Wie is er wél tevreden over TELE2 All In?

d-fens
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 dec 2005, 21:24
Contacteer:

Omdat ik ook de tevreden mensen een kans wil geven hun gekozen product te promoten zou ik willen vragen dat hier enkel de mensen reageren die wél tevreden zijn over aanvraag, installatie, overstap, snelheid, telefoonkwaliteit en stabiliteit van TELE2 All In.

Ik wil gewoon weten of ik vrienden kan aanraden deze formule te kiezen boven het andere alternatief, nl. "Belgacom Discovery Line + Dommel ADSL netconnect + digitelbox".
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ik ben heel tevreden dat ik overgestapt ben van T2 All in naar "Belgacom Discovery Line + Dommel ADSL netconnect + digitelbox"
dicamillo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 06 jul 2005, 12:36

Ik ben zeer tevreden over TELE2 ALLIN, buiten de eerste maand nog nooit problemen gehad.
Hornet
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:54
Locatie: Aalter

dicamillo schreef:Ik ben zeer tevreden over TELE2 ALLIN, buiten de eerste maand nog nooit problemen gehad.

Idem hier!! :-)
Geef Buzze!!!
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Aansluiting: rampzalig
Eerste 4 maanden: apocalypse!! zowel telefoon + internet

Huidige situatie: internet werkt super, volle 4Mbit & vooral stabiel ! Telefoon werkt echt nog niet zoals het moet (mensen verstaan me gewoon niet) , maar ik gebruik dat toch bijna niet dus ja niet zo erg ...

Internet: 9/10
Telefoon: 3/10
Helpdesk: 2/10 !!!
320i & The One: 10/10 !! :wink:
Gebruikersavatar
mws
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 25 aug 2005, 22:58
Locatie: Limburg

Eerste 2 maanden wel problemen gehad. Nu werkt alles vrij normaal.
Internet +- 350 kb/s en telefoon voor +- 95% in orde.
Alles bij elkaar toch een aanrader vind ik.
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

spacekiek schreef:Aansluiting: rampzalig
Eerste 4 maanden: apocalypse!! zowel telefoon + internet

Huidige situatie: internet werkt super, volle 4Mbit & vooral stabiel ! Telefoon werkt echt nog niet zoals het moet (mensen verstaan me gewoon niet) , maar ik gebruik dat toch bijna niet dus ja niet zo erg ...

Internet: 9/10
Telefoon: 3/10
Helpdesk: 2/10 !!!
320i & The One: 10/10 !! :wink:


Thanks, we doen ons best hé

Ikzelf ben tevreden erover, en wat telefonie betreft, stuur mij of 320i effe je gegevens via PB, kunnen we eens kijken wat er gaande is.

Mvg,
Afbeelding
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

In grote mate hetzelfde als Spacekiek hier :

Aansluiting : ok, geen probleem (logisch : ik deed het zelf, de techneut heeft hooguit de stroomplug van de 716 mogen insteken)

Eerste 3 maanden : zucht. Vreselijk. Problemen tussen mid-januari en half mei.

Huidige situatie: internet werkt perfect, snelheid is eerder 3.3 als 4mbps, maar is stabiel en probleemloos.
Telefoon : heeft langer geduurd, maar werkt sinds ruwweg juni zoal het hoort, dat wil zeggen : goede kwaliteit om op het even welk moment van de dag, ook in de piekuren.

Internet: 8/10
Telefoon: 7/10 (ik hoor nog steeds een kwaliteitsverschil met een gewone lijn, maar de lijn is wel degelijk goed en betrouwbaar)
Helpdesk: 5/10 (veel onzin, veel "we werken er aan", maar toch 2 mensen die na enkele maanden zich de boel ernstig hebben aangetrokken.)
Prijs/prestatie : onklopbaar. (pre-31 december 2005 ..... :twisted: )

320i & The One: nice guys.
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

(2 km van centrale)
in den beginne:

aansluiting OK
internet : 75% 3 à 3.3 Mbps , 25% 1.5 Mbps
telefoon : matige kwaliteit, soms uitvallen.

tegenwoordig:

internet : 80% 1 à 1.5 Mbps , 20% 2.5 à 3.3 Mbps
telefoon : redelijk goede kwaliteit, geen uitvallen
Maar dankzij de unlimited toch nog tevreden (als deze ooit wegvalt...?)
Nog wel geen netwerkswitch gehad...wordt dat beter ?

