Telenet Traag en Blijft Traag (2de maal)
In mijn vorig bericht, enkele weken geleden, heb ik vermeld dat ik de ombudsdienst zou contacteren om een klacht in te dienen.
Dat heb ik gedaan, met als resultaat, de dag nadat de klacht was toegekomen bij Telenet was mijn snelheid weer perfect. Er is gene beter bewijs dan dat de oorzaak van het euvel bij hen ligt.
Helaas heeft dit maar 3 weken geduurd en duikt sinds gisterenavond het probleem weer op, onderstaande resultaten geven de snelheden van dit moment weer.
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 539 kbit/s or 67 kbyte/s
- Upload speed : 194 kbit/s or 24 kbyte/s
Wed Nov 1 2006 at 10:08:45 UTC+0100
Ik vraag me eigenlijk af wat men bij Telenet allemaal uitsteekt hoor...
Zijn het daar nu werkelijk zulke klungels ???
Oh ja.. jullie zullen me wellicht aanraden om PUB te contacteren en daar mijn relaas te doen. Dat heb ik ook gedaan een maand geleden, en nog steeds heb ik daar geen antwoord op... maar ja, wat wil je als die ook naar de pijpen van Telenet dan sen en niets doen voor hun leden.
Vertrouwen in zowel telenet als pub is bij mij ver zoek hoor
Dat heb ik gedaan, met als resultaat, de dag nadat de klacht was toegekomen bij Telenet was mijn snelheid weer perfect. Er is gene beter bewijs dan dat de oorzaak van het euvel bij hen ligt.
Helaas heeft dit maar 3 weken geduurd en duikt sinds gisterenavond het probleem weer op, onderstaande resultaten geven de snelheden van dit moment weer.
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 539 kbit/s or 67 kbyte/s
- Upload speed : 194 kbit/s or 24 kbyte/s
Wed Nov 1 2006 at 10:08:45 UTC+0100
Ik vraag me eigenlijk af wat men bij Telenet allemaal uitsteekt hoor...
Zijn het daar nu werkelijk zulke klungels ???
Oh ja.. jullie zullen me wellicht aanraden om PUB te contacteren en daar mijn relaas te doen. Dat heb ik ook gedaan een maand geleden, en nog steeds heb ik daar geen antwoord op... maar ja, wat wil je als die ook naar de pijpen van Telenet dan sen en niets doen voor hun leden.
Vertrouwen in zowel telenet als pub is bij mij ver zoek hoor
- Bijlagen
-
- Snelheid 01-11.jpg
- (21.28 KiB) 4050 keer gedownload
Er lopen al een aantal dergelijke klachten op pub (waaronder dat van mij)
Je bent niet de enige met dit probleem.
Blijkbaar vindt Telenet het niet nodig om hun nodes te ontlasten.
(of ze hebben de middelen niet)
maar het blijkt ( bij mij toch) dat het probleem zich vooral tussen 17u en 22u voordoet. overvolle lijnen dus.
bvb:
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2748 kbit/s or 344 kbyte/s
- Upload speed : 25 kbit/s or 3 kbyte/s
Wed Oct 18 2006 at 21:15:57 UTC+0200
Er moet inderdaad vlug een oplossing komen want het is niet meer te doen zo. Online gamen is er niet meer bij zo.
Want ook de up snelheid is ook vreselijk laag
en ik heb een turbo-lijn
Je bent niet de enige met dit probleem.
Blijkbaar vindt Telenet het niet nodig om hun nodes te ontlasten.
(of ze hebben de middelen niet)
maar het blijkt ( bij mij toch) dat het probleem zich vooral tussen 17u en 22u voordoet. overvolle lijnen dus.
bvb:
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2748 kbit/s or 344 kbyte/s
- Upload speed : 25 kbit/s or 3 kbyte/s
Wed Oct 18 2006 at 21:15:57 UTC+0200
Er moet inderdaad vlug een oplossing komen want het is niet meer te doen zo. Online gamen is er niet meer bij zo.
Want ook de up snelheid is ook vreselijk laag
en ik heb een turbo-lijn
-
- Starter Plus
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 11 sep 2005, 19:02
- Locatie: GENT
vraag misschien eens of dit een algemeen probleem is of regiogebonden.
