Verhuiskosten :-(

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
icecooly
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 okt 2006, 16:44

Ik sta binnenkort voor een verhuis en blijkbaar zou het me 66 euro kosten om mijn vaste telefoonlijn van Belgacom te verhuizen naar mijn toekomstig adres... Dit terwijl er al kabels en stekkerdozen zijn en men dus gewoon de verhuis op afstand kan regelen!

Het lijkt me dan een stuk goedkoper om gewoon mijn oude lijn op te zeggen en na de verhuis gewoon weer een nieuwe te laten openen want dan kan het ineens allemaal gratis en krijg je er nog een aantal maanden cadeau bij :roll:

Wat zou nu de beste oplossing zijn om mijn verhuis te regelen ? Of is het misschien beter dat ik mijn oude lijn gewoon opzeg en voor een andere provider kies (zoals tele2 / telenet) of zit ik dan nog steeds met een hoop kosten? En kan ik mijn dsl abonnement dan nog gebruiken of moet ik daar ook overschakelen ? :???:
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

icecooly schreef:Ik sta binnenkort voor een verhuis en blijkbaar zou het me 66 euro kosten om mijn vaste telefoonlijn van Belgacom te verhuizen naar mijn toekomstig adres... Dit terwijl er al kabels en stekkerdozen zijn en men dus gewoon de verhuis op afstand kan regelen!

Het lijkt me dan een stuk goedkoper om gewoon mijn oude lijn op te zeggen en na de verhuis gewoon weer een nieuwe te laten openen want dan kan het ineens allemaal gratis en krijg je er nog een aantal maanden cadeau bij :roll:

Wat zou nu de beste oplossing zijn om mijn verhuis te regelen ? Of is het misschien beter dat ik mijn oude lijn gewoon opzeg en voor een andere provider kies (zoals tele2 / telenet) of zit ik dan nog steeds met een hoop kosten? En kan ik mijn dsl abonnement dan nog gebruiken of moet ik daar ook overschakelen ? :???:

Momenteel loopt er een actie!!! Gratis verhuis van uw lijn, ga naar de belgacom winkel en laat daar alles invullen
ik verhuis ook op het einde van de maand en ze zeiden me dat het gratis is :-D 2 maand abonnement gratis telefoon abo :wink:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
icecooly
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 okt 2006, 16:44

patje schreef:Momenteel loopt er een actie!!! Gratis verhuis van uw lijn, ga naar de belgacom winkel en laat daar alles invullen
ik verhuis ook op het einde van de maand en ze zeiden me dat het gratis is :-D 2 maand abonnement gratis telefoon abo :wink:


Zal het morgen zeker gaan navragen! Op hun site zie ik er in elk geval niks van tenzij je verhuist en je neemt een nieuw jaarabonnement, dus als je nog geen klant bent dacht ik ? Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

icecooly schreef:
patje schreef:Momenteel loopt er een actie!!! Gratis verhuis van uw lijn, ga naar de belgacom winkel en laat daar alles invullen
ik verhuis ook op het einde van de maand en ze zeiden me dat het gratis is :-D 2 maand abonnement gratis telefoon abo :wink:


Zal het morgen zeker gaan navragen! Op hun site zie ik er in elk geval niks van tenzij je verhuist en je neemt een nieuw jaarabonnement, dus als je nog geen klant bent dacht ik ? Alvast bedankt.

Wel ja in de belgacom winkel zeiden ze mij dat de verhuis van mijn lijn gratis is, van mij moeten ze wel nog een nieuwe stekkerdoos komen plaatsen in de living

dit vond ik op de Belgacom site:

http://www.belgacom.be/private/hbsres/j ... ine_online
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

installatie bij verhuis is volledig gratis !!!! - geen kosten dus.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Tinner
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 sep 2006, 09:34

Icecooly

PM me je gegevens en ik regel je verhuis ...

Wat ik nodig heb :

telefoonnummer
nieuw adres
contactnummer
datum van verhuis
en eventueel de naam van de persoon die voor je op dat adres woonde ...

en dit ondere de promo-voorwaarden natuurlijk
They mostly come at night ... mostly ...
icecooly
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 okt 2006, 16:44

't is in orde gekomen :-D

Ben naar de Belgacom winkel geweest en 't is in orde gebracht zonder kosten! :-D was inderdaad een promotie volgens die bediende.

Mercikes aan iedereen da gereageerd heeft he! :wink:
piggybags.net
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 nov 2006, 19:05
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Het ergste aan verhuizen vind'k persoonlijk dat telenet haar sleuren overal laat hangen. Aangezien het mijnen brol nie is, gooi'k die gewoon letterlijk door't raam dus eh! Nozems!
www.piggybags.net - Bags that fit your oink! Designer notebook bags and sleeves
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

piggybags.net schreef:Het ergste aan verhuizen vind'k persoonlijk dat telenet haar sleuren overal laat hangen. Aangezien het mijnen brol nie is, gooi'k die gewoon letterlijk door't raam dus eh! Nozems!
Straffe tabak, je uitdrukkingen...

Hier nog een schot in de roos, uit een andere reply...
piggybags.net schreef:waarna ze moeten bekkenen dat ze toch fout zaten .. Be aware!!

Doet mij denken aan de kraai die hare kaas liet vallen, omdat zij haar bek te ver open zet. :lol:
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

piggybags.net schreef:Het ergste aan verhuizen vind'k persoonlijk dat telenet haar sleuren overal laat hangen. Aangezien het mijnen brol nie is, gooi'k die gewoon letterlijk door't raam dus eh! Nozems!

Ik ben sinds vorige zaterdag ook verhuist, hier in de garage hangen ook nog toestellen aan de muur van telenet van de vorige bewoners... ben ook van plan alles in de vuilbak te werpen als ze het niet komen halen van telenet!
of mag ik dat niet? (ze moeten er toch voor zorgen dat ze die toestellen komen weghalen bij de mensen)
(ik heb Belgacom)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”