- Maximum download snelheid : 6144 kbps
Maximum upload snelheid : 640 kbps
1 GB/ maand dataverkeer inbegrepen, 0,25 Eurocent per extra GB, maximum 100 Gb.
Dynamisch IP adres
Onbeperkt aantal aansluibare PC's
1 mailbox 65 MB + 3 aliassen + webmail
Antivirus en Antispam
Uw adsl-trafiek verbruikt tussen 0u00 middernacht en 07u00 's morgens telt slechts voor 50% mee.
€ 29,49 / maand
Zonder preselectie 1616, bedraagt de abonnementsbijdrage + 5 €
Extra emailbox, €0,25.
Belgian Telecom 100 Gb
Belgian Telecom
- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 60 keer
Lijkt mij koppelverkoop.
Lijkt mij niet veel soeps. Telefonie met voorselectie en dure tarieven overdag en naar niet Belgacom relateerde lijnen.
Wanneer wordt ADSL2+ nu eindelijk door Belgacom vrijgegeven? Zodat de ADSL snelheden omhoog kunnen. Oei, verkeerde opmerking op de verkeerde topic.
Wanneer wordt ADSL2+ nu eindelijk door Belgacom vrijgegeven? Zodat de ADSL snelheden omhoog kunnen. Oei, verkeerde opmerking op de verkeerde topic.
- alfadude
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 7 keer
Niet meer.The Hog schreef:Behalve de limiet van 60GB bij EDPNET. Was dit geen vroeger geen 100GB
Vroeger kon je vragen om naar 100GB limiet te worden gezet maar volgens verschillende collega's van mij doen ze dat niet meer en sturen ze een mailtje terug waarin staat dat er maar 60GB in het abbo is inbegrepen en dat meer absoluut niet mogelijk is.
Spijtig.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
- svermassen
- Elite Poster
Tja, das juist.wietje schreef:doet tele2 toch ook? korting bij gebruik van pre-selectiesvermassen schreef:Lijkt mij koppelverkoop.
Maar ik probeer nu eens Scarlet ONE.
Beter een VOIP of VoDSL proberen...
Scheelt toch altijd...
- svermassen
- Elite Poster
Is 60 GB niet genoeg ???alfadude schreef:Niet meer.The Hog schreef:Behalve de limiet van 60GB bij EDPNET. Was dit geen vroeger geen 100GB
Vroeger kon je vragen om naar 100GB limiet te worden gezet maar volgens verschillende collega's van mij doen ze dat niet meer en sturen ze een mailtje terug waarin staat dat er maar 60GB in het abbo is inbegrepen en dat meer absoluut niet mogelijk is.
Spijtig.
Dat men met 10 GB niet toekomt op een maand kan ik begrijpen.
Maar 60 GB ...
Toch niet voor WebTV of P2P.svermassen schreef:Is 60 GB niet genoeg ???alfadude schreef:Niet meer.The Hog schreef:Behalve de limiet van 60GB bij EDPNET. Was dit geen vroeger geen 100GB
Spijtig.
Dat men met 10 GB niet toekomt op een maand kan ik begrijpen.
Maar 60 GB ...
- GeertAki
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Dit is géén koppelverkoop, want je kan het ene ook zonder het andere nemen. Koppelverkoop is wanneer je de preselectie er zou moeten bij nemen. (Bijvoorbeeld een sleutel-op-de-deur-firma die hun huizen enkel willen bouwen op bouwgronden die ze zelf verkopen en dat je de bouwgrond niet apart kan aankopen)svermassen schreef:Lijkt mij koppelverkoop.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Dit is enkel bij de abbonementen voor bedrijven, en die kosten 95,53€/maand. (Site is niet echt 100% duidelijk daarover, maar kijk maar bij ADSL Extra. Ook de voorwaarden zijn niet in het Nederlands beschikbaar.)prodata schreef:grote voordeel is wel dat je fixed IP hebt he
Dat mag je eens goedkoper zoeken...
Op de website van EDPNET staat :alfadude schreef:Niet meer.The Hog schreef:Behalve de limiet van 60GB bij EDPNET. Was dit geen vroeger geen 100GB
Spijtig.
Is dit dan geen 80 GB in totaal ?20 GB trafiek per maand inbegrepen
- Automatische facturatie van extra trafiek: €0,25 per begonnen GB tot 60 GB
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Nope je hebt er 20 en je mag nog eens 40 bijdownloaden.The Hog schreef:Op de website van EDPNET staat :Is dit dan geen 80 GB in totaal ?20 GB trafiek per maand inbegrepen
- Automatische facturatie van extra trafiek: €0,25 per begonnen GB tot 60 GB
-
- Starter Plus
Hoezo dure tarieven ? BT is goedkoper dan BGC !!!Zambo schreef:Lijkt mij niet veel soeps. Telefonie met voorselectie en dure tarieven overdag en naar niet Belgacom relateerde lijnen.
Bedragen in Eurocent :
BGC piek : 5.2
BGC Dal : 2.6
BGC connectiekost : 5.2
BGC piek Telenet/Versatel : 11.21
BGC dal Telenet/Verstatel : 5.1
BGC connectiekost Telenet/Versatel : 7.7
BT piek : 2.39
BT dal : 1.85
BT connectiekost : 4.0
BT piek Telenet : 8.99
BT dal Telenet : 5.0
BT connectiekost Telenet : 6.9
Mijns inziens zijn alle deze bedragen bij BT lager dan bij BGC.
Indien je kiest voor BGC happy time en dit vergelijkt met BT Freedom
Bellen tijdens de week tss 19h en 08h, op feestdagen en in het weekend : gratis
Bellen tss 08 en 19h :
BGC vaste lijn gesprekskost : 30
BT vaste lijn gesprekskost : 27
BGC Telenet/Versatel gesprekskost : 85.9 !!!
BT Telenet : 6.9 connectiekost + 8.99 / min
Voor die 85.9 cent bij BGC kan je bij BT voor 8min 47 sec naar Telenet bellen. Enkel wanneer je langer belt wordt het duurder.
En voor ik het vergeet, als je test-aankoopabonnee bent, krijg je 5% korting op je facturen !!!
-
- Starter Plus
Idd, maar voor 54.24 (59.24 zonder preselectie) kan dmv nachtsurfen theoretisch 199GB downloaden.Svekke schreef:Phu, waarom zou je daar 42€ voor 50 GB betalen als het bij Dommel 10€ goedkoper kan...?
Ja oke, de snelheid, maar die 6Mbps haalt niet iedereen.