Bij mij duurt het soms een week dan weer eens 3 dagen.
Wat ik zo raar vind is dat Telenet het wel kan oplossen als ze een klacht van een overheidsinstantie binnen krijgen.
Toen de klacht binnen kwam van de ombudsman Telecom was het de dag erop in orde. Er heeft niemand aan de deur geweest, het ging 3 weken goed, tot gisteren.
Ik heb zo'n vermoeden dat men de verkeerde personen op smalband zet en dat gewoonweg niet toegeeft.
Of het algemeen is of regionaal dat doet er niet toe. Ze moeten het maar oplossen.
Wat ik nog het ergste van al vind is dat wij telkens moeten opdraaien voor de (dure) telefoonkosten om een afspraak te maken met een eventuele komst van een technieker. Waarom vraagt Telenet een telefoonnummer als ze willen dat wij hen contacteren. Ik bel NIET meer, want ik draai niet op voor hun onkunde.
Het probleem is hier begonnen toen men de modem is komen vervangen om de verdubbelde snelheden aan te kunnen.
Wel sinds die snelheidsverdubbeling heb ik meer met een halvering en nog verder eronder gezeten dan wat anders.
Als Telenet iets voorstelt zouden ze beter de nodige testen doen alvorens het in te voegen en de klanten niet met de problemen opzadelen.
Maar ja, de tactiek van Telenet is onderhand bekend.. veel beloven aan nieuwe klanten, Gratis aansluiting ,supersnel internet enzoverder.. maar eens klant, dat laat Telenet je in de kou staan.. want wat de reclame niet vermeld is dat: Dure Helpdekskosten, Onbekwame Techniekers (heb er eens eentje gehad die een uur op zijn laptop aan het gamen was terwijl hij wachtte tot de modem verbinding kreeg, hij is uiteindelijk weg gegaan en heeft me achtergelaten ZONDER verbinding), en een arrogante politiek wat betreft de antwoorden op je klachten (standaard brieven waaruit je kan opmaken dat je mails helemaal niet volledig gelezen worden). Opmerkingen worden gewoonweg genegeerd.
Neen.. ik heb ooit overal waar ik hulp ging bieden bij een PC instalatie altijd Telenet aangeprezen, maar dit is nu al een hele tijd niet meer het geval hoor, integendeel... ik wil de mensen niet met zulke problemen waarmee ik (en blijkbaar dus nog anderen) mee kampen, opzadelen.
Ga er dan weg zullen velen zeggen, dat is het net. ik heb geen telefoonaansluiting van Belgacom en toen ik contact met hen opnam kwam mij dit schandalig duur uit.. ook daar is de leuze Gratis Internetaansluiting dus ook helemaal niet de waarheid...
Het enige wat men blijkbaar kan doen is dus een klacht indienen bij Ombudsman Telecom (te vinden op de site van de federale overheid) en dan maar hopen dat Telenet eindelijk via hen eens luistert naar de noden van zijn klanten.
Wat ik zo raar vind is dat Telenet het wel kan oplossen als ze een klacht van een overheidsinstantie binnen krijgen.
Toen de klacht binnen kwam van de ombudsman Telecom was het de dag erop in orde. Er heeft niemand aan de deur geweest, het ging 3 weken goed, tot gisteren.
Ik heb zo'n vermoeden dat men de verkeerde personen op smalband zet en dat gewoonweg niet toegeeft.
Of het algemeen is of regionaal dat doet er niet toe. Ze moeten het maar oplossen.
Wat ik nog het ergste van al vind is dat wij telkens moeten opdraaien voor de (dure) telefoonkosten om een afspraak te maken met een eventuele komst van een technieker. Waarom vraagt Telenet een telefoonnummer als ze willen dat wij hen contacteren. Ik bel NIET meer, want ik draai niet op voor hun onkunde.
Het probleem is hier begonnen toen men de modem is komen vervangen om de verdubbelde snelheden aan te kunnen.
Wel sinds die snelheidsverdubbeling heb ik meer met een halvering en nog verder eronder gezeten dan wat anders.
