Problemen met GMAIL ?

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Heb de laatste tijd problemen met GMAIL.
Nieuwsbrieven krijg ik plots niet meer en sommige mails komen niet door (het is uit onverachte bron, dus ik weet dat ze me een mail hebben gestuurd en ze hebben geen foutbericht gekregen).

Zijn er nog met deze problemen ?

Nu gebruik ik deze mail voor bijna alles, dus is dit wel een probleem voor mij.
Kan natuurlijk een ander adres gebruiken, maar dan moet ik iedereen verwittigen dt ik een nieuw heb.

Weet er soms ook of er zo iets bestaan als een ontvangs en/of leesbevestiging in GMAIL. Zo weet ik dat mijn berichten tenminste aankomen, want daar zijn blijkbaar ook problemen.
d-fens
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

Gmail is ook mijn enige vorm van e-mail, ik ondervind toch geen problemen, ontvang nog steeds alle nieuwsbrieven, controleer wel regelmatig mijn spam-folder.
elrocco
Plus Member
Plus Member

Als je Gmail alleen webbased gebruikt, heb ik nog geen mogelijkheid gevonden om een leesbevestiging te verzenden.
Indien je Gmail in combinatie met een emailclient gebruikt, kan je leesbevestiging ervan gebruiken; die wordt meegestuurd vanuit het programma.
Ik hoor al enkelen denken, waarom zou je in Gods naam een emailclient gebruiken, wanneer je 2.7GB aan ruimte op het web ter beschikking hebt.
Ik gebruik de combinatie: laat de berichten in outlook binnenkomen, maar laat een copie archiveren in Gmail. Zo hoef ik op geen enkele manier m'n berichten te bewaren op m'n harde schijf, geniet ik wel van bijvoorbeeld de leesbevestiging, de layout-instellingen van m'n emailclient (die webbased daar toch niet aan kan tippen) en kan ik wel nog steeds, op gelijk welke plaats op aarde met internetverbinding, terug gaan zoeken in de mails die ik al die tijd heb ontvangen...vooral aan dat laatste hecht ik dan veel belang...

Hopelijk ben je hiermee een beetje wijzer.
Een Gmail fan!

Elrocco 8)
ban
Pro Member
Pro Member

hmmm, ik heb sinds vandaag ook serieus problemen met gmail.

maar ik begin te twijfelen of het wel aan gmail ligt, want in mijn oude IE6 werkt hij prima (wel wat traag)
in mijn (geupgrade) firefox 2 werkt hij tot nu toe helemaal niet over de verbinding op het werk (skynet business denk ik, achter een ISA).
maar deze morgen werkte FF2 wel ok via mijn edpnet.

heel vreemd.
elrocco
Plus Member
Plus Member

Problemen met Gmail heb ik niet.
Vandaag nog nieuwe emailaccountjes gaan installeren en testen, waarbij ik van (mijn)Gmail en naar (mijn)Gmail accounts verstuur, en binnen de 6 seconden was alles bij de geadresseerde...
Toch eens andere instellingen nagaan, stel ik voor...

Elrocco 8)
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Alles is nu blijkbaar opgelost.
Weet ook niet wat het probleem was.
ban
Pro Member
Pro Member

dietervanb schreef:Alles is nu blijkbaar opgelost.
Weet ook niet wat het probleem was.

same here ... vreeemd
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”