![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
Hoe of waar kan ik die afstand hier bij mij te weten komen? (Bij mij staat ie op 2.2Mbps.)outline schreef:ik heb een huis gekocht hé en mijn afstand is Afstand tot de lokale wijkcentrale: 2374 meter welk lijntje zou ik krijgen een 6mbit of minder?? en ik woon in hasselt dan en allemaal oude mense in die wijkis wel handig dan hé
Ja, en dat werkt van GEEN kantenKoerskemel schreef:Via de website van edpnet kan je een afstandsmeting doen.
Voici de linkADSL-afstandscheck
Koerskemel,
idd werkt sinds kort niet meer.Robinvv schreef:Ja, en dat werkt van GEEN kantenKoerskemel schreef:Via de website van edpnet kan je een afstandsmeting doen.
Koerskemel,
Bij mij stond er een schoon vraagteken=> ?
pm me je telefoonnummer en ik zal zien of je meer kan krijgen en het ineens aanpassen ook indien mogelijkseppe schreef:Hoe of waar kan ik die afstand hier bij mij te weten komen? (Bij mij staat ie op 2.2Mbps.)outline schreef:ik heb een huis gekocht hé en mijn afstand is Afstand tot de lokale wijkcentrale: 2374 meter welk lijntje zou ik krijgen een 6mbit of minder?? en ik woon in hasselt dan en allemaal oude mense in die wijkis wel handig dan hé
Werkt nog steeds prima voor mij. Ik zit nog steeds op 2600m en op een 6mbps profiel.BCuser schreef:idd werkt sinds kort niet meer.Robinvv schreef:Ja, en dat werkt van GEEN kantenKoerskemel schreef:Via de website van edpnet kan je een afstandsmeting doen.
Koerskemel,
Bij mij stond er een schoon vraagteken=> ?