Als Telenet iets voorstelt zouden ze beter de nodige testen doen alvorens het in te voegen en de klanten niet met de problemen opzadelen.
Maar ja, de tactiek van Telenet is onderhand bekend.. veel beloven aan nieuwe klanten, Gratis aansluiting ,supersnel internet enzoverder.. maar eens klant, dat laat Telenet je in de kou staan.. want wat de reclame niet vermeld is dat: Dure Helpdekskosten, Onbekwame Techniekers (heb er eens eentje gehad die een uur op zijn laptop aan het gamen was terwijl hij wachtte tot de modem verbinding kreeg, hij is uiteindelijk weg gegaan en heeft me achtergelaten ZONDER verbinding), en een arrogante politiek wat betreft de antwoorden op je klachten (standaard brieven waaruit je kan opmaken dat je mails helemaal niet volledig gelezen worden). Opmerkingen worden gewoonweg genegeerd.
Neen.. ik heb ooit overal waar ik hulp ging bieden bij een PC instalatie altijd Telenet aangeprezen, maar dit is nu al een hele tijd niet meer het geval hoor, integendeel... ik wil de mensen niet met zulke problemen waarmee ik (en blijkbaar dus nog anderen) mee kampen, opzadelen.
Ga er dan weg zullen velen zeggen, dat is het net. ik heb geen telefoonaansluiting van Belgacom en toen ik contact met hen opnam kwam mij dit schandalig duur uit.. ook daar is de leuze Gratis Internetaansluiting dus ook helemaal niet de waarheid...
Het enige wat men blijkbaar kan doen is dus een klacht indienen bij Ombudsman Telecom (te vinden op de site van de federale overheid) en dan maar hopen dat Telenet eindelijk via hen eens luistert naar de noden van zijn klanten.
Laatst gewijzigd door Tarkus 01 nov 2006, 19:39, in totaal 3 gewijzigd.
Nog vergeten
Dit is mijn laatste meting:
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 1417 kbit/s or 177 kbyte/s
- Upload speed : 219 kbit/s or 27 kbyte/s
Wed Nov 1 2006 at 19:22:57 UTC+0100
Dit is mijn laatste meting:
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 1417 kbit/s or 177 kbyte/s
- Upload speed : 219 kbit/s or 27 kbyte/s
Wed Nov 1 2006 at 19:22:57 UTC+0100
Hierse zeveraar, mijn snelheid:
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 11857 kbit/s or 1482 kbyte/s
- Upload speed : 480 kbit/s or 60 kbyte/s
Sun Nov 12 2006 at 22:03:31 UTC+0100
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 11857 kbit/s or 1482 kbyte/s
- Upload speed : 480 kbit/s or 60 kbyte/s
Sun Nov 12 2006 at 22:03:31 UTC+0100
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 22:08
Your current download speed:
15082kbit/s
or
1885kbyte/s
Your current upload speed:
486kbit/s
or
61kbyte/s
en dees tijdens het downloaden van andere files om 22.25
toch raar dat ik er geen last van ondervind
en tommy ook ni
hmmmm I wonder
15082kbit/s
or
1885kbyte/s
Your current upload speed:
486kbit/s
or
61kbyte/s
en dees tijdens het downloaden van andere files om 22.25
toch raar dat ik er geen last van ondervind
en tommy ook ni
hmmmm I wonder
Laatst gewijzigd door Cpt. Ben Dover 12 nov 2006, 22:56, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 22:08
Tarkus schreef:heb er eens eentje gehad die een uur op zijn laptop aan het gamen was terwijl hij wachtte tot de modem verbinding kreeg, hij is uiteindelijk weg gegaan en heeft me achtergelaten ZONDER verbinding
en u verwacht dat die technieker zijn levensverhaal verteld terwijl hij op een telefoontje van de hd wacht?
of u gras afrijd?
het stof afdoet in uwe living?
der zen altijd ook mensen die op alles comentaar hebben...
