MODEM OPEN!! VoIP instellingen veranderen!!!

Plaats reactie
deepBlue
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 20 dec 2005, 22:59

Nu dat elke TELE2 All in klant eindelijk in z'n eigen modem kan geraken(Klik hier), laten we meteen maar wat ervaringen uitwisselen over tweaks en instellingen.

Ik heb de volgende vraag:

Aangezien de SpeedTouch 716 voorzien is van 2 verschillende VoIP poorten, zou ik graag poort 1 standaard op TELE2 laten en de tweede poort instellen op een andere VoIP dienst zoals VoipBuster.
Dit heb ik geprobeerd en is ook gelukt maar aangezien beide diensten aparte instellingen hebben bij 'Expert Configure' kan ik er altijd maar één werkend krijgen.

Nu is mijn vraag of je voor beide poorten aparte instellingen kunnen bepaald worden bij de 'Expert Configure'??

Iemand hiervoor een oplossing???


:eek:
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Voor zover ik weet dienen die instellingen om een 2e lijn (bvb. fax) in te kunnen stellen... En meestal ga je dan bij 1 provider zitten eh.
deepBlue
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 20 dec 2005, 22:59

meon schreef:Voor zover ik weet dienen die instellingen om een 2e lijn (bvb. fax) in te kunnen stellen... En meestal ga je dan bij 1 provider zitten eh.


Inderdaad, maar dat hoeft zeker niet altijd het geval te zijn. Ik herinner me nog dat bij een ZyXEL 2602 WL modem die ook 2 VoIP poorten heeft elk van deze poorten volledig onafhankelijk ingesteld kunnen worden. Ik hoop dat bij een firmware update dit wordt verholpen of misschien weet iemand hoe je het nu al werkend krijgt? :???:

:eek:
usertje
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 okt 2006, 17:39

ja zou ik ook graag willen, maar lukt mij ook (nog) niet.
hopelijk een snel antwoord, reeds een update uitgevoerd?
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Dit was geldig bij de firmware versie 5.3.3.5 op de ST716, dus niet de nieuwere versies ;-)
karelg
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 21 aug 2006, 09:32

deepBlue schreef:Nu dat elke TELE2 All in klant eindelijk in z'n eigen modem kan geraken(
das zever e, is allang veranderd ze met de nieuwe firmware & nieuwe 706 modemrouters
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

@karelg: Check startpost datum, toen was die uitspraak wel nog geldig.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”