Vraagje webruimte
Je hebt dus bij Dommel de gratis webruimte, maar die gebruik ik enkel als filestorage. Nu heb ik een redelijke n00bvraag hierover: hoe determineer je de url van je upgeloade bestand? Ik slaag er wel in mijn bestanden te uploaden via filezilla, maar hoe de specifieke url luidt weet ik niet. Ik dacht dat het iets was als http://username.dommel.be/ftp#/, gevolgd door verdere directories. Bij skynet was het zoiets, hier blijkbaar niet meer...
die "username" heb je zelf kunnen kiezen, als je niet meer weet wat dit was, dan kan je via het inlogsysteem van dommel je account gegevens opnieuw laten doormailen.
En die ftp# moet daar niet staan hoor, of wat je hier ook mee bedoelde, het is als volgt
ht p://uweigengekozennaam.dommel.be/
En die ftp# moet daar niet staan hoor, of wat je hier ook mee bedoelde, het is als volgt
ht p://uweigengekozennaam.dommel.be/
Ja, m'n username had ik door, ik zette er alleen telkens foutief die ftp bij, en dan ook nog 'httpdocs', omdat ik dat bij FileZilla zag staan. Mijn url's werken nu, hartelijken dank!
Fantastisch forum toch dit, altijd snel hulp
Fantastisch forum toch dit, altijd snel hulp
sorry dat'k deze thread even kaap, maar heb ook een vraagje ivm de webruimte:
Ik kan perfect bestanden naar mijn webruimte sturen met FlashFXP vanuit mijn eigen PC, maar wanneer ik van een andere ftp naar de mijne wil sturen (mijn vriend heeft een hele hoop foto's staan op zijn ftp) gaat dit niet. Het loopt zowat vast en het bestand staat er dan wel maar is 0kb..
Is dit simpelweg onmogelijk (geblocked door dommel) of doe ik iets verkeerd? (aan de instellingen van FlashFXP ligt het niet denk ik, bij andere ftp's lukt het wel en heb al vanalles geprobeert)
Dank bij voorbaat voor enig advies.
Ik kan perfect bestanden naar mijn webruimte sturen met FlashFXP vanuit mijn eigen PC, maar wanneer ik van een andere ftp naar de mijne wil sturen (mijn vriend heeft een hele hoop foto's staan op zijn ftp) gaat dit niet. Het loopt zowat vast en het bestand staat er dan wel maar is 0kb..
Is dit simpelweg onmogelijk (geblocked door dommel) of doe ik iets verkeerd? (aan de instellingen van FlashFXP ligt het niet denk ik, bij andere ftp's lukt het wel en heb al vanalles geprobeert)
Dank bij voorbaat voor enig advies.
Ze zullen waarschijnlijk op hun server fxp transfers afgelegd hebben waardoor dit niet mogelijk is, haal deze gewoon even af en upload ze zelf, je kan toch max 100mb op je webruimte zetten, dus dit is te doen om te uploaden.