Datalimiet!

ro0tz
Member
Member

flakey schreef: Enkel vanuit jou superieuriteitsgevoel zie je beperkingen in mensen die een andere weg in hun leven gekozen hebben.
En vooral... ik bash graag arrogante nulletjes :wink:
Ik kan begrijpen dat minder begaafde mensen zich moeten amuseren met de simpele dingen des levens :-D
Enjoy!
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Laat het hier niet ontsporen en toon respect voor andere mensen. Als je niet akkoord gaat met wat er geschreven is, verdedig dan uw standpunt, zonder de andere persoon aan te vallen (dat getuigt trouwens van onkunde om zijn standpunt te weerleggen).

Hou het netjes a.u.b.
Valleyman
Starter Plus
Starter Plus

Eerst en vooral dank aan NuKeM om de heren wat in te toomen.
Ik vrees dat ik het middelbaar al even gepasseerd ben.

Nu als graduaatstudent hebben ze je waarschijnlijk nooit vertelt dat je het merendeel van informatica niet uit je boeken of je leerkrachten hun mond haalt.
Daarbij vind ik je houding zeer irritant en het feit dat er een moderator tussen beide moet komen is wel de grootste afgang die je op een forum kan bereiken.
Proficiat daarvoor.

Het is zoals mijn naamgenoot Praetorian zegt,geef mij sluitende bewijzen en ik trek met plezier mijn woorden terug maar begin geen agressie te tonen vanachter je computertje want daar bereik je niets mee.

Ik verdedig trouwens geen bedrijf aangezien RealDSL een product is,verdedig ik een product.
Een product dat een geweldige innovatie teweegbrengt inzake datalimieten en zoals elke innovatie een hele hoop tegenslag te verwerken krijgt.
In tegenstelling tot de meesten hier juich ik deze liever toe dan ze af te breken want iemand moet vernieuwen en Belgacom of Telenet zullen het blijkbaar niet zijn.
Iedereen klaagt over limieten maar als een provider iets probeerd en twerkt ni direct is het ook niet goed,ga dan achter je tv toestel zitten en surf wat over teletekst,dat werkt al jaren perfect.
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Valleyman schreef:Nu als graduaatstudent hebben ze je waarschijnlijk nooit vertelt dat je het merendeel van informatica niet uit je boeken of je leerkrachten hun mond haalt.
Daarbij vind ik je houding zeer irritant en het feit dat er een moderator tussen beide moet komen is wel de grootste afgang die je op een forum kan bereiken.
Proficiat daarvoor.
Je hebt de post van NuKeM niet begrepen denk ik.
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

En voor ik het vergeet, blijf ook on-topic. Een propere discussie over de verschillende onderwijsniveaus kan, maar niet hier (daar zijn andere sub-fora voor).
Valleyman
Starter Plus
Starter Plus

Ik begrijp die post heel goed en toch begint u mij weer aan te vallen?

zoals ik dus al zei : Ik verdedig trouwens geen bedrijf aangezien RealDSL een product is,verdedig ik een product.
Een product dat een geweldige innovatie teweegbrengt inzake datalimieten en zoals elke innovatie een hele hoop tegenslag te verwerken krijgt.
In tegenstelling tot de meesten hier juich ik deze liever toe dan ze af te breken want iemand moet vernieuwen en Belgacom of Telenet zullen het blijkbaar niet zijn.
Iedereen klaagt over limieten maar als een provider iets probeerd en twerkt ni direct is het ook niet goed,ga dan achter je tv toestel zitten en surf wat over teletekst,dat werkt al jaren perfect.

Gelieve hier minstens op te reageren als je me gaat aanvallen.
Daar komen we verder mee :-D
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Dat mijn topic zo lang ging duren :? ...
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
deej
Elite Poster
Elite Poster

Valleyman schreef:Ik begrijp die post heel goed en toch begint u mij weer aan te vallen?
Ik val je niet aan. Ik duid er gewoon op dat je zegt akkoord te zijn met NuKeM's post over respect voor andere mensen en dan rustig verder basht over afgang en andere mensen nog wat verder kleineert...
Valleyman
Starter Plus
Starter Plus

Als dat bashen was denk ik dat jij al veel gebasht bent in je leven :-D
deej
Elite Poster
Elite Poster

Valleyman schreef:Als dat bashen was denk ik dat jij al veel gebasht bent in je leven :-D
Nee hoor, vind het gewoon zielig dat je denkt dat de mod je gelijk gaf, that's all.
Maverick
Plus Member
Plus Member

yeah, fight, fight.

Wanneer?

:-D :P
The box said: 'install on Windows XP, Vista or better'. So I installed it on Linux.
deej
Elite Poster
Elite Poster

Maverick schreef:yeah, fight, fight.

Wanneer?

:-D :P
Aan de schoolpoort om 16u00. Breng je camino mee. En je weet het hé Mav, low pings only ;-).
Maverick
Plus Member
Plus Member

[quote="Deej_1977] En je weet het hé Mav, low pings only ;-).[/quote]

Sorry voor de taalverandering, maar.....

Ok Deej, i'm not scared anymore.

:roll:
The box said: 'install on Windows XP, Vista or better'. So I installed it on Linux.
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”