Belgacom adviseert klant om digitale tv op te zeggen

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

ieder mag een mening hier hebben, zolang die maar op een fatsoenlijke manier uitgedrukt is. Dan nu even mijn persoonlijke mening.

kijk, ik kan de meeste hier goed begrijpen dat ze een sneller internetverbinding willen enz, maar ge moet het eenmaal doen met de dingen die er zijn. Dat is niet alleen in de telecomsector zo. dat is zo met alles. En klagen en zagen zal niet helpen. Dat je dit niet goed vindt, is je volste recht natuurlijk.

:-D Trouwens toch een kleine opmerking : het aandeel van BGC doet het goed er wordt aangeraden om dit te kopen. En weet je waarom ; omdat Belgacom investeert in snellere netwerken. Kijk maar eens in HLN van vandaag.

Das toch een beetje grappig, niet! Als je dan kijkt naar al die opmerkingen hier op het forum
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster

Heel riscant om aandelen te kopen van Belgacom. Er is de opdracht gegeven om de local loop vrij te geven en de prijzen aan te passen dacht ik zo. Dat gaat toch nog een extra verlies in centen en markt aandeel met zich meebrengen zodat ze wel verplicht zijn te investeren in snellere technieken al was het maar om te compenseren voor hun verlies. Zolang de analisten met alles rekening houden en belgacom beter presteert dan hun verwachtingen zou het interessant zijn. Maar ik meen nog iets in de lucht te zien hangen van de EC uit ivm concurrentie. Zal het is effe moeten opzoeken.

Als je zelf aandelen hebt van belgacom is het ook altijd voordelig om te verkondigen dat ze gaan stijgen he :)
Please help, looking for a way to get rich and fast
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

En altijd die belachelijke vergelijkingen die zo aan het haar zijn getrokken en dan de reacties daarop, mensenlief toch. Ik vraag mij echt af wie hier het "kinneke" in wezen is.
Kinnekes zijn mensen die lopen te klagen en zagen over allerlei extra's en verbeteringen die ze graag willen hebben, zonder dat ze het geduld kunnen opbrengen om er gewoon op te wachten. Het is niet omdat ADSL2+ bestaat, dat het daarom ineens logisch is dat het op de markt gegooid wordt. Gezaag en geklaag gaat dat niet versnellen of vertragen, het heeft dus ook weinig zin. Als je het dan een keer zegt, best, maar om vervolgens bij elke post over Belgacom weer van leer te trekken tegen de mensen die wel voorstander zijn van Belgacom, om hun eigen persoonlijke motieven, dat is totaal ongepast. En ja, dan spreek ik inderdaad van 'kinnekes'. Kinnekes die maar alles afbreken omdat ze niet kunnen krijgen waar ze over zagen. Want kinnekes, die doen dat ook.
Silence
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 3 keer

BungaMan schreef:Heel riscant om aandelen te kopen van Belgacom. Er is de opdracht gegeven om de local loop vrij te geven en de prijzen aan te passen dacht ik zo. Dat gaat toch nog een extra verlies in centen en markt aandeel met zich meebrengen zodat ze wel verplicht zijn te investeren in snellere technieken al was het maar om te compenseren voor hun verlies. Zolang de analisten met alles rekening houden en belgacom beter presteert dan hun verwachtingen zou het interessant zijn. Maar ik meen nog iets in de lucht te zien hangen van de EC uit ivm concurrentie. Zal het is effe moeten opzoeken.
In "De Tijd" stond een tijd terug een artikel dat de europese commisaris voor ict-beleid belgie hekelde inzake breedbandtarieven, vertraging van de ontwikkeling van breedband, etc.

Ik geloof dat ze in maart vorig jaar tegen Belgie een inbreukprocedure hebben gestart. Ik ben daar zelf tamelijk zeker van. Ben haar naam kwijt maar die opperde ook voor de opsplitsing van Belgacom in 2 bedrijven, een voor infrastructuur en een voor diensten. Geloof dat men in GB ook de dominante speler (BT ?) structureel hebben opgesplitst en daar heel goeie ervaring rond hadden.

En hollebollegijs, dank u voor de tip maar ik denk dat ik mijn geld niet in risicokapitaal ga steken. Zeker niet als HLN als bron van... :wink:
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”