320i & The One en ook Tele2tech : nice guys


Mijn vader:
(+4km van centrale)

in den beginne: niets

na 6 maanden en switchen van kabel en paarkes in versch. kaskes door Belgacom :

internet : 0.8 Mbps (op profiel 1.1mbps down gezet wegens altijd sync verlies)
telefoon : redelijk goede kwaliteit, soms uitvallen

toch nog tevreden, (hij komt van telefoonmodemsnelheid) , maar of dat gaat blijven ...?

320i & The One : nice guys
teki
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 jan 2006, 13:26

1 jaar versatel, een jaar Tele2 allin. Daarvoor een jaar Skynet gehad, daarvoor 6 jaar telenet. Tussendoor ook nog op een andere locatie tiscali dat scarlet is geworden, en adsl2fit die failliet zijn gegaan.

Al 2 jaar geen noemenswaardige problemen. Een sporadische disconnect die niet langer dan 2-3 uur duurt. En dat heeft elke provider. Vaak is het dan nog een provinciaal probleem bij de apparatuur waar elke provider last van heeft.

Met versatel altijd 1mbit gehad, bij Tele2 in het begin snachts 300, overdag rond de 100 a 150kb. Ik heb maar 1 prioriteit: Volume en stabiliteit.

Ik ben geen downloader, ik heb dat puur professioneel en qua ontspanning nodig. Ik verbruik dan ook maar een 50-75gb/maand download, en zo'n 40gb upload. De upload van 512kbit is het grootste pluspunt. De download van 5mbit is goed meegenomen. Die is nu constant. 52kb/up, 500kb/down. Altijd, 24/24 7/7.

Ik gebruik geen telefoon, bel nooit naar helpdesks, heb geen extra services nodig, geen webspace, geen email, geen ondersteuning, dat is allemaal extern geregeld hier.

BV: Dat er hier 2 mensen van Tele2 zitten die concrete problemen snel opgelost krijgen, zo'n "service" is voor mij perfect. Meer heb ik niet nodig. Een vraag, die mensen weten waarover het gaat, en een concreet antwoord.

Zolang de voorwaarden van Tele2 hetzelfde blijven, en de stabiliteit en de snelheid blijft hetzelfde, blijf ik bij Tele2. Als Tele2 overschakeld naar 10gb+ 1€/gb schakel ik direct over naar Dommel.

Concreet is tele2 de beste provider die ik ook heb gehad. Hoewel ik absoluut niet in het plaatje pas van de gewone user die wat websites bezoekt.
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 maa 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Zeer tevreden gebruiker hier.

Bij Telenet gezeten sinds het begin, maar snelheid boeide me uiteindelijk minder dan bewegingsvrijheid dus ben ik overgeschakeld naar een discovery line en Allways More unlimited. Dit werkte perfect, ik was best tevreden met m'n onbeperkte 1mbit lijntje.

Toen kwam de Tele2-All-In formule. Ik had me meteen in november ingeschreven. Een half jaar later (!!) had ik het product ook effectief in huis.

Ik kan je vertellen, het is serieus de moeite dat je kunt doen en laten wat je wilt op het net, tegen een deftige snelheid. Toegegeven, ik zie niet zo vaak 420KB/s voorbij flitsen, maar meestal is het een steady 350, wat ook best lekker is. Tijdens piekuren valt het nog wel eens naar beneden en moet ik het stellen tussen de 100 en de 200. Maar nog steeds, geen probleem. Het is in het begin even wennen en afkicken van de telenet snelheden, maar eens je het gewoon bent dat een pagina er een secondje langer over doet om te laden, is het echt geen probleem meer.

In combinatie met en payserverke (Giganews unlimited), een deftig usenet index (newzbin) en een serverke dat automatisch de newzbin clicks opvangt (Sabnzbd), deze download, repareert (met enkel de benodigde pars te downloaden), unzipt en in een folderke plaatst...

