Is het nu echt zó moeilijk om de administratie wat bij te houden?
Een fax versturen lukt blijkbaar niet, na een tijdje krijg ik de voicemail op hun faxnummer

Doen, zo vlug mogelijkHet begint echt op mijn zenuwen te werken Mad
Als het BIPT geen inspraak heeft op RealDSL, dan dien ik gewoon bij een volgende factuur klacht in bij FOD Economie.
Man gij kunt toch wel e pakske zagen se...khsw schreef:En daar gaan we weer... nu nog een factuurke voor de maand november![]()
Worden aangetekende brieven en faxen daar eigenlijk wel gelezen? Bende amateuristische knoeiers!!!
Het begint echt op mijn zenuwen te werken
Als het BIPT geen inspraak heeft op RealDSL, dan dien ik gewoon bij een volgende factuur klacht in bij FOD Economie.
lees ik dit goed?tails schreef:Man gij kunt toch wel e pakske zagen se...khsw schreef:En daar gaan we weer... nu nog een factuurke voor de maand november![]()
Worden aangetekende brieven en faxen daar eigenlijk wel gelezen? Bende amateuristische knoeiers!!!
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 076#128076
En als ge realroot echt geen geld verschuldigd zijt, waarom negeert ge het dan nie gewoon en duwt ge nie gewoon op de delete-knop?
PS: was het trouwens echt zo moeilijk om die andere thread op te zoeken en daarin te posten ipv een nieuwe thread te starten?
Bullshit...Praetorian schreef:lees ik dit goed?tails schreef:Man gij kunt toch wel e pakske zagen se...khsw schreef:En daar gaan we weer... nu nog een factuurke voor de maand november![]()
En als ge realroot echt geen geld verschuldigd zijt, waarom negeert ge het dan nie gewoon en duwt ge nie gewoon op de delete-knop?
PS: was het trouwens echt zo moeilijk om die andere thread op te zoeken en daarin te posten ipv een nieuwe thread te starten?
Als realroot blijft facturen voor je aanmaken en jij reageret dara niet op dan blijft RR denken dat jij hen dat geld verschuldigd bent. Al is dat niet zo. Dan kan evengoed binnen een maand of 2 een deurwaarder aan je deur staan.
Echt doordacht is je antwoord niet echt...
Alle financiele en contractuele zaken handel je best zo snel mogelijk af imo...
Heb ik geen recht om dit aan te klagen misschien? Het valt me trouwens op dat je enkel actief bent in RealDSL topics, dus ik heb sterk het vermoeden dat jij bij hun bende hoort.tails schreef:Man gij kunt toch wel e pakske zagen se...