... / nevermind..mijn fout..Topic closed ! \

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gesloten
brechtvm
Member
Member

hey

hieronder mijn recentste "ergernis" mbt skynet

ik heb dus een adsl go lijntje (10gig dl-limiet per maand)
ik zit nu op smallband..Dit leek me raar, dus keek ik naar mijn verbindingstijden..
daar zie ik staan dat ik iets meer dan 6gb verbruikt heb...
als ik dan naar mijn volumemeter kijk zie ik die op 10gig staan ?
(normaal gezien is de verbindings-tijden-meter het meest betrouwbaar volgens mij)

Dus stuur ik een mailtje naar belgacom met de vraag of het mogelijk is om mijn account eens na te kijken, want dat er vermoedelijk een intern foutje gebeurd is..(vrijdag vorige week)

dan krijg ik dinsdag telefoon om 16:10..(op mn gsm)
ik kon deze telefoon echter niet aannemen doordat ik les heb...

dus bellen ze maar naar mn thuisadres, waar mn moeder opneemt..
Ze leggen haar dus uit dat het probleem geen foutje is, maar dat alles wel degelijk klopt..
ik heb deze maand idd 6 giga gedownload..maar doordat ik vorige maand over mn limiet ging, gooien ze alles wat ik vorige maand boven de 10giga gedownload heb, nu gewoon extra bij mn huidige download (van oktober dus)

schematisch :
verbruikt volume deze maand + teveel aan download vorige maand (boven de 10gb) = volume van deze maand

ik vond het nogal een rare uitleg (ook omdat mn moeder zei dat mn router niet langer dan 24u mocht opstaan volgens hen?!)..dus bel ik vandaag (daarnet) terug...

deze mevrouw bevestigd dat er gewoon wat extra gigs van vorige maand bij mn huidige download gegooid zijn...

(btw: schriftelijk kreeg ik nooit reactie)

nu mijn vraag : KAN DIT ZOMAAR ????

(ik denk eraan over te stappen naar dommel...)
Laatst gewijzigd door brechtvm 26 okt 2006, 13:52, in totaal 1 gewijzigd.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

stuur uw login eens per pm, ik zal eens kijken
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
chrisvdp
Starter
Starter

Kan het zijn dat je vorige maand op de laatste dag bv 5GB hebt afgehaald en dat je een disconnect hebt gehad op de eerste van deze maand ?

Want dan staat uw gedownload volume bij de vorige maand als je kijkt naar de verbindingstijden (omdat je inlogde tijdens de vorige maand) maar het volume is bijgeteld bij deze maand (omdat je disconnecte tijdens deze maand)
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

chrisvdp schreef:Kan het zijn dat je vorige maand op de laatste dag bv 5GB hebt afgehaald en dat je een disconnect hebt gehad op de eerste van deze maand ?

Want dan staat uw gedownload volume bij de vorige maand als je kijkt naar de verbindingstijden (omdat je inlogde tijdens de vorige maand) maar het volume is bijgeteld bij deze maand (omdat je disconnecte tijdens deze maand)

ik dacht ook in die richting maar wil het eens nakijken.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
brechtvm
Member
Member

[img]..hier%20stond%20een%20screenshot..[/img]

chrisvdp schreef:Kan het zijn dat je vorige maand op de laatste dag bv 5GB hebt afgehaald en dat je een disconnect hebt gehad op de eerste van deze maand ?

nee, dit had ik een paar maand geleden voor :p
vandaar, daar let ik nu op :)
dus dit is zeker niet gebeurd :)
Laatst gewijzigd door brechtvm 26 okt 2006, 14:20, in totaal 1 gewijzigd.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

nee, dit had ik een paar maand geleden voor :p
vandaar, daar let ik nu op :)
dus dit is zeker niet gebeurd :)

je hebt op 30 september om 17h50 een verbinding gemaakt en 6,27 GB gedownloadt gedurende 23h24 minuten en op 1/10 heb je om 18h08 terug verbinding gemaakt dus de verbinding is even verbroken geweest.
ik denk dat al voldoende zegt.
brechtvm
Member
Member

hollebollegijs schreef:je hebt op 30 september om 17h50 een verbinding gemaakt en 6,27 GB gedownloadt gedurende 23h24 minuten en op 1/10 heb je om 18h08 terug verbinding gemaakt dus de verbinding is even verbroken geweest.
ik denk dat al voldoende zegt.

Code: Selecteer alles

30/09/2006 17:50:34          23h 24m 44s          105.969 Kb          6.570.232 Kb          ADSL

... dju... je hebt gelijk.. mn excuses voor het misverstand...

andere vraag : Is het mogelijk om kostenloos over te stappen van skynet naar provider X ?
Laatst gewijzigd door brechtvm 26 okt 2006, 13:46, in totaal 1 gewijzigd.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Hij zal gedacht hebben dat september 31 dagen telde zeker? :)
brechtvm
Member
Member

meon schreef:Hij zal gedacht hebben dat september 31 dagen telde zeker? :)

mja srry :P :oops:
big mistake van mijn kant...
mn excuses daarvoor
brechtvm
Member
Member

Close Topic Aub :oops:
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

haha, hilarisch ... uw screenshot is ook wel kei-neig :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Vergissen is menselijk :lol:
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Vergissen is inderdaad menselijk