*komt even op adem*

... kan het niet meer stuk. Ik heb al een paar jaar geen kabel tv meer. Ik volg alles op de voet recht uit de states en alles in HD. Laat ze hier maar aanmodderen met hun "digitale televisie" (denk er even de airquotes bij), ik kijk lekker in 720p en 1080i naar Battlestar Galactica :)


Dit is natuurlijk allemaal goed en wel voor de oudere abonees, de nieuwere vangen sinds januari natuurlijk bot en zitten opgezadeld met de typisch belgische datalimieten. Hetgeen natuurlijk het hele pakket zwaar in waarde doet afnemen, als je het mij vraagt. Persoonlijk zou ik het niet nemen. De enige redeeming quality van Tele2 WAS het ECHT ongelimiteerde internet. Maar mooie liedjes duren niet lang.

Oh, en de telefoon? Die is zelfs niet aangesloten :)
Wimmm
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 okt 2006, 17:06

Ok, na veel omwegen heb ik terug ADSL synchronisatie, ik overwoog weg te gaan bij tele2 maar heb besloten toch te blijven.
Nu hoef ik de telenetaccount niet meer te plunderen van mijn vriendin :)
Ik haal nu terug vlot snelheden van 4Mbps.

Waar ik al heel lang voor belde is nu opgelost in 5 werkdagen dankzij de doortastendheid van The_One.

Waarvoor duizendmaal dank,

Wim

Seeing the choice!
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

Dat er hier 2 mensen van Tele2 zitten die concrete problemen snel opgelost krijgen, zo'n "service" is voor mij perfect. Meer heb ik niet nodig. Een vraag, die mensen weten waarover het gaat, en een concreet antwoord.


Dat is voor jou geen probleem, maar voor heel wat andere mensen wel. De 2 van Tele2 doen dit ook maar enkel vrijwillig. Als zij hier verdwijnen, zijn we weer overgeleverd aan de grillen van de Tele2 helpdesk.

Sinds ik overgeschakeld ben naar het nieuwe netwerk ben ik ook tevreden: zeer goede snelheid. Telefoon is OK.

Enkel zeer ontevreden over de helpdesk.
En over het feit dat wanneer ik de router dien te resetten ik telkens de configuratie mag herdoen. Ik wil dus nog steeds volledige toegang tot mijn router.
Aaivieke
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 okt 2006, 13:29
Locatie: Affligem

Dit is leuk :-D

Het is eens iets anders dan de verschillende problemen te lezen. Thanks voor de leuke noot en eventjes ter info ik ben ook een medewerker zei het wel voor de administratieve dienst.

thxie en dikke plus voor The-One en 320i
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Aaivieke schreef:Dit is leuk :-D

Het is eens iets anders dan de verschillende problemen te lezen. Thanks voor de leuke noot en eventjes ter info ik ben ook een medewerker zei het wel voor de administratieve dienst.

thxie en dikke plus voor The-One en 320i


Thanks Aaivieke :)
Afbeelding
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

ben ook een medewerker


Dàt hadden we al door... :lol:
Gebruikersavatar
Torpens
Member
Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 jan 2006, 08:39

No probs hier, alles werkt naar behoren ;-)
Alleen probs gehad in't begin, maar ik denk dat alle vroege vogels dit hadden. Blijkt ondertussen opgelost te zijn voor de nieuwkomers.
T2m
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:32

Ik kan zeggen dat we intern ook heel blij zijn met de activiteiten hier van onze medewerkers 320 en One. De setup van dit project levert mooie resultaten op. En even vermelden dat deze twee het volledig uit interesse doen, meestal in hun pauze of na (en voor) de officiële werkuren. We leren er daarnaast ook heel wat uit en kunnen onze officiële helpdesk zo ook op een andere manier aansturen.

Ik doe alleszins m'n best dit project levend te houden. Dat zal zijn zolang we er meer positiefs uithalen dan negatiefs. Het is waarschijnlijk overbodig te zeggen dat dit forum sommige mensen vrij nerveus maakt, maar zolang de kritische noot een kritische noot blijft en niet resulteert in scheldpartijen of neigt naar laster is er geen enkel probleem om dit soort support te blijven geven. Van zolang ook de workload het normale werk niet in het gedrang brengt. Daarnaast mogen 320 en One er ook steeds op eigen initiatief de brui aan geven natuurlijk...

Alleszins veel respect voor onze twee werkers!


