Michvanov en Internetter

Plaats reactie
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Als jullie toch weg zijn bij Tele2 en niets positiefs kunnen zeggen en enkel elke topic willen "verkrachten", is het dan niet raadzamer dat jullie zwijgen?? In elke topic komen jullie zagen over hoe slecht Tele2 is, over dat ze niets kunnen, etc. Jullie reacties in de meeste topics doen zelfs niets terzake tot het betreffende onderwerp. Ik wil niet moeilijk gaan doen, maar hebben jullie vrije tijd te veel?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik heb trouwens sterke vermoedens dat dit ofwel 1 persoon is of op z'n minst familie van mekaar. Beetje ISP-bashen ... :?
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

320i schreef:Als jullie toch weg zijn bij Tele2 en niets positiefs kunnen zeggen en enkel elke topic willen "verkrachten", is het dan niet raadzamer dat jullie zwijgen?? In elke topic komen jullie zagen over hoe slecht Tele2 is, over dat ze niets kunnen, etc. Jullie reacties in de meeste topics doen zelfs niets terzake tot het betreffende onderwerp. Ik wil niet moeilijk gaan doen, maar hebben jullie vrije tijd te veel?
Het is weer een week vakantie, daar zullen ze die vrije tijd halen. ;)
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik heb trouwens sterke vermoedens dat dit ofwel 1 persoon is of op z'n minst familie van mekaar. Beetje ISP-bashen ...


Ik had ook al zo'n vermoeden maar heb wijselijk gezwegen... Mijn enige grond was dat er gelijkenissen zijn tussen de manier waarop ze beiden reageren...

Als jullie toch weg zijn bij Tele2 en niets positiefs kunnen zeggen en enkel elke topic willen "verkrachten", is het dan niet raadzamer dat jullie zwijgen?? In elke topic komen jullie zagen over hoe slecht Tele2 is, over dat ze niets kunnen, etc. Jullie reacties in de meeste topics doen zelfs niets terzake tot het betreffende onderwerp. Ik wil niet moeilijk gaan doen, maar hebben jullie vrije tijd te veel?


Trek het je niet aan... Zulke leukerds ben je liever kwijt als klant ;)
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”