Tarkus schreef:hij is uiteindelijk weg gegaan en heeft me achtergelaten ZONDER verbinding
die jongens die hangen vast aan een tijdschema ge kunt toch moeilijk verwachten dat als er een systeemprobleem is met de modems dat die jongen de hele dag bij u blijft terwijl hij der zelf niks aan kan doen...
eens die vaste tijd op is moet die tech wel vertrekken anders zijn er andere klanten die GEEN aansluiting krijgen...
tot hiertoe mijn 5cent
Ik ben er ook zeker van dat die tech uw telefoonnr heeft gevraagd en deze heeft doorgegeven naar zijn helpdesk voor u te contacteren als de lijn inorde was.
Misschien ook al eens aan gedacht als uw lijn inorde was dat drie weken later uw download limiet op was als ge 20gig porn hed gedownload.
de balle maat.
als ge ni content zijt der is nog altijd een inbellijntje van belgacom.
en week en ge zijt terug bij telenet
Misschien ook al eens aan gedacht als uw lijn inorde was dat drie weken later uw download limiet op was als ge 20gig porn hed gedownload.
de balle maat.
als ge ni content zijt der is nog altijd een inbellijntje van belgacom.
en week en ge zijt terug bij telenet
Ziehier mijn resultaten ..
Your current download speed:
19668kbit/s
or
2459kbyte/s
Your current upload speed:
481kbit/s
or
60kbyte/s
Expresnet turb! En deze snelheid haal ik constant, al 5 jaar lang .. Gans mn familie heeft internet van Telenet en moest er iets niet ok zijn, zou ik de eerste zijn die dat hoort, maar nee nog helemaal niets gehoord Maar goed, we kunnen niet allemaal evenveel geluk hebben met onze provider
Your current download speed:
19668kbit/s
or
2459kbyte/s
Your current upload speed:
481kbit/s
or
60kbyte/s
Expresnet turb! En deze snelheid haal ik constant, al 5 jaar lang .. Gans mn familie heeft internet van Telenet en moest er iets niet ok zijn, zou ik de eerste zijn die dat hoort, maar nee nog helemaal niets gehoord Maar goed, we kunnen niet allemaal evenveel geluk hebben met onze provider
- Autie
- Starter
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 11 nov 2006, 00:03
- Twitter: BVanheede
- Locatie: Ledegem
- Contacteer:
en hier de mijne:
Your current download speed:
19596kbit/s or 2450kbyte/s
Your current upload speed:
479kbit/s or 60kbyte/s
Eat this!
Your current download speed:
19596kbit/s or 2450kbyte/s
Your current upload speed:
479kbit/s or 60kbyte/s
Eat this!
You think Oedipus had a problem -- Adam was Eve's mother.
- deej
- Elite Poster
- Berichten: 3322
- Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
- Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Autie schreef:en hier de mijne:
Your current download speed:
19596kbit/s or 2450kbyte/s
Your current upload speed:
479kbit/s or 60kbyte/s
Eat this!
Volgens mij zit hier 4 of 5 keer dezelfde mens te posten. Hebben ze bij Telenet een interne mail rondgestuurd dat ge een € per reclamepost op Userbase krijgt?
- deej
- Elite Poster
- Berichten: 3322
- Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
- Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
dayvie schreef:LOL
maar om verder te gaan
heb ook nooit probleme gehad met mijn expresnet turbo
altijd tussen 1500 a 2000 kbytes/s
Tiens toch straf dat al die snelheidstests door mensen die net geregistreerd zijn worden gepost.
doen geen moeite om ne log te plaatsen.
allemaal turbo abbo's die even rap gaan
laat het ons zo stellen deej, we worden niet graag uitgescheten voor mensen die hun job niet zouden kunnen.
wij werken alle dage ons kloten af voor toch een goed product te gaan installeren bij de mensen....
greetz
allemaal turbo abbo's die even rap gaan
laat het ons zo stellen deej, we worden niet graag uitgescheten voor mensen die hun job niet zouden kunnen.
wij werken alle dage ons kloten af voor toch een goed product te gaan installeren bij de mensen....
greetz
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 22:08
Deej_1977 schreef:Tiens toch straf dat al die snelheidstests door mensen die net geregistreerd zijn worden gepost.
bedoelt ge daarmee da die mensen geen recht hebben op een mening?
of dat wij leugenaars zijn?
er zijn nu eenmaal mensen zijnde
tommytjen
CrAsHeRkE
Clercqie
Autie
dayvie
ikzelf
enz...
die der ietske meer van weten dan uzelf... wij proberen gewoon ons werk te verdedigen...
