ervaringen zone 059?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Kurt Breezer
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Ik verhuis begin januari naar Oostende, en zou graag even weten hoe het daar zit. Dus mensen uit Oostende, laat es weten wat jullie van dommel vinden! Thanks :wink:
Afbeelding
Praetorian
Premium Member
Premium Member

ik zit in zone 050, die route via Kortrijk blijkbaar ( ip***.silver1.kortrijk2.schedom-europe.net )
Als je van Oostende bent waarschijnlijk ook zeker? Ik heb alles behalve klagen. Slechts 1 dagen minder dan 400 kbs gehaald. Dat was 1 middag
Kurt Breezer
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Praetorian schreef:ik zit in zone 050, die route via Kortrijk blijkbaar ( ip***.silver1.kortrijk2.schedom-europe.net )
Als je van Oostende bent waarschijnlijk ook zeker? Ik heb alles behalve klagen. Slechts 1 dagen minder dan 400 kbs gehaald. Dat was 1 middag
dank u wel :wink:
Afbeelding
eldiablo
Pro Member
Pro Member

zone 056 hier, ook route via kortrijk, snelheid is zeer stabiel hier, pings zijn ook in orde, slechts heel af en toe eens een snelheidsdropje, maar het noemen niet waard eigenlijk.
Zeker een aanrader dus

greetz
Kurt Breezer
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Ik had eens een mailtje gestuurd.
Geachte,

Dit is Kortrijk of Brugge.

Met vriendelijke groeten,
Meilleures salutations,
Best regards,

dommel.com services
Misschien nog mensen die op de router van Brugge zitten, laat jullie eens horen :P
Afbeelding
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Kurt Breezer schreef:Ik had eens een mailtje gestuurd.
Geachte,

Meilleures salutations,
Best regards,

dommel.com services
Misschien nog mensen die op de router van Brugge zitten, laat jullie eens horen :P

Kurt Breezer mijn schoonouders zitten in Brugge ( Sint-Andries ) op het Dommel netwerk en zoals we van Dommel gewend zijn 8) 8) 8) NIKS te klagen daar.ALTYD boven de 400kbs :lol: :lol:
Praetorian
Premium Member
Premium Member

Kurt Breezer schreef:Ik had eens een mailtje gestuurd.
Geachte,

Meilleures salutations,
Best regards,

dommel.com services
tiens. Ik ben van Brugge en zit op de Kortrijkse router :? eens contact opnemen met die mannen
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”