Upload snelheid bij Belgacom ADSL
Hallo,
Momenteel heb ik een Belgacom ADSL Plus abonnement.
Volgens de technische specificaties heb ik 4 Mbps / 256 Kbps
Ik ben echter geïnteresseerd in een hogere upload snelheid.
Via de Belgacom website heb ik gezien dat er een optie ADSL Power bestaat die 400 Kbps upload snelheid biedt.
Deze is echter enkel compatibel met ADSL GO volgens de site.
Is dit correct? Kan ik als ADSL Plus abonnee enkel van een verhoogde snelheid genieten door te "downgraden" naar een Go met optie Power.
Zijn de opties ADSL Multi en ADSL Power trouwens combineerbaar (zou interessant zijn omdat ik op deze manier 2 x 5 GB extra volume heb en zo op een totaal kom van 20 GB (ipv 30 GB met de plus)
Hopelijk zie ik iets over het hoofd, want zou het heel bizar vinden dat er zo een omweg is om te genieten van een hogere upload snelheid.
Spijtig dat VDSL er maar niet blijkt aan te komen (was nochtans ooit voorzien door Belgacom voor begin 2006 waar ik woon, maar soit...)
Iemand op dit forum die mij meer info kan geven hieromtrent?
Indien ik zou willen aanpassen naar boven beschreven scenario: hoe doe ik dit dan het best?
Alvast bedankt,
Momenteel heb ik een Belgacom ADSL Plus abonnement.
Via de Belgacom website heb ik gezien dat er een optie ADSL Power bestaat die 400 Kbps upload snelheid biedt.
Is dit correct? Kan ik als ADSL Plus abonnee enkel van een verhoogde snelheid genieten door te "downgraden" naar een Go met optie Power.
Zijn de opties ADSL Multi en ADSL Power trouwens combineerbaar (zou interessant zijn omdat ik op deze manier 2 x 5 GB extra volume heb en zo op een totaal kom van 20 GB (ipv 30 GB met de plus)
Hopelijk zie ik iets over het hoofd, want zou het heel bizar vinden dat er zo een omweg is om te genieten van een hogere upload snelheid.
Spijtig dat VDSL er maar niet blijkt aan te komen (was nochtans ooit voorzien door Belgacom voor begin 2006 waar ik woon, maar soit...)
Iemand op dit forum die mij meer info kan geven hieromtrent?
Indien ik zou willen aanpassen naar boven beschreven scenario: hoe doe ik dit dan het best?
Alvast bedankt,
bram-cool schreef:Momenteel heb ik een Belgacom ADSL Plus abonnement.
Je kunt in deze thread eens zien, misschien weet je dan al voldoende.
Zie ook deze reply van Patje.
Power en Multi optie zijn niet combineerbaar.
Voor veel hogere snelheid zal je een commerciële optie moeten nemen en dus duurdere oplossing.
-
- Elite Poster
bij adsl go + power heb je een upload van 400 kbps, enkel de transfervolume is dan 10 GB + 5 GB (ipv 30 GB bij plus) je moet dus uitmaken wat het belangrijkste is, de upload of het volume.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Elite Poster
bram-cool schreef:Blue-Sky schreef:Voor veel hogere snelheid zal je een commerciële optie moeten nemen en dus duurdere oplossing.
En welke opties zijn dit dan?
een hoger abonnement - adsl pro compact - fixed ip - upload 320 kbps standaard - 40 GB transfer volume - router thomson inbegrepen (verplicht te gebruiken) - 4 pc's aan te sluiten. - 1 dns .be of .net gratis inbegrepen...
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Misschien eens interessant indien ASDL Go gebruikers met de optie Power hier een speedtest result neerzetten.
Waarbij ik denk aan Patje, is toch gebruiker van de optie Power.
Brengt die optie wel het voorziene resultaat, of is dit af en toe "gebakken lucht" ?
Wat Astralon schreef, daar ben ik niet voor te vinden om reden dat je dan al met 2 providers op de goodwil moet rekenen van beide partijen.
Ik houd er niet van als de ene het op de andere kan afschuiven indien er iets misloopt.