--------
T2 Marketing
Aaivieke
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 okt 2006, 13:29
Locatie: Affligem

Graag gedaan The-One :wink: het mag gezegd worden he

Ik zal maar van ja knikken zeker Poekie :P
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

Daarnaast mogen 320 en One er ook steeds op eigen initiatief de brui aan geven natuurlijk...


Liever niet! :wink:
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Met tele2 is alles goed, als het werkt... Als het niet werkt, dat is pas een ravage. Van de helpdesk moet je echt niet te veel verwachten, zij beantwoorden enkel de telefoon maar kunnen niet echt veel informatie geven. Dit is geen kritiek op die mensen, zij kunnen er niets aan doen dat hun werkgever geen open communicatie voert.

Voorts heb ik enkel lang moeten wachten op de oplevering, en sinds de oplevering enkel last gehad occassioneel met dubieuze firmware upgrades, maar dat probleem was vlug verholpen ;) Over hun service op dat gebied, de stabiliteit en de kwaliteit van de VoIP ben ik uitermate tevreden.

Nu wel hopen dat mijn probleem eens opgelost geraakt... 3 dagen wachten zonder nieuws te kunnen krijgen is toch wel iets té lang.... Zeker als je enkel maar te horen krijgt 'ze zijn er mee bezig', 'het is gemeld', 'even geduld', 'geen idee wanneer het opgelost gaat zijn'. Vooral dat laatste is uitermate irritant... Het belet dat je je eigen planning aanpast aan de storing, zodat je alsnog je werk gedaan krijgt...
Aaivieke
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 okt 2006, 13:29
Locatie: Affligem

Je hebt er geen last van, je ziet me toch niet zitten :-)
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Err... Ik heb er wel last van, want ik kan nu al drie dagen mijn klanten geen dienstverlening bieden. Dat vinden ze niet leuk. Ik moet voorts een derde betalen om de tijd dat ik normaal monitor over te nemen. Ik mag hopen dat u ginds niet werkt? Het zou getuigen van weinig verantwoordelijkheidszin als U zo klanten te woord staat met die mentaliteit.
d-fens
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 dec 2005, 21:24
Contacteer:

Goendi schreef:Err... Ik heb er wel last van, want ik kan nu al drie dagen mijn klanten geen dienstverlening bieden. Dat vinden ze niet leuk. Ik moet voorts een derde betalen om de tijd dat ik normaal monitor over te nemen. Ik mag hopen dat u ginds niet werkt? Het zou getuigen van weinig verantwoordelijkheidszin als U zo klanten te woord staat met die mentaliteit.

Bedoeling van deze thread is mensen te laten spreken die wél tevreden zijn over TELE2 All In. Klachtentopics bestaan er al genoeg, ik stel voor dat je daar je dada doet.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Bedoeling van deze thread is mensen te laten spreken die wél tevreden zijn over TELE2 All In. Klachtentopics bestaan er al genoeg, ik stel voor dat je daar je dada doet.


Zoals ik zei: "Over hun service op dat gebied, de stabiliteit en de kwaliteit van de VoIP ben ik uitermate tevreden. ".

Deze topic is om te vragen wie er tevreden is over Tele2. Wel, ik BEN tevreden. Ik zet er enkel bij dat er ook MINDERE dingen aan de dienst zijn. Dat lijkt me een normale manier van een product evalueren.
T2m
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:32

Een gebalanceerd antwoord is altijd welkom uiteraard. We weten dat er klanten zijn die tevreden zijn - die horen we meestal niet, en tenslotte zijn er in vergelijking met ons totale klantenbestand héél weinig klanten die problemen hebben.

Want inderdaad, we geven toe, we zijn door een dal geweest doordat we de planningen met de uitbreidingen van het netwerk (na de lancering van All In) hadden onderschat, maar intussen zijn de meeste problemen die daardoor ontstonden opgelost. Rest nog dat het een waarachtige rush geweest is om dat allemaal klaar te krijgen, intussen ligt de focus op de exemplarische problemen die opduiken.

Laat er nog ruimte zijn voor een laatste suggestie: we hebben op dit moment een goed oog op de support die gegeven wordt. Als er desondanks iemand is die te maken krijgt met een overspannen helpdesk-medewerker, of regelrecht twijfelt aan de oprechtheid van de meldingen die deze mensen doen, dan horen we graag alle details, met naam, toenaam, uren,... en dan doen wij steekproeven om alles te checken.