Cpt. Ben Dover schreef:Deej_1977 schreef:Tiens toch straf dat al die snelheidstests door mensen die net geregistreerd zijn worden gepost.
bedoelt ge daarmee da die mensen geen recht hebben op een mening?
of dat wij leugenaars zijn?
er zijn nu eenmaal mensen zijnde
tommytjen
CrAsHeRkE
Clercqie
Autie
dayvie
ikzelf
enz...
die der ietske meer van weten dan uzelf... wij proberen gewoon ons werk te verdedigen...
AMEN!!
- deej
- Elite Poster
- Berichten: 3322
- Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
- Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
CrAsHeRkE schreef:laat het ons zo stellen deej, we worden niet graag uitgescheten voor mensen die hun job niet zouden kunnen.
wij werken alle dage ons kloten af voor toch een goed product te gaan installeren bij de mensen....
100% begrijpelijk en zoals in elk bedrijf zullen er hele goede tussenzitten maar ook prutsers.
Als een klant lang problemen heeft en hij ziet geen enkele andere uitweg dan de ombudsdienst in te schakelen, dan is er ergens een probleem dat moet uitgezocht worden.
Echter, jullie "snelheidsspam" heeft nu net het omgekeerde effect hebben als jullie Telenet hiermee sympathieker willen maken... De EDPNetters / Dommelers / RDSL'ers kunnen dan evengoed met limietspam of uploadsnelheidspam kunnen beginnen.
De Tele2 approach van The_One & 320i zou de klant misschien veel verder helpen en Telenet in een positiever daglicht stellen.
ben het 100% met u eens deej, maar dan moet hem ons nog niet gaan veralgemenen.
dat is waar wij op inkomen.
hem moet inderdaad worden verder geholpen.
maar zoek maar eens een oplossing.
vind de zaken dat hem meld ook wel eigenaardig.
algemene kennis zegt hier toch wel dat de meeste gevallen is van het werkt of het werkt niet.
overvolle nodes heb ik zelf nog niet echt meegemaakt.
maar ben er zeker van dat bepaalde mensen dat hier nu ook aan het mee antwoorden zijn hier wel op verder kunnen ingaan.
nog een grote iets TARKUS waar woon je??
wil wel eens weten over welk kabelnetwerk het gaat
greetz
dat is waar wij op inkomen.
hem moet inderdaad worden verder geholpen.
maar zoek maar eens een oplossing.
vind de zaken dat hem meld ook wel eigenaardig.
algemene kennis zegt hier toch wel dat de meeste gevallen is van het werkt of het werkt niet.
overvolle nodes heb ik zelf nog niet echt meegemaakt.
maar ben er zeker van dat bepaalde mensen dat hier nu ook aan het mee antwoorden zijn hier wel op verder kunnen ingaan.
nog een grote iets TARKUS waar woon je??
wil wel eens weten over welk kabelnetwerk het gaat
greetz
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 22:08
Deej_1977 schreef:CrAsHeRkE schreef:laat het ons zo stellen deej, we worden niet graag uitgescheten voor mensen die hun job niet zouden kunnen.
wij werken alle dage ons kloten af voor toch een goed product te gaan installeren bij de mensen....
100% begrijpelijk en zoals in elk bedrijf zullen er hele goede tussenzitten maar ook prutsers.
Als een klant lang problemen heeft en hij ziet geen enkele andere uitweg dan de ombudsdienst in te schakelen, dan is er ergens een probleem dat moet uitgezocht worden.