(een voorbeeld wel off/topic)
En bovendien, zie blauwe tekst in quote...
Brengt die optie wel het voorziene resultaat, of is dit af en toe "gebakken lucht" ?
Wat Astralon schreef, daar ben ik niet voor te vinden om reden dat je dan al met 2 providers op de goodwil moet rekenen van beide partijen.
Ik houd er niet van als de ene het op de andere kan afschuiven indien er iets misloopt.
(een voorbeeld wel off/topic)
En bovendien, zie blauwe tekst in quote...
Limburg schreef:Vanmorgen 7:45 heeft Belgacom de fout hersteld en mijn lijn op Mobistar gezet.
Kennelijkwas er gisteren een fout gemaakt bij de omschakeling.
Ik heb weer kiestoon en RDSL!
Maar......
Ze hebben me nu ongevraagd op een profiel 1120/256 gezet :evil:
terwijl ik op deze lijn al jarenlang prima draai op 4096/512 met een ruime noisemarge.
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Blue-Sky schreef:Wat Astralon schreef, daar ben ik niet voor te vinden om reden dat je dan al met 2 providers op de goodwil moet rekenen van beide partijen.
Het werkt nochtans perfect voor het gros van de EDPNet klanten.
Blue-Sky schreef:Limburg schreef:Vanmorgen 7:45 heeft Belgacom de fout hersteld en mijn lijn op Mobistar gezet.
Kennelijkwas er gisteren een fout gemaakt bij de omschakeling.
Ik heb weer kiestoon en RDSL!
Maar......
Ze hebben me nu ongevraagd op een profiel 1120/256 gezet :evil:
terwijl ik op deze lijn al jarenlang prima draai op 4096/512 met een ruime noisemarge.
Dat kan intern bij Belgacom ook gebeuren - de communicatie tussen departementen in een groot bedrijf loopt wel vaker mank. Eens je echter die migratie naar een andere provider hebt doorlopen is er doorgaans nog weinig aan de hand.
Ik zou bovenstaande redenen dus zeker niet gebruiken om bij een provider te blijven zitten als z'n abbonement niet meer aan mijn eisen voldoet.
Astralon schreef:Waarom niet overstappen naar edpnet?
http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=ADSLMax6dyn
veranderen van provider is geen optie want heb Belgacom TV op mijn lijn en wil dit zeker niet kwijt
hollebollegijs schreef:bij adsl go + power heb je een upload van 400 kbps, enkel de transfervolume is dan 10 GB + 5 GB (ipv 30 GB bij plus) je moet dus uitmaken wat het belangrijkste is, de upload of het volume.
heb vandaag eens naar de klantendienst gebeld.
Blijkt dat ik niet kan overstappen van ADSL Plus naar ADSL GO + ADSL Power want heb nog een lopend jaarcontract op ADSL Plus en als ik nu overstap worden de resterende maanden bij in een keer aangerekend + natuurlijk maandelijks abonnementsgeld van ADSL nieuwe formule.
Snap wel dat ergens een verbrekingsvergoeding is ingebouwd indien je van provider verandert of contract stopzet, maar voor gewoon productwijziging snap ik dit al wat minder. Zou er mee akkoord gaan dat ergens administratieve kost wordt aangerekend maar toch niet op deze manier.
Zou uiteindelijk evenveel (zelfs meer) betalen aan Belgacom: nu adsl plus: +- 55 euro. Toekomstige situatie: ADSL GO (+- 40euro) + ADSL Power (+- 10 euro) + 3 volume packs (3x5)
En dan nog afkomen met verbrekingsvergoedingskosten...
Erg
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Dat is natuurlijk het nadeel van alles (telefonie, digitale TV en internet) bij één provider te nemen.
Zou ik persoonlijk nooit doen: ik wil niet dat mijn internet-provider dicteert wat mijn mogelijkheden zijn van mijn digitale TV of omgekeerd.
Zou ik persoonlijk nooit doen: ik wil niet dat mijn internet-provider dicteert wat mijn mogelijkheden zijn van mijn digitale TV of omgekeerd.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Contacteer:
Astralon schreef:Dat is natuurlijk het nadeel van alles (telefonie, digitale TV en internet) bij één provider te nemen.
