.be domeinnaam verdwenen

Plaats reactie
EdMeister
Starter Plus
Starter Plus

Sinds iets meer dan een jaar heb ik een GeekDSL abo bij RealROOT. Bij mijn registratie mocht ik na wat over en weer gemail naar de helpdesk een domeinnaam aanmaken bij CheapAss als deel van mijn abonnement.
Nu, iets meer dan een jaar later blijkt dat mijn domeinnaam in quarantaine gezet is! Ik heb zelfs geen verwittiging gekregen van Cheapass dat mijn domeinnaam ging vervallen (hij mocht natuurlijk zelfs niet vervallen aangezien hij deel uitmaakt van mijn i-net abonnement).
En op mijn tickets in de supportsite wordt tegenwoordig ook fantastisch snel gereageerd.
Enfin, weer een reden minder om nog langer bij RealDSL te blijven... tijd dat ik eens overweeg om te stoppen met betalen voor Cain zijn kapotte M5.
"Sir, we are surrounded." - "Excellent, we can attack in any direction!"
bjansens
Destiny
Destiny

EdMeister schreef:Sinds iets meer dan een jaar heb ik een GeekDSL abo bij RealROOT. Bij mijn registratie mocht ik na wat over en weer gemail naar de helpdesk een domeinnaam aanmaken bij CheapAss als deel van mijn abonnement.
Nu, iets meer dan een jaar later blijkt dat mijn domeinnaam in quarantaine gezet is! Ik heb zelfs geen verwittiging gekregen van Cheapass dat mijn domeinnaam ging vervallen (hij mocht natuurlijk zelfs niet vervallen aangezien hij deel uitmaakt van mijn i-net abonnement).
En op mijn tickets in de supportsite wordt tegenwoordig ook fantastisch snel gereageerd.
Enfin, weer een reden minder om nog langer bij RealDSL te blijven... tijd dat ik eens overweeg om te stoppen met betalen voor Cain zijn kapotte M5.
Kan je even het domein in pm doorgeven, dan haal ik dit uit quarantaine.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

EdMeister: als het dan uit quarantaine is, stel ik voor dat je het snel verhuist naar een andere registrar.
EdMeister
Starter Plus
Starter Plus

Alles opgelost ondertussen... blijkbaar heeft het meer effect om het hier te posten dan in het supportsysteem van RealDSL zelf. ;)
elldiablo
Pro Member
Pro Member

euh domein naam heb er nog niet eens van gehoord !!! waar kun je ene maken , en hoe kun je zeker zijn dat die gratis is !!
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
bjansens
Destiny
Destiny

EdMeister schreef:Alles opgelost ondertussen... blijkbaar heeft het meer effect om het hier te posten dan in het supportsysteem van RealDSL zelf. ;)
Ik zou het anders stellen: je mag blij zijn dat ik userbase lees en bereid ben af en toe es wat te helpen. Zowel ik, Ditch als Jonas hebben van in het begin gesteld dat userbase geen support-forum is, en dat wij normaal GEEN support leveren op userbase, en al helemaal niet in pm. Wij beschouwen userbase als officieus, en als je denkt userbase te gaan misbruiken als helpdesk zit je er ferm naast...
bjansens
Destiny
Destiny

BMaster schreef:EdMeister: als het dan uit quarantaine is, stel ik voor dat je het snel verhuist naar een andere registrar.
Grmbl. Wat er gebeurd is is dat bij het deleten van de onbetaalde domeinen van september per ongeluk die van de realdsl gebruikers mee gedelete zijn, wat normaalgezien niet gebeurt. Vergissingen gebeuren. Om dan ineens te suggereren van registrar te veranderen vind ik nogal sterk.
EdMeister
Starter Plus
Starter Plus

bjansens schreef:
EdMeister schreef:Alles opgelost ondertussen... blijkbaar heeft het meer effect om het hier te posten dan in het supportsysteem van RealDSL zelf. ;)
Ik zou het anders stellen: je mag blij zijn dat ik userbase lees en bereid ben af en toe es wat te helpen. Zowel ik, Ditch als Jonas hebben van in het begin gesteld dat userbase geen support-forum is, en dat wij normaal GEEN support leveren op userbase, en al helemaal niet in pm. Wij beschouwen userbase als officieus, en als je denkt userbase te gaan misbruiken als helpdesk zit je er ferm naast...
Ik stel gewoon vast dat er geen respons komt op de tickets die ik aanmaak in het RealROOT support portaal (VBI-861827 aangemaakt op 25/10/06), maar wel als ik er publiek melding van maak.
In een normale situatie zou het nooit zo ver mogen komen dat ik hier moet komen klagen.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster

bjansens schreef:...Vergissingen gebeuren...
Daar heeft u 100% gelijk in! Maar ik denk dat ik niet de enige ben die denkt dat bij RealDSL net het tegenovergestelde waar is: het gebeurt soms dat er eens iets juist loopt...
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

bjansens schreef:
BMaster schreef:EdMeister: als het dan uit quarantaine is, stel ik voor dat je het snel verhuist naar een andere registrar.
Grmbl. Wat er gebeurd is is dat bij het deleten van de onbetaalde domeinen van september per ongeluk die van de realdsl gebruikers mee gedelete zijn, wat normaalgezien niet gebeurt. Vergissingen gebeuren. Om dan ineens te suggereren van registrar te veranderen vind ik nogal sterk.
Inderdaad, naar andere registrar overschakelen vind ik ook wat snel.
Shit happens af en toe.
Ben programmeur, vandaar :-D
BMaster
Elite Poster
Elite Poster

Shit happens ja, maar per ongeluk domeinnamen deleten kan voor mij niet door de beugel.
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Troost u ik heb het ook aan de hand gehad zelfs bij een registrar die enkel webtoestanden doet.
Ik merkte het toch mijn mail het niet meer deed ...
De registrar bood zijn excuses aan.
Maar als het nog eens gebeurt dan zal ik een andere nemen.
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”