Echter, jullie "snelheidsspam" heeft nu net het omgekeerde effect hebben als jullie Telenet hiermee sympathieker willen maken... De EDPNetters / Dommelers / RDSL'ers kunnen dan evengoed met limietspam of uploadsnelheidspam kunnen beginnen.
e Tele2 approach van The_One & 320i zou de klant misschien veel verder helpen en Telenet in een positiever daglicht stellen.
onze snelheidsspam komt door de traagheidsspam van de andere userbase users... hier word enkel maar gepost hoe traag telenet wel is... der mag ook wel eens gezegd worden dat het wel werkt...
kom kom kom kalm
ik lees al lang berichten op userbase, maar heb nooit mij ge registreerd
tot ik toch ff men mening wou zeggen tesamen met enkele collegas
zoals al was gezegt wij verdedigen alleen onze job
en zoals elke job zen er mensen die zich ermee op een zondagavond met plezier mee bezig houden om BIJ TE LEREN
en dan zijn er andere , jah... die jullie spijtig genoeg altijd over de vloer krijgen
ik lees al lang berichten op userbase, maar heb nooit mij ge registreerd
tot ik toch ff men mening wou zeggen tesamen met enkele collegas
zoals al was gezegt wij verdedigen alleen onze job
en zoals elke job zen er mensen die zich ermee op een zondagavond met plezier mee bezig houden om BIJ TE LEREN
en dan zijn er andere , jah... die jullie spijtig genoeg altijd over de vloer krijgen
- deej
- Elite Poster
- Berichten: 3322
- Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
- Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Cpt. Ben Dover schreef:onze snelheidsspam komt door de traagheidsspam van de andere userbase users... hier word enkel maar gepost hoe traag telenet wel is... der mag ook wel eens gezegd worden dat het wel werkt...
Ja en zo aggressief is dan ook the way to do it, zeker en vooral als Telenet medewerker.
Ik denk dat de meesten hier wel doorhebben dat Telenet het snelste is. D'er zijn er 2 die met snelheidsproblemen zitten die ik hier heb zien posten...
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 22:08
Deej_1977 schreef:Cpt. Ben Dover schreef:onze snelheidsspam komt door de traagheidsspam van de andere userbase users... hier word enkel maar gepost hoe traag telenet wel is... der mag ook wel eens gezegd worden dat het wel werkt...
Ja en zo aggressief is dan ook the way to do it, zeker en vooral als Telenet medewerker.
Ik denk dat de meesten hier wel doorhebben dat Telenet het snelste is. D'er zijn er 2 die met snelheidsproblemen zitten die ik hier heb zien posten...
soit ik ben gewoon agressief als het op MIJN werk aankomt...
telenet of elk ander werk dat ik al heb gehad als er mensen comentaar hebben zonder dat ze het hele verhaal kennen voel ik mij lichtelijk in het kruis getast...
-
- Starter
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 13 nov 2006, 10:37
Ik begrijp je frustratie en ik zou er ook zeker niet tevreden mee zijn... Maar om zo te blijven kappen op het enige zwarte schaap dat je al gezien hebt (de tech dus) vind ik toch een beetje overdreven... Zijn er al meerdere techs geweest? Je kan me niet wijsmaken dat het allemaal pipo's waren
-Het grote probleem is dat uw verbinding soms te traag is dat blijkt idd uit de meetingen... Heb je buren bij jouw in de straat die hetzelfde probleem hebben?
-Dan heb je het probleem dat je niet gehoord wordt ... Je hebt al talrijke mails gestuurd zonder response...
Wees gerust als je ze blijft spammen zal je vroeg of laat wel aan de beurt komen en dan waarschijnlijk zelfs een fixe schadevergoeding in de vorm van een aantal maanden gratis abbo krijgen...
Je bent al klant sinds 2000 ... Vergeet niet dat je jaren wel een goede verbinding had Het zal heus wel in orde komen...
BTW: Verhalen identiek van de jouw zal veeeeeel meer terug vinden bij de groep ADSL-gebruikers
-Het grote probleem is dat uw verbinding soms te traag is dat blijkt idd uit de meetingen... Heb je buren bij jouw in de straat die hetzelfde probleem hebben?
-Dan heb je het probleem dat je niet gehoord wordt ... Je hebt al talrijke mails gestuurd zonder response...
Wees gerust als je ze blijft spammen zal je vroeg of laat wel aan de beurt komen en dan waarschijnlijk zelfs een fixe schadevergoeding in de vorm van een aantal maanden gratis abbo krijgen...