Veel keuze heb je niet : telenet heeft hier ongevraagd de kabel gekocht en ze smijten er direct 8 zenders van.... moet je dan overschakelen op belgacomTV? nee want ik surf via edpnet....
Dus eigenlijk geen keuze meer tegenwoordig
(vlaanderen tv nog een optie maar nog aan't rondkijken hoe ik kan kaart 'splitten' voor op meerdere tv's)
-
- Premium Member
- Bedankt: 1 keer
bram-cool schreef:
Erg
Maar typisch Belgacom... zero flexibiliteit en innovatie: ze durven zelfs een vdsl lijn op een middeleeuwse adsl snelheden blokkeren. Ik ben hun degoutante onwil/onkunde spuugzat aan het worden.
-
- Elite Poster
bram-cool schreef:hollebollegijs schreef:bij adsl go + power heb je een upload van 400 kbps, enkel de transfervolume is dan 10 GB + 5 GB (ipv 30 GB bij plus) je moet dus uitmaken wat het belangrijkste is, de upload of het volume.
heb vandaag eens naar de klantendienst gebeld.
Blijkt dat ik niet kan overstappen van ADSL Plus naar ADSL GO + ADSL Power want heb nog een lopend jaarcontract op ADSL Plus en als ik nu overstap worden de resterende maanden bij in een keer aangerekend + natuurlijk maandelijks abonnementsgeld van ADSL nieuwe formule.
Snap wel dat ergens een verbrekingsvergoeding is ingebouwd indien je van provider verandert of contract stopzet, maar voor gewoon productwijziging snap ik dit al wat minder. Zou er mee akkoord gaan dat ergens administratieve kost wordt aangerekend maar toch niet op deze manier.
Zou uiteindelijk evenveel (zelfs meer) betalen aan Belgacom: nu adsl plus: +- 55 euro. Toekomstige situatie: ADSL GO (+- 40euro) + ADSL Power (+- 10 euro) + 3 volume packs (3x5)
Erg
verbrekingsvergoedingen worden niet meer aangerekend sinds 09-11 bij een downgrade van het contract. enkel en alleen nog bij een opzegging
!!! (bijvoorbeeld bij een overstap naar een concurrent)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Sinds... gisteren? Lijkt me wel heel erg toevallighollebollegijs schreef:verbrekingsvergoedingen worden niet meer aangerekend sinds 09-11 bij een downgrade van het contract. enkel en alleen nog bij een opzegging
-
- Elite Poster
meon schreef:Sinds... gisteren? Lijkt me wel heel erg toevallighollebollegijs schreef:verbrekingsvergoedingen worden niet meer aangerekend sinds 09-11 bij een downgrade van het contract. enkel en alleen nog bij een opzegging
nee, is zo, we hebben gisteren daar een communicatie over gekregen.
niks toevallig. is gewoon zo.
waarom kan je dat gewoonweg niet geloven???
hollebollegijs schreef:verbrekingsvergoedingen worden niet meer aangerekend sinds 09-11 bij een downgrade van het contract. enkel en alleen nog bij een opzegging
!!! (bijvoorbeeld bij een overstap naar een concurrent)
Sterk... Gisteren beweerde de mevrouw van de klantendienst nochtans compleet iets anders. Ze heeft het zelfs speciaal twee keer aan verschillende diensten / supervisors nagevraagd maar was absoluut niet mogelijk zonder verbrekingsvergoeding.
Qua kennis van personeel is dat niet positief als het toevallig de dag van communicatie zelf is. Meestal ligt het dan toch vers in geheugen?
Maar soit: vind het wel positief. Zal maandag dan eens terugbellen om de gevraagde wijzigingen door te voeren
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Blue-Sky schreef:Misschien eens interessant indien ASDL Go gebruikers met de optie Power hier een speedtest result neerzetten.
Hoi
yeps kheb nog steeds de Power maar zou het niet iemand aanbevelen omdat het de naam "Power" niet echt waardig is. (idd meer gebakken lucht ..... Blue-Sky)
resultaten zijn van 360 - 373 kbps upload
en zeggen dat we daarvoor 10€ meer betalen voor dat beetje verschil met de gewone GO,... en het wordt weeral 2% duurder
maar ik heb dat extra nodig voor online gaming en versturen van zware bestanden.
