ADSL Provider gezocht Prijs/ Downloadlimiet

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
JEffrey23
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 nov 2006, 21:01

Hallo,

Momenteel ben ik klant bij telenet met een turbo pakket. Maar ga verhuizen en zou graag willen overschakelen naar een adsl provider. Wat verwacht ik van mijn adsl provider: 4mbs down/ up is niet belangrijk. Mag gerust met een belgacom discovery line zijn. Minimum 40 a 50 gb download limiet. Upload limiet niet belangrijk. Ik heb al eens het web afgezocht en ben bij dommel terecht gekomen. Dat spreekt me sterk aan, is iets van ongeveer 32 euro per maand + 8 euro voor een discovery line. Komt ongeveer op 40 euro per maand en is dan nog 20 euro goedkoper dan hetgene wat ik nu betaal en ik kan 20 gb meer per maand downloaden. Ik moet wel inleveren qua snelheid maar daar lig ik niet wakker van. Dus mijn vraag is: zijn er nog adsl providers die gelijkaardige eigenschappen hebben ivm dommel. Hopelijk kan iemand me verder helpen. Regio is roeselare west vlaanderen. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten
Jeffrey
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

Dommel en met wat geluk edpnet
Bij edpnet moet je enkel een aanvraag indienen om je limiet op te trekken
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

JEffrey23 schreef:Hallo,
Momenteel ben ik klant bij telenet met een turbo pakket. Maar ga verhuizen en zou graag willen overschakelen naar een adsl provider. Wat verwacht ik van mijn adsl provider: 4mbs down/ up is niet belangrijk. Mag gerust met een belgacom discovery line zijn. Minimum 40 a 50 gb download limiet. Upload limiet niet belangrijk. Ik heb al eens het web afgezocht en ben bij dommel terecht gekomen.

Met vriendelijke groeten
Jeffrey

Hoi
er is ook nog EDPnet met een limiet van 60GB

http://www.edp.be/

vanaf 29,95 €

mvg,
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
wietje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 sep 2006, 14:19

yabu biedt 50gb voor 32,5 per maand
en 100gb voor 50 per maand
zie www.yabuadsl.be
Gebruikersavatar
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 03 apr 2004, 14:27

Om het nog wat goedkoper te maken: een Discovery Line kost slechts 6,5 euro/maand :-)
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Discovery Line met Dommel Netconnect :wink:
Zelfs de dame van Telenet die me deze week opbelde om de nieuwe Telenet Packs voor te stellen, moest toegeven dat deze telecom situatie niet te kloppen was door haar voorstel.

Dus: niet langer twijfelen: Dommel.com ;-)
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Svekke schreef:Discovery Line met Dommel Netconnect :wink:
Zelfs de dame van Telenet die me deze week opbelde om de nieuwe Telenet Packs voor te stellen, moest toegeven dat deze telecom situatie niet te kloppen was door haar voorstel.

Dus: niet langer twijfelen: Dommel.com ;-)
:lol:
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ach, ik heb destijds ook veel Telenet-verkopers 'bekeerd' naar een ADSL-oplossing ;).
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

meon schreef:Ach, ik heb destijds ook veel Telenet-verkopers 'bekeerd' naar een ADSL-oplossing ;).

Geeft je een goed gevoel na zo'n gesprek ;-)
+ wanneer ze me Digitale TV wou aansmeren, heb ik eens mooi alle nadelen op een rijtje gezet, de kostprijs en functies van de Digicorder vergeleken en ze stond weer met haar mond vol tanden :lol:

'Ik blijf wel analoog kijken'... :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”