zucht (facturatie)

Plaats reactie
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Op 6 juli heb ik mijn abonnement aangetekend en per fax opgezegd bij RealDSL en wat zit er vandaag in de mailbox? Inderdaad, een factuurtje voor de maand september...
Is het nu echt zó moeilijk om de administratie wat bij te houden?

Een fax versturen lukt blijkbaar niet, na een tijdje krijg ik de voicemail op hun faxnummer :?
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

het trekt allemaal niks bij realdsl maar niemand doet er iets aan of kan er niets aan doen . Wij zijn maar de klanten hè!
sdemey
Member
Member

proz
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 49 keer

Negeren, waarschijnlijk hebben ze de automatsiche piloot niet afgezet ...
khsw
Elite Poster
Elite Poster

En daar gaan we weer... nu nog een factuurke voor de maand november :?

Worden aangetekende brieven en faxen daar eigenlijk wel gelezen? Bende amateuristische knoeiers!!!

Het begint echt op mijn zenuwen te werken :x
Als het BIPT geen inspraak heeft op RealDSL, dan dien ik gewoon bij een volgende factuur klacht in bij FOD Economie.
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster

Het begint echt op mijn zenuwen te werken Mad
Als het BIPT geen inspraak heeft op RealDSL, dan dien ik gewoon bij een volgende factuur klacht in bij FOD Economie.
Doen, zo vlug mogelijk
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
tails
Starter
Starter

khsw schreef:En daar gaan we weer... nu nog een factuurke voor de maand november :?

Worden aangetekende brieven en faxen daar eigenlijk wel gelezen? Bende amateuristische knoeiers!!!

Man gij kunt toch wel e pakske zagen se...
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 076#128076
En als ge realroot echt geen geld verschuldigd zijt, waarom negeert ge het dan nie gewoon en duwt ge nie gewoon op de delete-knop?

PS: was het trouwens echt zo moeilijk om die andere thread op te zoeken en daarin te posten ipv een nieuwe thread te starten?
Praetorian
Premium Member
Premium Member

tails schreef:
khsw schreef:En daar gaan we weer... nu nog een factuurke voor de maand november :?

En als ge realroot echt geen geld verschuldigd zijt, waarom negeert ge het dan nie gewoon en duwt ge nie gewoon op de delete-knop?

PS: was het trouwens echt zo moeilijk om die andere thread op te zoeken en daarin te posten ipv een nieuwe thread te starten?
lees ik dit goed?
Als realroot blijft facturen voor je aanmaken en jij reageret dara niet op dan blijft RR denken dat jij hen dat geld verschuldigd bent. Al is dat niet zo. Dan kan evengoed binnen een maand of 2 een deurwaarder aan je deur staan.
Echt doordacht is je antwoord niet echt...
Alle financiele en contractuele zaken handel je best zo snel mogelijk af imo...
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: wdhaeseleer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

Praetorian schreef:
tails schreef:

lees ik dit goed?
Als realroot blijft facturen voor je aanmaken en jij reageret dara niet op dan blijft RR denken dat jij hen dat geld verschuldigd bent. Al is dat niet zo. Dan kan evengoed binnen een maand of 2 een deurwaarder aan je deur staan.
Echt doordacht is je antwoord niet echt...
Alle financiele en contractuele zaken handel je best zo snel mogelijk af imo...
Bullshit...

Als jij je plicht gedaan hebt, namelijk aangetekend de factuur protesteren is er NIETS meer aan de hand, dan mag jij facturen negeren, trouwens iedere factuur beslaat een contractperiode, zonder contract ook geen contract periode, je hoeft zelfs dan eigenlijk de factuur niet te protesteren...
khsw
Elite Poster
Elite Poster

tails schreef:Man gij kunt toch wel e pakske zagen se...

Heb ik geen recht om dit aan te klagen misschien? Het valt me trouwens op dat je enkel actief bent in RealDSL topics, dus ik heb sterk het vermoeden dat jij bij hun bende hoort.
Misschien moet je ook eens leren om de kalender te lezen, deze thread is door mij gestart op 01/09, de thread waarin ik volgens jou moest antwoorden is echter gestart op 27/09. En volgens onze huidige kalender komt 27/09 nog steeds na 01/09 (dus eigenlijk had de topicstarter van deze laatste thread op mijn thread kunnen antwoorden). Het gaat nog over dezelfde situatie als die van 01/09, dus het is ook logisch dat ik hierop verder ga. Niet?

Meneer vind het dus normaal dat firma's gewoon naar believen facturen sturen, en meneer kiest dan zelf wel welke facturen hij daarvan wil betalen?
RealDSL dient zijn zaken op orde te hebben. Fouten kunnen gebeuren, maar deze dienen dan ook op een correcte manier rechtgezet te worden. Aangetekende zendingen kosten mij ook geld, en denk je dat je dit geld ooit terugziet? Nope! Ik hoef niet te betalen voor fouten gemaakt door een andere partij!

Bedankt trouwens voor je deskundige en tevens - dankzij je arrogantie -zeer constructieve bijdrage :cry:
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”