Hopelijk verhogen ze die upload vd Power terug naar een deftig iets
Sinds kort ben ik verhuisd en zit nu iets dichter bij de centrale ( 2,6 km )
(wel een pluim voor de prima verhuis van de lijn naar mijn nieuwe locatie)
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3410 kbit/s or 426 kbyte/s
- Upload speed : 372 kbit/s or 47 kbyte/s
Fri Nov 10 2006 at 23:05:29 UTC+0100
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- Download speed : 3406 kbit/s or 426 kbyte/s
- Upload speed : 325 kbit/s or 41 kbyte/s
Tue Nov 14 2006 at 15:59:18 UTC+0100
Heb de speedtest welke ik zo even gedaan heb hier maar geplaatst.
Ter vergelijking met de test van "Patje".
Dat verschil in de upload, loont zich idd niet
- Upload speed : 325 kbit/s or 41 kbyte/s
Tue Nov 14 2006 at 15:59:18 UTC+0100
Heb de speedtest welke ik zo even gedaan heb hier maar geplaatst.
Ter vergelijking met de test van "Patje".
Dat verschil in de upload, loont zich idd niet
- Patje
- Elite Poster
Blue-Sky schreef:Dat verschil in de upload, loont zich idd niet
misschien kan "Hollebollegijs" hier eens voor kijken en dit voorleggen aan de captains.
er zijn hier al enkele leden van op userbase gestopt met de Power, dan denk ik ook aan oa cpt.kangooroo die er mee stopte nadat hij ook ondervond dat dit veel te laag is!
ik ben niet de enige die klaagt dat de upload te laag ligt voor een "PoweR" abo
kijkt u maar eens naar de up van een edpnet das meer dan 400 of zelfs meer dan 500 (zij moeten daar zelfs niet méér voor betalen)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Verchil is er toch wel, de waarde van blue sky gaat na een paar seconden zakken naar ongeveer 27KB/s . De waarde die jij hebt is perfect normaal voor 400kbps
- Patje
- Elite Poster
crapiecorn schreef:Verchil is er toch wel, de waarde van blue sky gaat na een paar seconden zakken naar ongeveer 27KB/s . De waarde die jij hebt is perfect normaal voor 400kbps
zit gij daarbij mss als we de test doen? nee denk het nie, dus vertel geen onzin.
net nog een testje gedaan en ziet er opnieuw mager uit ! voor een PoweR abo
- Upload speed : 360 kbit/s or 45 kbyte/s
Tue Nov 14 2006 at 21:12:58 UTC+0100
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
patje schreef:kijkt u maar eens naar de up van een edpnet das meer dan 400 of zelfs meer dan 500 (zij moeten daar zelfs niet méér voor betalen)
Ik haal doorgaans tussen de 530 en 550 kb/s om exact te zijn.
-
- Elite Poster
patje schreef:crapiecorn schreef:Verchil is er toch wel, de waarde van blue sky gaat na een paar seconden zakken naar ongeveer 27KB/s . De waarde die jij hebt is perfect normaal voor 400kbps
zit gij daarbij mss als we de test doen? nee denk het nie, dus vertel geen onzin.
net nog een testje gedaan en ziet er opnieuw mager uit ! voor een PoweR abo
- Upload speed : 360 kbit/s or 45 kbyte/s
Tue Nov 14 2006 at 21:12:58 UTC+0100
Nee, maar ik ben wel skynet adsl klant. En uit ervaring kan ik zeggen dat de speedtest upload resultaten niet met de werkelijkheid overeenkomen.