Alleszins bedankt voor de vele positieve reacties. Dit forum is een extra kanaal dat ons bewijst dat we op dit moment grote inspanningen doen én dat die ook hun vruchten afwerpen.
correctie: <b>ex</b>-T2m...
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik heb eigenlijk amper last gehad van de overschakeling... Eventjes firmware probs, en dat was vlot opgelost. Tele2 is ook heel stabiel, nergens problemen.

Wat wel minpunt is voor mij is de communicatie door de helpdesk... Je krijgt bitter weinig relevante info. Verder als cliche's zoals 'ze zijn er mee bezig' en 'er wordt aan gewerkt', en dergelijke meer krijg je niet te horen... Doorschakelen kan blijkbaar niet, informatie inwinnen evenmin. Zo in het ongewisse gelaten worden als je telefonisch contact opneemt is verre van leuk, maar kan simpel opgelost worden door de medewerkers meer informatie te laten vrijgeven... Zo weet een klant tenminste wanneer hij geholpen zal zijn, en niet wanneer hij niet geholpen is...

En dat is op niemand persoonlijk bedoeld, ze zijn allemaal beleefd, vriendelijk en correct. Ik verwijt het management van Tele2 bovenvernoemde, NIET de medewerkers :)
SimplePPC
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 jun 2006, 14:03

Na een beetje een woelige periode en nadat men zo vriendelijk was om de laatste firmware voor de 716 Speedtouch hier beschikbaar te maken ben ik een tevreden mens.

Enige probleem dat nog rest is het volgende

1) Soms is de telefoon in SLOW-MOTION spreken zegt mijn vriendin

2) Soms valt de telefoon uit, hoor je een klik van de modem en de Inet connectie valt ook effe weg..
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

1) Soms is de telefoon in SLOW-MOTION spreken zegt mijn vriendin


Dit is nog altijd een probleem bij tele2 dat niet opgelost is blijkt het, alsook uitval en dergelijke

2) Soms valt de telefoon uit, hoor je een klik van de modem en de Inet connectie valt ook effe weg..


Dat is de om de 24 uren disconnect/reconnect die ze toepassen, vind ik toch spijtig dat dit niet langer (of nooit) is...
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

SplinterByte schreef:
1) Soms is de telefoon in SLOW-MOTION spreken zegt mijn vriendin


Dit is nog altijd een probleem bij tele2 dat niet opgelost is blijkt het, alsook uitval en dergelijke

2) Soms valt de telefoon uit, hoor je een klik van de modem en de Inet connectie valt ook effe weg..


Dat is de om de 24 uren disconnect/reconnect die ze toepassen, vind ik toch spijtig dat dit niet langer (of nooit) is...


Die disconnect gebeurde bij mij altijd rond 12:00 's nachts, dus ik heb/had er nooit last van. Moet toch mogelijk zijn om dit algemmen te laten gebeuren op momenten waar de gemiddelde klant meer aan de telefoon hangt ?
Gebruikersavatar
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 03 apr 2004, 14:27

kaween schreef:Moet toch mogelijk zijn om dit algemmen te laten gebeuren op momenten waar de gemiddelde klant meer aan de telefoon hangt ?

... niet meer aan de telefoon hangt, bedoel je toch?
Rudolf
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 14 okt 2006, 16:04
Locatie: Regio 02

Hier is een tevreden klant van tele2 allin.
In de beginperiode (begin 2006) waren er regelmatig netwerkuitvallen, maardit is al een tijd geleden. Telefoon werkt prima en de snelheid is bevredigend (tussen 370 en 420).


Krekkie schreef:
kaween schreef:Moet toch mogelijk zijn om dit algemmen te laten gebeuren op momenten waar de gemiddelde klant meer aan de telefoon hangt ?

... niet meer aan de telefoon hangt, bedoel je toch?


