Your current download speed:
305kbit/s
or
38kbyte/s
Your current upload speed:
22kbit/s
or
3kbyte/s
is niet direct in orde dat

Wat zijn normaal de snelheden bij dommel?kaise1 schreef:Is idd minder zone 056...
1286kbit/s
or
161kbyte/s Your current upload speed:
178kbit/s
or
22kbyte/s
Ik heb dommel vanaf gisteren, en kben heel content ervan!BBB schreef:Wat zijn normaal de snelheden bij dommel?kaise1 schreef:Is idd minder zone 056...
1286kbit/s
or
178kbit/s
or
22kbyte/s
want 161 kB/s is toch ook niet veel voor 4Mbit ...
(ik zou graag willen overschakelen naar dommel, maar ik zou toch wel rond de 350kB/s of meer kunnen geraken)
Net een testje gedaan hier op userbaseblidi schreef:Zopas nieuw testje gedaan.
Lijkt opnieuw normaal.
download : 2816 kbit/s
upload : 282 kbit/s
BBB: Ik kom van skynet en moet eerlijk toegeven dat de snelheid daar toch hoger was dan bij dommel. (3100 tot 3300 kbit/s)
Ik zit op 3143 meter van de centrale.
En is deze snelheid dan stabiel, of zijn er regelmatig periodes dat het een pak minder is? (bijv.: een dag of 2 tegen 25 of 50kB/s)blidi schreef:Ik kom van skynet en moet eerlijk toegeven dat de snelheid daar toch hoger was dan bij dommel. (3100 tot 3300 kbit/s)
ik kom van tn, en behalve realdsl is dit de eerste isp op deze lijn. Ik heb tot nu toe altijd, en ik zeg duidelijk altijd, 4 mbit volledig plain aangehouden zonder enige vertraging, op vandaag na dan. Ik heb de laatste 3 maand geen seconde trager inet gehad.BBB schreef:En is deze snelheid dan stabiel, of zijn er regelmatig periodes dat het een pak minder is? (bijv.: een dag of 2 tegen 25 of 50kB/s)blidi schreef:Ik kom van skynet en moet eerlijk toegeven dat de snelheid daar toch hoger was dan bij dommel. (3100 tot 3300 kbit/s)
Is het mogelijk om bijv. een uur of 2 deze snelheid (lees: +/-280kB/s) aan te houden?
Snelheden ong zoals dat van patje, ik zit op een 3.3 Mbit profiel (5.6 km van central) en haal gemiddeld 320 K en tja stabiel.. in de 8 maanden ik bij dommel ben zijn er toch bepaalde periodes geweest waar het wat minder stabiel liep, niet overdreven hoorBBB schreef:Wat zijn normaal de snelheden bij dommel?kaise1 schreef:Is idd minder zone 056...
1286kbit/s
or
178kbit/s
or
22kbyte/s
want 161 kB/s is toch ook niet veel voor 4Mbit ...
(ik zou graag willen overschakelen naar dommel, maar ik zou toch wel rond de 350kB/s of meer kunnen geraken)
Vreemd.Robinvv schreef:daarstraks was het héél even minder.
voor de rest geen last van.
Ebay is altijd een van de tragere sites geweest, maar gisteravond was er met geen mogelijkheid op te geraken. Door die DOS attack dus.kbraeken schreef:ik merk wel dat de ebay site nog altijd zeer slecht bereikbaar is, maar dat heeft waarschijnlijk niets met dommel te maken (?)