het probleem zit en hoe het gaat opgelost worden. Ik ben meer dan 6 jaar klant geweest bij Easynet; daar had je ook van tijd tot tijd een klant die volledig misnoegd was, maar het merendeel van de mensen was al meer dan tevreden met het feit dat ze wisten waar ze stonden. Wees iets meer transparant, ga dialoog aan met je klanten en geef ze niet (zoals nu!) het gevoel dat ze in de kou gelaten worden. Jullie hebben een support site, post daar dan op wat er aan de hand is. De middelen zijn er toch, of niet? Het is nu al een week geweten dat er problemen zijn met Mobistar, waarom is de laatste post op de support site dan van september? Om een simpele vergelijking te geven: zouden jullie het leuk vinden dat je met hevige maagkrampen bij de dokter geweest bent, hij laat testen uitvoeren,maar die belt niet terug, antwoordt niet op je telefoontjes en laat je volledig in het ongewisse?
Just my two cents...
Enneh... Om in de goede orde te starten... Denk je dat ik dit weekend terug internet ga hebben?
girards schreef:Hoe kan je daar in godsnaam iemand aan de telefoon krijgen? Normaal neemt de centrale op en moet je een aantal nummers drukken, maar nu gebeurt er gewoon nix... Ik kan echt wel janken...
Hiet hetzelfde... daarstraks nog 2X geprobeerd: eerst keuze maken, dan wachtmuziekje en na 2 à 3 minuten wachten wordt de lijn ineens verbroken... Je hoort een klik alsof iemand opneemt en meteen terug aflegt.
girards schreef:Hoe kan je daar in godsnaam iemand aan de telefoon krijgen? Normaal neemt de centrale op en moet je een aantal nummers drukken, maar nu gebeurt er gewoon nix... Ik kan echt wel janken...
Ja inderdaad, goed bezig die mannen , tssss
Ik heb ze op de middag kunnen bereiken... eindelijk ..... gisteren en eergisteren legden ze ook constant af, of kreeg ik de bezet toon.
Nogmaals mijn probleem uitgelegd, *geen adslsignaal*, het werd doorgegeven aan de technische dienst. Niet dat ik verwacht dat het door dit foontje nu vandaag nog zal opgelost zijn... maar soit...
Ik vermoed da ze overstelpt worden met telefoontjes, en het niet meer zien zitten om het te moeten aanhoren. Ik kan het mij eigenlijk heel goed voorstellen maar dan nog.. Een kleine post op het support gedeelte van realdsl zou zoveel gezaag vermijden.
Nogmaals mijn probleem uitgelegd, *geen adslsignaal*, het werd doorgegeven aan de technische dienst. Niet dat ik verwacht dat het door dit foontje nu vandaag nog zal opgelost zijn... maar soit...
Ik vermoed da ze overstelpt worden met telefoontjes, en het niet meer zien zitten om het te moeten aanhoren. Ik kan het mij eigenlijk heel goed voorstellen maar dan nog.. Een kleine post op het support gedeelte van realdsl zou zoveel gezaag vermijden.
[ http://www.xrx.be ]
May the source be with you.
May the source be with you.