Je bent al klant sinds 2000 ... Vergeet niet dat je jaren wel een goede verbinding had Het zal heus wel in orde komen...
BTW: Verhalen identiek van de jouw zal veeeeeel meer terug vinden bij de groep ADSL-gebruikers
- deej
- Elite Poster
- Berichten: 3322
- Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
- Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Cpt. Ben Dover schreef:telenet of elk ander werk dat ik al heb gehad als er mensen comentaar hebben zonder dat ze het hele verhaal kennen voel ik mij lichtelijk in het kruis getast...
Ik zeg niet dat je ongelijk kan hebben over dat in het kruis getast zijn. Alleen heb je het probleem dat jullie in je aggressieve reacties je het beeld van Telenet eerder negatief dan positief bewerkstelligt. Ik zie hier een hele hoop Telenet techniekers zwaar een klant aanvallen terwijl die klant - en andere klanten - wel voor jullie brood op de plank zorgt. Als een commerciële verantwoordelijke zoiets ziet beseft die waarschijnlijk dat dit not the way is om meer klanten te lokken. In de tijd dat al die techies hier zoveel gepost hadden hadden ze misschien al eens ten gronde naar het probleem van de klant kunnen kijken.
Wat mij betreft zal ik nu zeker nooit naar Telenet overstappen, want wie weet blaffen ze mij wel af als ik durf klagen over iets waarvoor ik betaal.
Nee geef mij dan maar de professionele mensen van EDPNet of de super gemotiveerde Tele2 posters hier, die vangen veel meer vliegen met hun honing dan jullie met je azijn.
Als Telenet klant altijd al goed behandeld geweest door Telenet. Eerst internet later telefonie en ondertussen ook digitale televisie.
Iedere keer heeft Telenet zich aan de afspraken gehouden. Wat ik enkel maar kan om juichen als klant, en neen ik werk niet voor Telenet wel in de social profit sector.
Ze bieden, naar mijn ervaring, een goed product aan tegen een veel goedkopere prijs dan Belgacom.
Nooit echt problemen ondervonden met mijn internet snelheid.
ISP Monitor
Speedtest (13/11/2006 18:14)
Provider: Telenet Belgium
Downstream: 8990 Kbps (1123,69 KB/s)
Upstream: 235 Kbps (29,43 KB/s)
Ping: 53 ms (0% Packet Loss)
Dus Telenet techniekers, er zijn ook nog tevreden klanten, die bestaan nog.
Iedere keer heeft Telenet zich aan de afspraken gehouden. Wat ik enkel maar kan om juichen als klant, en neen ik werk niet voor Telenet wel in de social profit sector.
Ze bieden, naar mijn ervaring, een goed product aan tegen een veel goedkopere prijs dan Belgacom.
Nooit echt problemen ondervonden met mijn internet snelheid.
ISP Monitor
Speedtest (13/11/2006 18:14)
Provider: Telenet Belgium
Downstream: 8990 Kbps (1123,69 KB/s)
Upstream: 235 Kbps (29,43 KB/s)
Ping: 53 ms (0% Packet Loss)
Dus Telenet techniekers, er zijn ook nog tevreden klanten, die bestaan nog.
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 22:08
idd sorry als het anders overkomt maar ik heb nogal wat moeite om men gevoelens te controlern
Wij komen misschien agressief over, zijnde met 5 techniekers gelijkertijd onze snelheden posten, om ff in de tegengestelde richting te blazen, maar hoe agressief komt Tarkus wel nie over ??
Dus als ik het goed begrijp mag een klant zo agressief mogelijk uit de hoek komen en wij moeten dat maar slikken ?? Ten eerste, niet te vergeten, dit is een forum, waar iedereen een eigen mening mag en moet neerzetten, ten tweede is dit na onze uren, en ten derde vond ik ons niet agressief overkomen maar soit !
Als je je elke dag voor iets inzet, als je elke dag bij zoveel mogelijk klanten met een goed gevoel wil vertrekken, dan doet het weldegelijk pijn als je ziet dat een mede-collega wordt afgezeikt door een klant die niet eens de reden kent van zijn tragere verbinding!