Dit is korter bij de werkelijkheid :
Code: Selecteer alles
ftp> put webmin-1.300.tar.gz
local: webmin-1.300.tar.gz remote: webmin-1.300.tar.gz
227 Entering Passive Mode (195,238,0,64,233,18).
150 Opening BINARY mode data connection for webmin-1.300.tar.gz
226 Transfer complete.
10782513 bytes sent in 4e+02 seconds (26 Kbytes/s)
(users.skynet.be)
- Patje
- Elite Poster
crapiecorn schreef:Nee, maar ik ben wel skynet adsl klant. En uit ervaring kan ik zeggen dat de speedtest upload resultaten niet met de werkelijkheid overeenkomen.
idd ze komen niet met de werkelijkheid overeen en de testen liegen er niet om
ik haal maar een 360 kbps ipv 400 ,duidelijk niet de werkelijkheid...euhm
op speedtest.nl haal ik ook maar 358kbps
(dit moet een power abo voorstellen)
dus moeten ze er maar wat aan doen, dan hoeven we niet steeds te klagen......
Edit: als ze dit overhead noemen moeten ze die maar omzeilen door het iets hoger in te stellen
dat ze daar eens leren rekening mee houden ipv de sync in te stellen op 448kbps dat ze dan 512kbps nemen hé voor de power, dan mag je nog overhead hebben zo hou je nog wat over
Laatst gewijzigd door Patje 14 nov 2006, 22:54, in totaal 3 gewijzigd.
-
- Elite Poster
patje schreef:crapiecorn schreef:Nee, maar ik ben wel skynet adsl klant. En uit ervaring kan ik zeggen dat de speedtest upload resultaten niet met de werkelijkheid overeenkomen.
idd ze komen niet met de werkelijkheid overeen en de testen liegen er niet om
ik haal maar een 360 kbps ipv 400 ,duidelijk niet de werkelijkheid...euhm
op speedtest.nl haal ik ook maar 358kbps
(dit moet een power abo voorstellen)
Dat noemen ze overhead.
-
- Elite Poster
snelheden zijn nooit gegarandeerd.
- Patje
- Elite Poster
hollebollegijs schreef:snelheden zijn nooit gegarandeerd.
is dat alles wat je daar op te zeggen hebt?
jullie maken dat het niet gegarandeerd is, vroeger was het wel goed toen de sync nog op 512kbps stond voor de power (toen haalden we een mooie 400kbps upload)... maar jullie lieten de sync laten zakken naar 448kbps, zo houden we niks meer over
waarom veranderen jullie toch alles ... en wij krijgen steeds minder voor ons geld!
-
- Elite Poster
patje schreef:hollebollegijs schreef:snelheden zijn nooit gegarandeerd.
jullie maken dat het niet gegarandeerd is, vroeger was het wel goed toen de sync nog op 512kbps stond voor de power (toen haalden we een mooie 400kbps upload)... maar jullie lieten de sync laten zakken naar 448kbps, zo houden we niks meer over
waarom veranderen jullie toch alles ... en wij krijgen steeds minder voor ons geld!
power heeft nooit op 512 kbps gestaan !!!
- Patje
- Elite Poster
hollebollegijs schreef:patje schreef:hollebollegijs schreef:snelheden zijn nooit gegarandeerd.
Dan werk je nog niet lang bij Belgacom, zo'n 1.5 jaar terug stond de sync op 512 en is dan gezakt naar 448 die ik nu ook heb.
vraag het mss eens aan je collega's als je het niet wil geloven
ik weet het maar al te goed kheb er zelfs screenshots van genomen van toen ik voor het eerst de power had.
een briefje naar de ombudsdienst zal mss helpen ....
normaal ben ik altijd een kalme,maar vind nu dat ze de mensen toch aan het bedriegen zijn daar
ik zie gewoon dat ze de kaas van mijn brood pakken terwijl ik er sta op te kijken!
Nu
- Kwabber
- Pro Member
- Bedankt: 3 keer
Mijn upload synct altijd aan 512kbps en de daadwerkelijke upload is 40Kb.
Ik zou trouwens keer moeten aanvragen om die download terug op 4640 te zetten ipv 3360 aangezien ze eigenlijk de rotte kabels vervangen hebben Maar das zo irritant die Belgacomhelpdesk
Ik zou trouwens keer moeten aanvragen om die download terug op 4640 te zetten ipv 3360 aangezien ze eigenlijk de rotte kabels vervangen hebben Maar das zo irritant die Belgacomhelpdesk
- Bijlagen
-
- uploadplus.jpg
- (15.6 KiB) 1130 keer gedownload
-
- Elite Poster
patje schreef:hollebollegijs schreef:patje schreef:hollebollegijs schreef:snelheden zijn nooit gegarandeerd.
