VOO Telecom
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Sinds april 2006 kunnen klanten van Brutélé/ALE Télédis een internetabonnement nemen op VOO.
Specificaties van het "L’Internet Beaucoup" abonnement:
Downloadsnelheid: 4Mbps
Uploadsnelheid: 128Kbps
Datalimiet: Geen
IP-adressen: 1
Mailboxen: 2x 50Mb
Webspace: 50Mb
Prijs (met domicil.): 33€
Website Voo L’Internet Beaucoup
-------------------------------------------------------------------------------
Specificaties van het "L’Internet Passionnément" abonnement:
Downloadsnelheid: 15Mbps
Uploadsnelheid: 256Kbps
Datalimiet: 10GB
IP-adressen: 1
Mailboxen: 3x 50Mb
Webspace: 50Mb
Prijs (met domicil.): 39€
Website Voo L’Internet Passionnément
- svenska
- Elite Poster
Merkwaardig dat het 4Mbps abo limietloos is, en dat van 15Mbps maar 10GB heeft...
Het L’Internet Beaucoup abo is een mooie formule voor diegenen die deze formule in huis kunnen nemen.
Het L’Internet Beaucoup abo is een mooie formule voor diegenen die deze formule in huis kunnen nemen.
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Mooi inderdaad, maar ik begrijp niet waarom ze dan die aanbieding daaronder ook nog hebben : "L’Internet Passionnément".
Dat is dan nog iets duurder & wel met een limiet ...
Dat is dan nog iets duurder & wel met een limiet ...
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
Zal voor degenen zijn die wel snel willen surfen maar niet veel dl'en.... Maar zelf dan is 10 gig nog weinig in verhouding tot hun beaucoup abbonement.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
- svenska
- Elite Poster
Zidane schreef:is dat alleen voor wallonië(of kan dat niet) want wel raar dat het alleen in het frans is?
Brussel en Wallonië (Goed lezen in de startpost: klanten van Brutélé/ALE Télédis)
Svekke schreef:Zidane schreef:is dat alleen voor wallonië(of kan dat niet) want wel raar dat het alleen in het frans is?
Brussel en Wallonië (Goed lezen in de startpost: klanten van Brutélé/ALE Télédis)
het was nekeer een goe aanbod
Even ter vergelijking:
Coditel
Speedclick
prijs: 32,90€/maand
download: 20Mbit/s
upload: 640Kbit/s
volume: 25Go/maand (5€ per extra 10GB)
VOO is dus duurder en pakken minder snel!
Ze proberen klanten te lokken met het woordje "ongelimiteerd", maar daar mag je je niet blind op staren. Als je veel download is het aanbod Speedclick Pro van Coditel interessanter:
Speedclick Pro
prijs: 44,90€/maand
upload: 1024Kbit/s
volume: 50Go/maand
Feit is dat je in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest geen keuze hebt! Afhankelijk van de gemeente waar je woont moet je bij Coditel, Voo of Chello aansluiten om internet via de kabel te krijgen.
Conclusie: geen VOO voor mij tot ze een interessanter aanbod op tafel leggen. Als ik niet de enige ben die hier zo over denk zullen ze hun aanbod wel aanpassen...afwachten!
Coditel
Speedclick
prijs: 32,90€/maand
upload: 640Kbit/s
volume: 25Go/maand (5€ per extra 10GB)
VOO is dus duurder en pakken minder snel!
Ze proberen klanten te lokken met het woordje "ongelimiteerd", maar daar mag je je niet blind op staren. Als je veel download is het aanbod Speedclick Pro van Coditel interessanter:
Speedclick Pro
prijs: 44,90€/maand
upload: 1024Kbit/s
volume: 50Go/maand
Feit is dat je in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest geen keuze hebt! Afhankelijk van de gemeente waar je woont moet je bij Coditel, Voo of Chello aansluiten om internet via de kabel te krijgen.
Conclusie: geen VOO voor mij tot ze een interessanter aanbod op tafel leggen. Als ik niet de enige ben die hier zo over denk zullen ze hun aanbod wel aanpassen...afwachten!
ik dacht at brutele en coditel waren samengesmolten tot VOO. anyway, brutele zou ik zowiezo geen diensten van afnemen en coditel ook niet... dan is voo ook geen alternatief :)
Please help, looking for a way to get rich and fast