Hij kon dat ook op een andere manier verteld hebben, dan zouden wij mssn ook behulpzamer geweest zijn ipv hier steevast onze snelheden neer te poten Kijk Tarkus, jij bent zeker en vast bij de minderheid, en ik hoop dat het opgelost raakt !
Dus als ik het goed begrijp mag een klant zo agressief mogelijk uit de hoek komen en wij moeten dat maar slikken ?? Ten eerste, niet te vergeten, dit is een forum, waar iedereen een eigen mening mag en moet neerzetten, ten tweede is dit na onze uren, en ten derde vond ik ons niet agressief overkomen maar soit !
Als je je elke dag voor iets inzet, als je elke dag bij zoveel mogelijk klanten met een goed gevoel wil vertrekken, dan doet het weldegelijk pijn als je ziet dat een mede-collega wordt afgezeikt door een klant die niet eens de reden kent van zijn tragere verbinding!
Hij kon dat ook op een andere manier verteld hebben, dan zouden wij mssn ook behulpzamer geweest zijn ipv hier steevast onze snelheden neer te poten Kijk Tarkus, jij bent zeker en vast bij de minderheid, en ik hoop dat het opgelost raakt !
Deej_1977 schreef:Zambo schreef:en neen ik werk niet voor Telenet wel in de social profit sector.
OT maar ik hoop echt wel dat je de non-profit bedoelt .
Social-profit en de non-profit zijn identiek dezelfde sectoren. Met andere woorden ook wel de zachte sector genaamd en nu en dan eens in het nieuws met de witte woede.
expressnet zambo?
deftige snelheid
trouwens als ik het niet 'vergeet' doe ik altijd eens een speedtest
users.telenet.be/downloadtest
via mijn pc dat ik mee heb, en zeker en vast een modemtest dat er geen zwakke signalen zijn...
ik denk echt dat het alleenstaande gevallen zijn zoals al vermeld
ik zou echt weten wat voor een distributiekabel daar binnen komt
kzien al voor mij 50m vant straat, 5verdiepe omhoog
5x nieuwe stukken aangezet door ouderdom enz...
maar dan ebde slechte signalen, dan zou uw modem ook niet mogen fuctioneren, het werkt of het werkt niet
raar gevalleken dus
is dit probleem nu eigelijk al opgelost, want ik hoor er niets meer van
deftige snelheid
trouwens als ik het niet 'vergeet' doe ik altijd eens een speedtest
users.telenet.be/downloadtest
via mijn pc dat ik mee heb, en zeker en vast een modemtest dat er geen zwakke signalen zijn...
ik denk echt dat het alleenstaande gevallen zijn zoals al vermeld
ik zou echt weten wat voor een distributiekabel daar binnen komt
kzien al voor mij 50m vant straat, 5verdiepe omhoog
5x nieuwe stukken aangezet door ouderdom enz...
maar dan ebde slechte signalen, dan zou uw modem ook niet mogen fuctioneren, het werkt of het werkt niet
raar gevalleken dus
is dit probleem nu eigelijk al opgelost, want ik hoor er niets meer van
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Is toch maar raar zenne, die paar telenet-users die hier ineens komen posten hoe snel het wel niet gaat met telenet... Verdacht verdacht
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
selder schreef:Is toch maar raar zenne, die paar telenet-users die hier ineens komen posten hoe snel het wel niet gaat met telenet... Verdacht verdacht
Zal ik dan es ff tonen hoe Traag het bij mij gaat!
Rampzalig tussen 13.00 en 21.00u. Snelheden tussen de 30-50kb zijn dan zéker geen uitzondering maar een constante.
Maar ook "nu" nog steeds traag voor een TURBOabonnement!
Welkom bij Telenet in Gent.
ISP Monitor Speedtest (13/11/2006 23:48) / Provider: Telenet Belgium
Downstream: 853 Kbps (106,57 KB/s)
Upstream: 289 Kbps (36,16 KB/s)
Ping: 91 ms (0% Packet Loss)
Mijn piek ligt ongeveer op 450kb, mijn piek zou zeker vier maal hoger moeten liggen.