Het moment van de 24h connect/disconnect kun je zelf bepalen. Dit is het moment wanneer je modem de laatste keer werd gereset.
pluppie
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 apr 2004, 12:12

Hier ook een HEEL tevreden klant (ook pré 2006 :P )
In de eerste paar maanden was het idd soms huilen met de pet op, de laatste maanden gaat het beter en beter. Nu haal ik ook stabiele snelheden van 3Mbit.
Enkel de telefoon is af en toe een klein probleem.
De helpdesk is wel idd een groot probleem, maar gelukkig nog niet veel nodig gehad.
Mijn conclusie: prijs/kwaliteit 10/10 (en geen limiet :-) )
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Rudolf schreef:Hier is een tevreden klant van tele2 allin.
In de beginperiode (begin 2006) waren er regelmatig netwerkuitvallen, maardit is al een tijd geleden. Telefoon werkt prima en de snelheid is bevredigend (tussen 370 en 420).


Krekkie schreef:
kaween schreef:Moet toch mogelijk zijn om dit algemmen te laten gebeuren op momenten waar de gemiddelde klant meer aan de telefoon hangt ?

... niet meer aan de telefoon hangt, bedoel je toch?


Het moment van de 24h connect/disconnect kun je zelf bepalen. Dit is het moment wanneer je modem de laatste keer werd gereset.


... klinkt logisch en dat *dacht* ik ook, maar dat blijkt bij mij niet te kloppen. Ook Tele2 daar eens over gebeld, en daar vertelde men mij dat dit *niet* zo is. Ik heb het daarna ook geprobeerd : modem disconnect om 18:00, gevolgd door een disconnect rond 24:00 uur. En da's nog steeds zo, iedere dag.
Rudolf
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 14 okt 2006, 16:04
Locatie: Regio 02

Dan moet er bij jou nog andere reden zijn voor de disconnect.

Ik heb naar mijn weten maar 1 disconnect per dag en dat komt overeen met het resettijdstip van mijn modem.
De stroom was eens uitgevallen om 17h15 en toen kreeg ik steeds de disconnect om 17h15, wat niet plezant is. Ik heb dan simpelweg mijn modem gereset om 5h 's ochtends en nu krijg ik de disconnect om 5h. Meestal bel of surf ik niet om 5h, dus voor mij geen probleem.
teki
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 jan 2006, 13:26

Hmm ik had die disconnects vroeger ook, maar sinds de overstap naar bruo is dat bij mij afgelopen. Je hoort em ook niet meer klikken.

Ik heb wel nooit de officiële Tele2 firmware op men routers gehad. Steeds eigen configuratie en/of 'gehackte' firmwares.

Type: PPPoE
Uptime: 12 days, 15:40:53
d-fens
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 dec 2005, 21:24
Contacteer:

Kunnen we on-topic blijven aub?
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

@teki

Dit is interesant!
Ik heb ook een eigen firmware maar zit nog op BROBA (PPPoA)

Tegen dat het bij mij ook mogelijk is via BRUO (PPPoE) te verbinden en het zoals bij jou niet meer uitvalt... zal ik een heel stukje meer tevreden zijn !

Nu maar afwachten...

PS: je kijkt toch bij "Internet Services" en niet bij "DSL Connection" voor die uptime he?
timesbold
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 nov 2006, 16:33

T2m schreef:Want inderdaad, we geven toe, we zijn door een dal geweest doordat we de planningen met de uitbreidingen van het netwerk (na de lancering van All In) hadden onderschat, maar intussen zijn de meeste problemen die daardoor ontstonden opgelost. Rest nog dat het een waarachtige rush geweest is om dat allemaal klaar te krijgen, intussen ligt de focus op de exemplarische problemen die opduiken.


Mijn reactie staat hier niet in de juiste rubriek, maar ik wou echt even reageren op bovenstaande quote.

Je moet dan maar met zo'n exemplarisch probleem zitten hé. Ik merk niet echt dat de focus bij Tele2 op het oplossen van mijn probleem ligt (3 weken geen internet, intussen geen telefoon, m.a.w. geen (=0.0) communicatie meer!).
Sorry maar ik kan daar echt niet bij hoor. Was Tele2 een autoverkoper, er waren al 1000 mensen verongelukt. Was Tele2 een leverancier van gas, er zouden deze winter 500 families doodvriezen. Maar als telecomoperator kan je dus ongestraft mensen zonder internet en telefoon zetten en intussen rekeningen blijven sturen.
M-BE
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 nov 2006, 11:34

timesbold schreef:als telecomoperator kan je dus ongestraft mensen zonder internet en telefoon zetten en intussen rekeningen blijven sturen.

[off-topic]
Jep, in België kan dat
[/off-topic]
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”