Dan werk je nog niet lang bij Belgacom, zo'n 1.5 jaar terug stond de sync op 512 en is dan gezakt naar 448 die ik nu ook heb.
vraag het mss eens aan je collega's als je het niet wil geloven
ik weet het maar al te goed kheb er zelfs screenshots van genomen van toen ik voor het eerst de power had.
een briefje naar de ombudsdienst zal mss helpen ....
normaal ben ik altijd een kalme,maar vind nu dat ze de mensen toch aan het bedriegen zijn daar
ik zie gewoon dat ze de kaas van mijn brood pakken terwijl ik er sta op te kijken!
Nu
de optie power was vroeger 256 en nu 400kbps. daar ben ik 100% zeker van.
-
- Elite Poster
en voor diegene die klagen over belgacom.
als je niet tevreden ben, ga je toch naar een ander. keuze genoeg.
want blijven klagen, helpt je niets vooruit.
dat is toch bij alles zo.
als je niet tevreden ben, ga je toch naar een ander. keuze genoeg.
want blijven klagen, helpt je niets vooruit.
dat is toch bij alles zo.
Mijn download staat op 3,3 daar iets te ver van de centrale. Maar... ik ondervind geen problemen met de helpdesk, eenvoudiger nog dit heeft ZeRoC nagekeken voor mijn lijn. (op Zo Apr 17, 2005 7:02 am)Kwabber schreef:Mijn upload synct altijd aan 512kbps en de daadwerkelijke upload is 40Kb.
ZeRoC schreef:heb eens even gekeken naar uw lijn...
uw gewone is perfect in orde, heb wel gezien dat je op 3,7km van de centrale zit. En momenteel staat uw adsl lijn op 4mb, maar ik vrees ervoor dat die snelheid niet haalbaar zal zijn voor u.
Bekijk voor de zekerheid es naar uw binnenbekabeling, en als die ok is dan even bellen naar 0800 22 312, en vragen om uw lijn terug op 3,3mb te zetten
greetz
Dus ik heb geen reden van klagen en heb verder een stabiele verbinding.
Wie niet tevreden is, denk eens even aan de tijd van de T-37.
Een telex welke bijna het lawaai gaf van een patton tank.
(stuur toch eens 'n PMtje aan ZeRoC, waarschijnlijk ben je dan vlug geholpen)
- Patje
- Elite Poster
hollebollegijs schreef: de optie power was vroeger 256 en nu 400kbps. daar ben ik 100% zeker van.
jaja 400kbps maar de sync van de modem stond vroeger op 512 en nu maar op 448kbps !!! lees jij wel wat er staat....
trouwens ik ben wel tevreden over BC alleen niet over de upload vd power.
en als medewerker van BC zeg je niet zomaar, schakel over naar een ander
-
- Elite Poster
patje schreef:hollebollegijs schreef: de optie power was vroeger 256 en nu 400kbps. daar ben ik 100% zeker van.
jaja 400kbps maar de sync van de modem stond vroeger op 512 en nu maar op 448kbps !!! lees jij wel wat er staat....
ik spreek hier uit persoonlijk naam. Belgacom is maar enkel mijn werkgever.
-
- Elite Poster
patje schreef:hollebollegijs schreef: de optie power was vroeger 256 en nu 400kbps. daar ben ik 100% zeker van.
Waarom moet je syncen op 512 voor een upload van 400 moet bekome. Ik sync ook op 512 maar krijg uiteindelijk 256.
- Patje
- Elite Poster
crapiecorn schreef: Waarom moet je syncen op 512 voor een upload van 400 moet bekome. Ik sync ook op 512 maar krijg uiteindelijk 256.
wel omdat de gewone GO synct op 512 maar is gecapt naar 256kbps, terwijl van de power ook op 512 stond maar niet gecapt om 400 te bekomen ... snap je