Scarlet-staff
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 2302
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 60 keer
Zijn er ook mensen van de Scarlet-staff op dit forum aanwezig ?
- selder
- Moderator
- Berichten: 6576
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 763 keer
Nope 

Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 2302
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 60 keer
Mmm, kan dat begrijpen.
Ik zit met Scarlet ONE in aanvraag.
De installateur zal u contacteren binnen enkele weken.
Het is nu al 4 weken.
Leuk ...
Ik zit met Scarlet ONE in aanvraag.
De installateur zal u contacteren binnen enkele weken.
Het is nu al 4 weken.
Leuk ...

- selder
- Moderator
- Berichten: 6576
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 763 keer
Ik ken ook iemand, maar ik denk niet dat die gaat apprecieren als ik die de hele tijd zit te buggen voor vanalles ... Moest er echts iets uit de hand lopen, dan kan je me altijd PM-men 

Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
- Kurt Breezer
- Pro Member
- Berichten: 286
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 23:25
- Locatie: Oostende
- selder
- Moderator
- Berichten: 6576
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 763 keer
Tsjah, dat kan je zelf toch al wel verzinnen zeker? Dat vraagt nu eenmaal tijd, en een planning opmaken waar ALLE gebruikers van Scarlet tevreden mee zullen zijn is een utopie.
Als dat nu binnen mááánden van nu nog niet opgelost is, dan zal ik het wel eens vragen...
Trouwens, is dat geen handeling dat Belgacom moet doen ipv Scarlet?
Als dat nu binnen mááánden van nu nog niet opgelost is, dan zal ik het wel eens vragen...
Trouwens, is dat geen handeling dat Belgacom moet doen ipv Scarlet?
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Dat is inderdaad een handeling dat Belgacom moet doen, op vraag van Scarlet.
Scarlet moet namelijk betalen voor elke profiel aanpassing. Bij aanpassingen in bulk, ligt dit bedrag wel lager dan als er 1 profiel aangepast moet worden
Scarlet moet namelijk betalen voor elke profiel aanpassing. Bij aanpassingen in bulk, ligt dit bedrag wel lager dan als er 1 profiel aangepast moet worden
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 2302
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik zal nog 2 weken afwachten.Goendi schreef:pm eens u gegevens? Ik ken iemand ginds, zal even informeren (of allezins proberen)
Intussen moet ik wel al de diensten oproepdoorschakeling en Weergave oproeper betalen. Leuk.
Zal wel een bugg zijn in hun soft.
Effe afwachten dus.
Mijn kennen ze daar al goed met klachten en zo...
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 2302
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik begrijp niet dat de providers niet hun initiatieven nemen er mensen op de forums zetten.
Dat zijn dan meestal toch zware problemen die op die manier (misschien) sneller opgelost geraken.
Dat zijn dan meestal toch zware problemen die op die manier (misschien) sneller opgelost geraken.
- selder
- Moderator
- Berichten: 6576
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 763 keer
Hoeveel % van de begruikers zou met zo'n forum overweg kunnen? Het zal in ieder geval de man-uren niet waard zijn 

Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 2302
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 60 keer
Daar hebde een puntselder schreef:Hoeveel % van de begruikers zou met zo'n forum overweg kunnen? Het zal in ieder geval de man-uren niet waard zijn

-
- Elite Poster
- Berichten: 2315
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 104 keer
Da's enkel voor Broba2 klanten. Bij BRUO klanten doet Scarlet de aanpassing volledig zelf.Mr.T schreef:Dat is inderdaad een handeling dat Belgacom moet doen, op vraag van Scarlet.
Scarlet moet namelijk betalen voor elke profiel aanpassing. Bij aanpassingen in bulk, ligt dit bedrag wel lager dan als er 1 profiel aangepast moet worden
Ik spreek dan ook niet over de minderheid aan bruo klantenlithion schreef:Da's enkel voor Broba2 klanten. Bij BRUO klanten doet Scarlet de aanpassing volledig zelf.Mr.T schreef:Dat is inderdaad een handeling dat Belgacom moet doen, op vraag van Scarlet.
Scarlet moet namelijk betalen voor elke profiel aanpassing. Bij aanpassingen in bulk, ligt dit bedrag wel lager dan als er 1 profiel aangepast moet worden

-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 15:20
- Locatie: Antwerpen, Deurne
- Contacteer:
Ik weet nog uit de tijd dat ik werktte voor de voorganger van Scarlet (Planeet
) dat mensen ontslagen werden omdat ze de mensen hielpen op forums ... Dat pastte niet in de politiek van het bedrijf. Ze moesten maar naar de betalende support bellen ...
